Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

mooiste plekje in de states...

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

mooiste plekje in de states...

Bericht door Raymond »

Als navolging op het topic van Richard, het mooiste plekje in Nederland, wil ik wel eens weten wat jullie nou het mooiste plekje in Amerika vinden. Ik heb al eens nagekeken, maar volgens mij is dit onderwerp nog niet eerder ter sprake gekomen:$ Mijn excuses als ik me vergis...
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raymond »

mijn excuses, er staan hier ook zoveel topics dat je snel over iets heen kijkt. In ieder geval bedankt!
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Raymond schreef:mijn excuses, er staan hier ook zoveel topics dat je snel over iets heen kijkt. In ieder geval bedankt!
Geen probleem Raymond, wij helpen je wel met het vinden. :wink:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
rverhoog
Amerikafan
Contacteer:

Re: mooiste plekje in de states...

Bericht door rverhoog »

Raymond schreef:Als navolging op het topic van Richard, het mooiste plekje in Nederland, wil ik wel eens weten wat jullie nou het mooiste plekje in Amerika vinden. Ik heb al eens nagekeken, maar volgens mij is dit onderwerp nog niet eerder ter sprake gekomen:$ Mijn excuses als ik me vergis...
Het mooiste plekje is natuurlijk sterk afhankelijk van de smaak van iemand maar als je goed zoekt op Oak Creek Canyon kom je een website tegen waarbij veel mensen deze plek hebben gekozen tot mooiste plek van Amerika. Ik dacht dat het USAtoday was die het onderzoek had gehouden.

Groeten,

Ronald
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

Hoi Raymond,

Ik kan niet daadwerkelijk 1 allereemooiste plekje noemen, maar als ik het nu moest zeggen zou het Monument Valley zijn. Ik geloof dat ik ooit ergens heb geschreven dat ik Lake Tahou zo schitterend vind maar dat is ons dit jaar zo tegengevallen en hoop mooie plekjes waren verdwenen en anderen helemaal vol gebouwd :cry: , en dat in 2 jaar tijd!!!!!

Gelukkig zijn de grote natuurgebieden beschermd :)

Groetjes Anice
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer