Ik heb een 057 ticket (AF); dat kan je niet invoeren bij het voucher request van KLM. Die accepteert alleen 074

Ik heb een 057 ticket (AF); dat kan je niet invoeren bij het voucher request van KLM. Die accepteert alleen 074
Was uw vlucht gecanceld of kon u gewoon niet naar de vs reizen?dejong89 schreef: ↑17 jul 2020, 09:54@Amerika12
Ik heb gebruik gemaakt van de voorbeeldbrief die hier vaker wordt gedeeld. Deze had ik via de het contactformulier op hun website verstuur en daar had ik binnen 15 minuten reactie op met het standaard verhaaltje maar waar wel in stond: De restitutieaanvraag wordt deze week doorgestuurd naar Lufthansa.
https://www.eccnederland.nl/nl/voorbeel ... geld-terug
Er is geen enkele ESTA ongeldig. En je kan nog steeds gewoon een ESTA aanvragen. Je toegang tot de US wordt je niet ontzegt op de basis van je nationaliteit maar wel op basis van de plek(ken) waar je de 14 dagen voor aankomst in de US bent geweest.
Als je dus zorgt dat je voorafgaand aan je bezoek aan de US de afgelopen 14 dagen niet in 1 van deze landen bent geweest kom je er gewoon in. Afgezien van andere fratsen...With specific exceptions, foreign nationals who have been in any of the following countries during the past 14 days may not enter the United States. For a full list of exceptions, please refer to the relevant proclamations in the links below.
China
Iran
European Schengen areaexternal icon (Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Monaco, San Marino, Vatican City)
United Kingdom (England, Scotland, Wales, Northern Ireland)
Republic of Ireland
Brazil
Wanneer heb je de vouchers aangevraagd? Ik moest helaas wel meer dan 90 dagen wachten op mijn vouchers, maar dit kwam omdat ik de aanvraag aan het begin van de maatregelen deed. Vermoed dat ze tegenwoordig wel wat sneller de vouchers uitgeven.Maxmannl schreef: ↑19 jul 2020, 19:35Mijn vluchten naar Vegas in augustus waren geannuleerd en toen omgeboekt door KLM via LA.
Nu wil ik eigenlijk rechtstreeks en zie het ook niet gebeuren dat we in augustus al naar Amerika kunnen. Dus dacht waag een telefoontje naar KLM om te checken wat mogelijkheden zijn (kan niks online wijzigen dus moet elke keer bellen)
Probeerde naar april om te zetten,maar zoals ik eigenlijk al wist moet ik dan bijbetalen en flink ook.
Voucher kon natuurlijk maar via telefoon krijg je geen 15% extra alleen als je het via de website aanvraagt. Nu werd aangegeven dat uitgifte van die voucher tot 90 dagen kan duren.
De vraag... Wat zijn de ervaringen met die 90 dagen? Wilde eigenlijk een ticket naar Curaçao boeken met die voucher voor eind augustus. Maar dat is binnen 40 dagen al.
Is het vaak sneller? of echt richting 90 dagen.
Ik geef je graag mijn mening. Ik vind jouw 'obsessie', om het zo maar even te noemen, om in september naar de VS te willen reizen, want zo komt het op mij over uit jouw berichten op dit forum, heel bijzonder. Doe vooral waar jij je prettig bij voelt (en dat antwoord kan ik wel raden). Ik wens je veel gezondheid en wijsheid toe.