Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overboekmogelijkheden United Airlines

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gesloten
De Rijk
Amerika-ontdekker

Overboekmogelijkheden United Airlines

Bericht door De Rijk »

Ik vroeg me af of er nog mensen in een vergelijkbare situatie zitten. Wij hebben reeds op 13/7 tickets gekocht voor USA, met vertrek op 9/5 . We zouden vliegen met United Airlines. Blijkbaar kunnen we herboeken
Nu lees ik op hun site, in verband met reizen met vertrek tussen 9 maart en 31 mei :
Rebooked travel must commence within 12 months from the original ticket issue date

Interpreteer ik dat juist als ik stel dat (in ons geval) we kunnen herboeken , MAAR dat we moeten vertrekken voor 13/7 ?? Er staat immers "issue date"
Dus kunnen we uiterlijk schuiven van 9/5 naar 13/7 . Gaan we niet veel mee geholpen zijn :wink:
Let op : dit is geen verwijt, tis voor hen ook zeer moeilijk, meer kwestie van zeker zijn.
Ik probeer hen uiteraard ook te bellen , maar dat valt nu ook niet mee :D (waarvoor alle begrip)

Nu ja: liever gezond en geen reis !

Opmerking moderator

Dit onderwerp hoort thuis in het Corona virus / travel ban topic. Omdat verplaatsing tot verwarring binnen dat topic kan leiden, gaat hier nu alleen een slot op.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 71

Re: Overboekmogelijkheden United Airlines

Bericht door harryh »

Ja dat staat er helaas. Zoals al vaak in het corona topic gevraagd en geantwoord is dan je enige optie te wachten tot je vlucht geannuleerd wordt en op basis daarvan je geld terug te vragen.
De Rijk
Amerika-ontdekker

Re: Overboekmogelijkheden United Airlines

Bericht door De Rijk »

Bedankt voor snelle reactie.
Had gehoopt later (sept/okt) te kunnen gaan. Enkele lodges/hotels zijn niet te annuleren. Maar mogelijk waren ze wel bereid de datum aan te passen hé.
Maar goed : gezondheid boven geld natuurlijk
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer