Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitchecken (nationale parken) campings

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
CarolineGerjon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Uitchecken (nationale parken) campings

Bericht door CarolineGerjon »

Even een vraag, ik ben onze reis naar Amerika aan het voorbereiden, ik heb bijvoorbeeld in Zion geboekt via www.recreation.gov. en dat staat er bij tijd om uit te checken 11 A.M.
Alleen wilde ik op die dag vroeg (6uur) van de camping vertrekken en de Observation Point Trail doen in Zion.

Kan dit, of moet je echt wachten met uit te checken tot 11 uur?

(en hoe is dit op andere campings die niet in een nationaal park liggen?)

Groetjes Caroline
mtl
Amerika-expert

Re: Uitchecken (nationale parken) campings

Bericht door mtl »

Volgens mij is het uitchecken voor 11 uur. Dus je kan normaal gesproken al om 6 uur weg.
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

Uit kun je zo wie zo altijd. Heb je bijvoorbeeld nog niet betaald dan kun je dat in zo'n speciale box doen. Dus eigenlijk heb je ook altijd cash nodig.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Cheesecake
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Cheesecake »

Wij hebben ongeveer hetzelfde in Yosemite. Eigenlijk ging ik ervan uit dat je gewoon kan gaan, zonder je te melden. Maar nu twijfel ik.
Betalen hebben we al gedaan met het reserveren dus dat wat @BonnyR zegt is niet van toepassing.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je hoeft je echt niet te melden bij vertrek, je hebt toch al betaald voor de hele periode?

Wij waren in 2017 laat op de camping in Yosemite aangekomen, we konden ons toen niet aanmelden. Officieel moesten we ons de volgende ochtend melden. Wij hebben dat toen netjes gedaan, maar toen we vroegen hoe dat dan moest als je plannen had voor die dag kregen we te horen dat het geen probleem was als je je niet meldde; ze maken een rondje o de cmaping om te zien of de gereserveerde plaatsen inderdaad bezet zijn.

Marianne
CarolineGerjon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door CarolineGerjon »

Ja we hebben betaald met creditcard, dus dan zou het geen probleem moeten zijn! Bedankt!
Laatst gewijzigd door Aricon op 22 mar 2019, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is niet nodig (toegestaan) direct bovenliggende berichten volledig te quoten --> quote verwijderd.
Aurora
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Aurora »

In 2017 zijn wij ook heel vroeg vertrokken vanaf Yosemite. We moesten het kaartje met onze naam en plek erop in de brievenbus bij de ingang van de camping gooien.
Reisverslagen 2017, 2018 & 2019 https://lovetocookhealthy.nl/reizen/
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Tegenwoordig vragen ze inderdaad in de parken regelmatig of je het kaartje wat bij je plek aan het paaltje zit (dit krijg je bij inchecken) of je dat in de box wilt doen als je de camping afrijdt en dus echt weggaat (niet als je ‘s avonds weer terugkomt :wink: ) Dan weten ze dat die plek weer vrij is voor verhuur of de volgende die gereserveerd heeft. Ook als je bijvoorbeeld eerder weggaat terwijl je nog een nacht gereserveerd had.
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

De moraal van het verhaal is in ieder geval dat je kunt gaan op elk tijdstip. Je kunt doorgaans ook arriveren op ieder tijdstip. Vrijheid ten top. Kunnen ze in Frankrijk nog wat van leren...
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Over dat 'arriveren op ieder tijdstip'. Veel (state) campings op onze route hebben een uitchecktijd van 13.00u en een inchecktijd van (pas) 16.00u. Leert de ervaring dat je vaak al (veel) eerder op je plek terecht kunt en dus niet tot 16.00u hoeft te wachten?
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

Ik kan me niet herinneren dat we ooit op onze plek moesten wachten. Is de plek vrij ( en de vorige eigenaar van de plek heeft dus ook zijn kaartje ingeleverd of in de bus gegooid) mag je er vaak gewoon op. Het is mij ook wel opgevallen dat mensen dus wegrijden zonder het kaartje te verwijderen, dus dat zal pas veel later gecheckt worden en dan staat je plek misschien nog steeds als "bezet"
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Inges »

Het was in Yellowstone 2014 pas een probleem toen er na 16u nog iemand stond (op de plek naast ons) die er eigenlijk al af had gemoeten en de nieuwe bewoners er waren. Wij zijn 1 dag eerder vertrokken (hadden 7 dagen reserveert maar zijn na 6 vertrokken omdat het ging regenen de dag erna). Wij melde ons af en tot mijn grote verbazing kreeg ik die ene nacht (volgens mij 21 dollar) teruggestort op mijn visa kaart. Maar we hadden ook gewoon weg mogen gaan zeiden ze ons. Dan hadden ze evengoed die 21 dollar terug gestort. Ze doen iedere dag een rondje over de camping. Dat zal je in europa niet snel overkomen ;-)

Ik denk dus dat je gewoon om 6u kan vertrekken. Als je maar voor 11u je spullen van de plek hebt. Mochten er geen briefjes zijn kun je altijd de dag van te voren eventueel even melden dat je zeer vroeg vertrekt. Maar ik denk niet dat het echt nodig is.
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Je kunt vroeg vertrekken. Wel houden wij altijd rekening met mede kampeerders. Niet iedereen zit zo vroeg te wachten op een startende auto naast zich. In Memphis, op Graceland RV, had iemand verzonnen dat hij om 4 uur 's nachts ging vertrekken en deed dat ook nog heel langzaam :-x . D.w.z. je start je camper, gaat douchen, ontbijten, boodschappen doen, weet ik veel wat en bedenkt dan dat je toch wilt vertrekken. Hoogst irritant.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer