Gelukkig mocht ik door! Pffff
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geen beschadigde electronica naar de VS
-
FamMandersGoesUSA
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Geen beschadigde electronica naar de VS
Wij zijn 21 juli naar las vegas gevlogen en ik werd uit de rij gehaald en moest mijn ipads laten zien. De oudste iPad is van de kids en al vaker gevallen dus deukjes etc..... daar moest een manager bij gehaald worden om te beoordelen of die mee mocht
Excuses voor het omhoog schoppen van dit topic, maar ik ben blij dat ik het alsnog tegen kom. Mijn lieftallige laptop is onlangs op de grond gevallen en het scherm hangt nu los aan een kant. Als ik het goed begrijp kan ik hem dan beter in mijn ruimbagage stoppen?
………..of laten repareren...……..
Haha, de kosten hiervan zijn veel hoger dan de waarde van mijn laptop. Zodra ik aankom ga ik een nieuwe komen voor mijn werk op de uni, maar ik wil mijn oude wel meenemen als back up. In de koffer dan maar!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb de afgelopen keer niks gemerkt van strengere controles.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht