Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Handige tool voor plannen
-
Bonkers
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Handige tool voor plannen
http://www.tyretotravel.com/nl/download-tyre/
Deze tool werkt met google maps en aan het einde van je planning kan je de route opslaan als een file voor je tomtom, sygic of wat voor routetool je ook gebruikt
Deze tool werkt met google maps en aan het einde van je planning kan je de route opslaan als een file voor je tomtom, sygic of wat voor routetool je ook gebruikt
Re: Handige tool voor plannen
Ik zal de opvolger gebruiken. Myroute app (https://www.myrouteapp.com/nl)
Is een webbase applicatie waardoor het ook makkelijk is voor onderweg. Je kunt ook met vrienden de routes makkelijk delen.
Ik gebruik het voor mijn routes voor Amerika (TomTom) maar ook voor mijn motorroutes (Garmin)
Persoonlijk ben ik geen betere applicaties tegen gekomen die beide ondersteunen en ook nog eens gratis te gebruiken zijn.
Is een webbase applicatie waardoor het ook makkelijk is voor onderweg. Je kunt ook met vrienden de routes makkelijk delen.
Ik gebruik het voor mijn routes voor Amerika (TomTom) maar ook voor mijn motorroutes (Garmin)
Persoonlijk ben ik geen betere applicaties tegen gekomen die beide ondersteunen en ook nog eens gratis te gebruiken zijn.
-
Gast
@sentinel: myroute app is in de (beperkte) basis versie gratis, maar kost in de versie die je eigenlijk wilt gebruiken voor het exporteren van je routes ook €49 per jaar...
https://www.myrouteapp.com/nl/pricing
Niet echt gratis dus...
https://www.myrouteapp.com/nl/pricing
Niet echt gratis dus...
Ik heb inderdaad de betaalde versie. Er zitten veel handige tools in de Gold versie. (vergelijken van Garmin en TomTom berekeningen bijvoorbeeld).
En voor een goed stukje software vind ik het niet erg om te betalen.
Maar voordat ik de versie heb aangeschaft heb ik ook de gratis versie uitgeprobeerd. En daarbij was het gewoon mogelijk om routes te Exporteren, zowel naar Garmin als TomTom. Als dat nu niet meer mogelijk is hebben ze dat aangepast.
En voor een goed stukje software vind ik het niet erg om te betalen.
Maar voordat ik de versie heb aangeschaft heb ik ook de gratis versie uitgeprobeerd. En daarbij was het gewoon mogelijk om routes te Exporteren, zowel naar Garmin als TomTom. Als dat nu niet meer mogelijk is hebben ze dat aangepast.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
@Sentinel: heb je voor je Garmin ook weleens Mapsource gebruikt? En zo ja, wat is het voordeel van Myroute app boven Mapsource? Ik gebruik zelf naar tevredenheid Mapsource (vooral vanwege de ingebouwde Trip Planner waarmee je meerdaagse reizen kunt plannen, die je in één klap over kunt zetten naar je Garmin Nuvi). Maar als het nóg handiger kan hoor ik natuurlijk graag wat ik mis. 
Ik heb kort met mapsource gewerkt toen ik mijn Garmin heb aangeschaft.
Waarschijnlijk omdat ik er te weinig tijd en energie in heb gestoken, vond ik het niet gebruiksvriendelijk.
Daarnaast is het toegespitst op Garmin en gebruik ik beide merken.
vooral de optie om routes te kunnen vergelijken hoe de TomTom en Garmin je stuurt gebruik ik veel voor de motor. (dat kan alleen in de betaalde versie).
Verder kun je makkelijk routes samenvoegen en uit elkaar trekken. Ik vermoed dat Mapsource gelijk waardig werkt.
Het is net wat je gewend bent om te gebruiken, zoals met veel software geldt.
Waarschijnlijk omdat ik er te weinig tijd en energie in heb gestoken, vond ik het niet gebruiksvriendelijk.
Daarnaast is het toegespitst op Garmin en gebruik ik beide merken.
vooral de optie om routes te kunnen vergelijken hoe de TomTom en Garmin je stuurt gebruik ik veel voor de motor. (dat kan alleen in de betaalde versie).
Verder kun je makkelijk routes samenvoegen en uit elkaar trekken. Ik vermoed dat Mapsource gelijk waardig werkt.
Het is net wat je gewend bent om te gebruiken, zoals met veel software geldt.
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb heel mijn route samengesteld met furkot.com . Deze is helemaal gratis en echt gemaakt voor het maken van een vakantietrip.
Het zoekt er ook hotels bij en bezienswaardigheden waar je langs komt.
Het zoekt er ook hotels bij en bezienswaardigheden waar je langs komt.
@chi sin X:
Die website ziet er ook netjes uit. Veel opties en een nette weergave.
Ik zal thuis eens uitgebreid kijken. Ik kan zo geen optie vinden om de route te exporteren.
Die website ziet er ook netjes uit. Veel opties en een nette weergave.
Ik zal thuis eens uitgebreid kijken. Ik kan zo geen optie vinden om de route te exporteren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 32 Reacties
- 16904 Weergaves
-
Laatste bericht door PBBI
-
- 16 Reacties