Het gaat dus vooral om goedkoop verblijven/overnachten op 1 locatie. Wie kent goedkope manieren/omgevingen? Ik hoop dat jullie ons verder kunnen helpen!

Blijft de vraag wat je onder klein budget verstaat. Ik ben net voor €650 incl alles 8 dagen in Gran canaria geweest. Turkije of Spanje had nog goedkoper gekund...USA kan makkelijk met een klein budget, maar dan moet je wel even zoeken.
Volgens mij komt er binnenkort nog een huis in Cape Coral vrij?roelb schreef:Wat natuurlijk wel een optie is, als je een langere periode wilt gaan, is te kijken of je iets met huizenruil kunt doen. Dan moet je natuurlijk ook zelf wel een interessant huis hebben om te swappen maar kun je voor minimale kosten langere tijd in het buitenland verblijven. Natuurlijk zitten er ook nadelen en risico's aan, maar over het algemeen zijn de ervaringen positief.
Dat kan vast en zeker een stuk goedkoper ... het is voor een groot deel maar net hoe budget je wilt reizen .... daar maakt iedereen zijn eigen keuzes in ... dit klinkt alsof jullie best wel luxe deden?stormbreaker schreef:De reizen die ik met mijn ouders maak, daarvan was de laatste (3 weken) al meer dan 4000 per persoon.