SHOWTOPIC - Deel je video.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: SHOWTOPIC - Deel je video

Berichtdoor Stan.Gobien » 27 dec 2015, 00:09

Leuke filmpjes!

PSVwally
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: SHOWTOPIC - Deel je video

Berichtdoor PSVwally » 08 feb 2017, 20:24

Ik heb in Oktober eens een andere route over de Sierra Nevada genomen. Namelijk de wat onbekendere Sherman Pass road.
De weg lag er overigens prima bij, al liggen er wel heel veel scheuren in. Ook veel stukken waar je langs een rotswand(je) rijd waar toch veel stenen liggen. Ik hoop maar wel dat ik de tientallen overstekende hagedisjes niet allemaal geplet heb. Maar op google maps zie je bv veel zand op de weg liggen en dat vond ik allemaal wel meevallen.

De weg is zo'n 68mijl (110km) lang en loopt grofweg van iets ten oosten van Johnsondale, ca tot aan de 395 bij Pearsonville, ca.
De video is zo'n 3x versneld en ik heb de mt baldy trail (dirtroad) er niet uitgeknipt en duurt nu zo'n 45min ipv meer dan 2uur.

https://www.youtube.com/watch?v=9VK1yp-m3Zk&t=1453s

Is deze weg de moeite om te rijden? Nou, ja en nee. Het is niet bepaald een snellere route om bv van Death Valley naar Sequoia te komen. Het lijkt me wel een veel mooiere route. Alleen zie je in de richting die ik reed (naar het oosten)weinig in de diepte. Je moet dus echt uitstappen, wat overigens op veel plekken kan. Na 10km wordt de weg in de wintermaanden gesloten. Al is dit naar wat ik begreep de afgelopen paar jaar (op dit jaar na) niet gebeurd. Vanaf hier klimt het goed, veel bochten en wordt het op sommige plekken ook echt smal.
Na de 1e 25km als je over de top van de Sherman Pass komt is het allemaal eerst wat vlakker en bosrijker, waarna het redelijk snel overgaat in de lage begroeiing en bruinere kleuren. De afdaling naar de 395 is weer geweldig mooi... heel jammer dat mijn camera batterij het niet even 5min langer volhield.

Oekiee
Amerika-ontdekker

Re: SHOWTOPIC - Deel je video.

Berichtdoor Oekiee » 09 sep 2017, 16:45

Hoi allemaal,

Vorige maand (augustus 2017) heb ik samen met mijn vrouw een geweldige rondreis gemaakt door West-Amerika (mede dankzij dit forum). Vrijwel de hele reis met de GoPro op zak. Uiteraard volop zelf genoten, maar een GoPro is wel super handig om mee te nemen. Hier heb ik uiteindelijk een "Roadtrip-movie" van gemaakt. Zo kort mogelijk proberen te houden, maar bleef lastig. Bijna 13 minuutjes.

Klik hieronder als je hemt wilt bekijken :)

https://youtu.be/08Eh-XgVuE8
(Vanwege copyright/ads alleen te zien op PC, mocht je hem op je telefoon/tablet willen bekijken, druk dan op de 3 puntjes rechtsbovenin, in de YouTube-app, vervolgens op desktop, werkt niet altijd :wink: )

Blont
Amerika-ontdekker

Berichtdoor Blont » 10 sep 2017, 14:34

Whow... jullie hebben in het filmpje heel veel laten zien wat wij over 2,5 e week ook gaan doen.
Bedankt voor de voorpret!!
En prettig kijken zo'n film...

Janbren
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Berichtdoor Janbren » 12 sep 2017, 09:36

Heerlijk om al die filmpjes te bekijken, ook voor het nieuwe ideeën opdoen voor de volgende reis :thumbup:

Van al het beeldmateriaal heb ik nu de volgende filmpjes van uit 2015 van Canada (Calgary -> Vancouver) en vorig jaar 2016 van Denver naar Las Vegas.

Canada

Canada 2015 Short movie

Canada Long 2015 movie

Amerika

Amerika 2016 Long movie

Amerika 2016 Scenic Byway 128
2010: NY - LA - SF - Wa
2012: Route 66
2013: Denver - Badlands - Yellowstone - Las Vegas - DV - Yos - SF
2014: Denver - Yellowstone - ZW - Denver
2015: Calgary - Vancouver Movie
2016: Denver - Las Vegas Movie

USA Roadtrip Playlist: Play

Blog: Bekijk

Oekiee
Amerika-ontdekker

Berichtdoor Oekiee » 14 sep 2017, 06:43

Blont schreef:Whow... jullie hebben in het filmpje heel veel laten zien wat wij over 2,5 e week ook gaan doen.
Bedankt voor de voorpret!!
En prettig kijken zo'n film...

Heel veel plezier en geniet er van! Echt een topreis :)

SRings
Amerika-ontdekker

Berichtdoor SRings » 17 sep 2017, 13:57

https://youtu.be/NZ-rb4rgRcE

Het filmpje van onze eerste (maar zéker niet laatste :wink: ) rondreis door Amerika!
Afbeelding

Markstaal
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Berichtdoor Markstaal » 23 okt 2017, 22:59

Een korte video van onze rondreis afgelopen september (is mijn eerste video dus niet echt professioneel :wink: )

https://www.youtube.com/watch?v=M3CS4ERmIN0
2012: Florida - Orlando
2014: Zuidwesten - Los Angeles, Joshua Tree, Las Vegas, Grand Canyon, Sedona en Phoenix
2016: Texas - San Antonio
2017: Zuidwesten - Las Vegas, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, Joshua Tree, San Diego en Los Angeles
2018:

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht