Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Inpakken en meenemen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gast

Re: Inpakken en meenemen

Bericht door Gast »

Ach Walmart is groot, goedkoop, ze hebben heel veel (note mod: reactie verwijderd)

note mod: het tussen haakjes deel zal als grap bedoelt zijn, maar heeft echt helemaal geen toegevoegde waarde en is ook nog eens beledigend)
Jan52
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Jan52 »

We hebben in januari een kleindochter erbij gekregen in de USA.
Voor haar hebben we wat kleertjes, rompertjes en sokjes gekocht hier in Nederland.
Moeten we dat opgeven op het douaneformulier en zoja de prijs naar Dollars omrekenen?
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

Jan52 schreef:We hebben in januari een kleindochter erbij gekregen in de USA.
Voor haar hebben we wat kleertjes, rompertjes en sokjes gekocht hier in Nederland.
Moeten we dat opgeven op het douaneformulier en zoja de prijs naar Dollars omrekenen?
Hallo Jan, allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je kleindochter! Volgens mij hoef je dat niet op te geven hoor! Wij nemen ook weleens kleine kadootjes mee in onze koffer als we mensen in de VS bezoeken. Dat geven we nooit op. Ik denk dat je dat alleen moet doen als je echt substantiële dingen invoert, zoals een gitaar ofzo.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Als wij familie op bezoek krijgen nemen ze altijd wel iets mee, ze geven het dan wel aan het douane formulier (onder gifts?) maar met een bedrag dat onder de grens blijft van wat is toegestaan (dat klopt meestal ook wel).
Terug in Texas!
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Purk87 »

Ik heb ook even een vraagje.
Ik wil tijdens onze reis Cracottes en La Vache Qui Rit meenemen in mijn koffer. Mag dit nu wel of niet? En moet ik dat op het formulier in het vliegtuig aangeven?
Op tv kijk ik nogal vaak Border Security, dus ik ben een beetje huiverig.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Cracottes: zouden niet een probleem moeten zijn, want gelijk aan "gebakken". Vlgs. de officiele regels moet voedsel worden opgegeven.
Vache Qui Rit: er staaat een KOE op de verpakking (met oorbellen nog wel). Melkprodukten, zachte kazen, mogen niet ingevoerd.

Meerdere US stores verkopen Laughing Cow cheese wedges etc.
https://www.thelaughingcow.com/product- ... d+Products

Even de zipcode van je hotel ingeven - et le voilà !

Fijne vakantie !
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Dat soort kaas is hier best gangbaar, de Texaanse keten HEB, heeft dat soort (rond, kaas is partjes verpakt) zelfs van het huismerk.
Terug in Texas!
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door elninjoo »

lyan schreef: We nemen wel (oude) kaas van hier mee, we vinden de kaas daar niet lekker
Pepperjack is 'n uitstekende vervanger voor de Hollandse pikantere kazen vind ik persoonlijk.
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Purk87 »

USInsider schreef:Cracottes: zouden niet een probleem moeten zijn, want gelijk aan "gebakken". Vlgs. de officiele regels moet voedsel worden opgegeven.
Vache Qui Rit: er staaat een KOE op de verpakking (met oorbellen nog wel). Melkprodukten, zachte kazen, mogen niet ingevoerd.

Meerdere US stores verkopen Laughing Cow cheese wedges etc.
https://www.thelaughingcow.com/product- ... d+Products

Even de zipcode van je hotel ingeven - et le voilà !

Fijne vakantie !
Ah top, dank je wel :)
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer