Thnx!

Waar heb je die vandaan? Die staat bij mij niet in de appstore.Galapogos schreef:Ik ben zelf groot fan van Garmin Basecamp
Heb ik ook getest, net als een paar andere tripplanners. Maar ik vond Furkot toch het makkelijkste. We hebben er de hele reis gebruik van gemaakt. Je kunt de kaart makkelijk delen en gegevens en verbruik van je vervoer invullen zodat je weet hoe lang je ergens over doet om naar toe te rijden en wanneer je eventueel zou moeten tanken.WernerP schreef:ik gebruik sygic travel voor het plannen: je kan plannen via de website en dan alles offline bekijken via de app (incl alle wikipedia info en fodor's)
het verschil tov van andere planners, is dat je hier ook kan zien hoeveel tijd je er ergens moet voor uittrekken.
Probeer het thuis in de buurt uit. Ik maak de route op de pc bekijk hem in de app. De App vraagt naar welke navigatie je het wilt brengen Google maps, waze of wat je hebt gedownlaod op je mobiel.Bij Roadtrippers kan ik niet vinden waar/hoe gebruik kan maken van navigatie?. Of heb ik dan de Plus versie nodig? Ik hoop dat er iemand is die me kan uitleggen of dat wat ik wil ook kan en hoe dan.
Heb ik gedaan, een route in Roadtrippers van mijn huis A naar B met 3 tussenstops, maar vervolgens opent de navigatie bij mij in of Google Maps of Apple Kaarten. Kan geen andere keuze maken, of kan dat niet vinden.“Probeer het thuis in de buurt uit. Ik maak de route op de pc bekijk hem in de app. De App vraagt naar welke navigatie je het wilt brengen Google maps, waze of wat je hebt gedownlaod op je mobiel.”
Kun je dan misschien één van die twee gebruiken?Margriet1102 schreef: ↑15 mei 2019, 17:01maar vervolgens opent de navigatie bij mij in of Google Maps of Apple Kaarten