Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dashcamvideo's

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
JR2007
Amerikafan

Dashcamvideo's

Bericht door JR2007 »

Wij hebben op onze rondreis door het zuidwesten van de VS een paar uur aan beeldmateriaal opgenomen vanuit de auto. Mooie stukken door de nationale parken en de scenic routes. Ik ben nu langzaamaan wat bezig deze te uploaden op een YouTube-kanaal dat ik heb aangemaakt met de bijpassende naam 'Highways 'n Byways' :-) : https://www.youtube.com/channel/UCq4F6Z ... _UiM_1ARfQ

Hier en daar zet ik er wat extra achtergrondinformatie bij. Erg leuk om terug te kijken of voor anderen om te zien wat ze kunnen verwachten. Een paar voorbeelden tot nog toe:
[youtube]o3C_WUM77s0[/youtube]
[youtube]5OJphfqoYT0[/youtube]

Mochten er mensen zijn die ook dergelijke beelden hebben en dit eventueel willen delen met de rest van de wereld dan houd ik mij van harte aanbevolen om deze ook toe te voegen aan dit kanaal. Lijkt me leuk om hier een mooie verzameling aan 'Highways 'n Byways' van te maken.
JR2007
Amerikafan

Re: Dashcamvideo's

Bericht door JR2007 »

Trouwens misschien nog wel even leuk om te vermelden. De beelden heb ik met name gemaakt met een oude smartphone en de app Framelapse. Deze app is in ieder geval voor Android gratis in gebruik. Je kan de frame interval en de beeldkwaliteit eenvoudig instellen en dan je opname starten. Een erg handige app al zeg ik het zelf, ook voor de leek makkelijk in gebruik.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer