Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huwelijksreis
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Huwelijksreis
Wij zouden graag wat info inwinnen.
Wij zouden graag als huwelijksreis naar de westkust gaan maar zouden graag een provisoir reis schema hebben en wat richtprijzen. Is het bv goedkoper vanuit Duitsland, België of Nederland? Zijn er betere vliegmaatschappijen?
Wat willen doen?
- jaar-overschrijdend met een tussenstop in New york om daar nieuwjaar te vieren en citytrip.
- 3 weken westkust.
We weten dat het winter zal zijn maar hoe zijn de winters daar?
Is 3 weken niet te lang als er bv parken gesloten zijn?
Moeten we misschien maar 2 weken westkust doen en op het einde misschien Hawaï of iets zonnig erbij nemen?
Ons budget is niet veel maar we zijn van het principe dat iets goedkoop daarom niet perse minder is.
Alvast bedankt!
Wij zouden graag als huwelijksreis naar de westkust gaan maar zouden graag een provisoir reis schema hebben en wat richtprijzen. Is het bv goedkoper vanuit Duitsland, België of Nederland? Zijn er betere vliegmaatschappijen?
Wat willen doen?
- jaar-overschrijdend met een tussenstop in New york om daar nieuwjaar te vieren en citytrip.
- 3 weken westkust.
We weten dat het winter zal zijn maar hoe zijn de winters daar?
Is 3 weken niet te lang als er bv parken gesloten zijn?
Moeten we misschien maar 2 weken westkust doen en op het einde misschien Hawaï of iets zonnig erbij nemen?
Ons budget is niet veel maar we zijn van het principe dat iets goedkoop daarom niet perse minder is.
Alvast bedankt!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Huwelijksreis
Met nieuwjaar aan de westkant betekent dat je op veel plekken rekening moet houden met sneeuw/ijs en afgesloten wegen. Zeker in Yosemite/Sequoia/Zion/Bryce en rond de Grand Canyon. Ook zal je op diverse plekken alleen met sneeuwkettingen mogen rijden, of moet je ze iig bij hebben en officieel mag je dat niet op een huurauto plaatsen.
Met ook NY in de 3 weken moet je het rondje westkant wel kleiner maken. Reken voor NY zeker de hoofdprijs in die periode. Wat is een niet ruim budget?
Ik zou voor 3 weken incl NY zeker tussen de 7000 en 10000 rekenen in die periode. Aan de westkust heb je nl ook wat overwinteraars in Vegas/Palm Springs/LA/San diego regio en dat zal ook niet het goedkoopst zijn
Met ook NY in de 3 weken moet je het rondje westkant wel kleiner maken. Reken voor NY zeker de hoofdprijs in die periode. Wat is een niet ruim budget?
Ik zou voor 3 weken incl NY zeker tussen de 7000 en 10000 rekenen in die periode. Aan de westkust heb je nl ook wat overwinteraars in Vegas/Palm Springs/LA/San diego regio en dat zal ook niet het goedkoopst zijn
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt wat het weer betreft alles verwachten. In het zuidwesten zijn genoeg gebieden waar het aangenaam zal zijn.
Wij zijn eind 2011 in de omgeving van LA en met de jaarwisseling in NY geweest. Misschien heb je iets aan ons reisverslag. Hou er rekening mee dat NY erg duur is in die periode.
Marianne
Wij zijn eind 2011 in de omgeving van LA en met de jaarwisseling in NY geweest. Misschien heb je iets aan ons reisverslag. Hou er rekening mee dat NY erg duur is in die periode.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
We hebben nu een prijs offerte gekregen voor 2 personen, van 29/12 tot 03/01 NY en vervolgens van 03/01 tot 22/01 westkust inclusief alles ( hotels, auto, vluchten, ... ) €8000...
Dat vinden we net teveel...
De reden is ( vreemd genoeg misschien? ) dat er teveel nationale parken inzitten...
Dat vinden we net teveel...
De reden is ( vreemd genoeg misschien? ) dat er teveel nationale parken inzitten...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Te veel nationale parken? Welke zitten er dan in en waar overnacht je dan? Er is zo niets van te zeggen; het lijkt mij dat met name New York in die periode het totaal erg duur zal maken. Als je de jaarwisseling in het zuidwesten doet en NY in januari is het wellicht een stuk goedkoper.
Welke hotels zitten er in, en waarom zou je die via een reisbureau laten vastleggen?
Boek het zelf, dan kun je zelf bepalen welk hotel je neemt en je kunt altijd nog annuleren zodat je flexibel blijft. Dat lijkt mij in die periode wel handig; het weer kan zo maar eens tegen zitten.
Marianne
Welke hotels zitten er in, en waarom zou je die via een reisbureau laten vastleggen?
Boek het zelf, dan kun je zelf bepalen welk hotel je neemt en je kunt altijd nog annuleren zodat je flexibel blijft. Dat lijkt mij in die periode wel handig; het weer kan zo maar eens tegen zitten.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
29/12 - 03/01 New york in hudson hotel
03/01 - 05/01 san fran 2660 fishermans warf
05 - 07 Yosemite lodge
7 - 8 Sequoia - wuksachi
8-9 death valley furnace creek
9-11 Vegas - tropicana hotel
11-13 bryce + Zion - Ruby inn
13-15 moab - greenwell
15-16 monument valley - gouldings
16-18 page - Marriott
18 - 19 grand canyon - yavapai
19-20 palm springs - moutain resort
20-22 LA - Carmel by the sea
03/01 - 05/01 san fran 2660 fishermans warf
05 - 07 Yosemite lodge
7 - 8 Sequoia - wuksachi
8-9 death valley furnace creek
9-11 Vegas - tropicana hotel
11-13 bryce + Zion - Ruby inn
13-15 moab - greenwell
15-16 monument valley - gouldings
16-18 page - Marriott
18 - 19 grand canyon - yavapai
19-20 palm springs - moutain resort
20-22 LA - Carmel by the sea
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan me voorstellen dat dit prijzig is. Ik vind het zelf geweldig om in de parken te overnachten maar er zijn wel goedkopere mogelijkheden, ook in of dicht bij de parken. Ik zou ook goed nadenken over de route. Je hebt kans dat parken als Yosemite, Sequoia en Bryce onbereikbaar zijn bij sneeuwval. Je wilt dan geen hotel hebben dat niet te annuleren is, dus zelf reserveren (met annuleringsmogelijkheid) is een must.
En doe zeker een overnachting bij Zion, in plaats van 2 nachten Bryce. Ik denk dat het goed is om de route eens in het zuidwesten-routetopic te plaatsen.
Marianne
En doe zeker een overnachting bij Zion, in plaats van 2 nachten Bryce. Ik denk dat het goed is om de route eens in het zuidwesten-routetopic te plaatsen.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1589 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne