Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Düsseldorf luchthaven
- Janne1969
- Amerika-ontdekker
Re: Düsseldorf luchthaven
Ik neem aan dat je met je creditcard geboekt hebt? Bij aankomst kun je de creditcard invoeren bij het toegangspoortje en vervolgens zelf een plek zoeken in de garage. Wanneer je terugkomt van vakantie kun je met de creditcard de parkeergarage weer verlaten.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Inderdaad geboekt met credit card, dat lijkt mij duidelijk dan, bedankt! 

Wij vliegen morgen met KLM vanaf Düsseldorf naar LAX, tussenstop in Amsterdam. Even een praktische vraag. Wat is de voertaal aan de KLM-balie. Gewoon Nederlands denk ik?
Dat hangt er vanaf. Er werken daar ook gewoon Duitse dames en heren. Mocht je Duits haperen dan is Engels altijd prima te doen.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Aan de KLM-balies in buitenland wordt over het algemeen geen Nederlands gesproken.
- Almere vak V
- Amerika-expert
In Duitsland is de kans vrij groot dat ze Duits tegen je praten.JR2007 schreef:Wij vliegen morgen met KLM vanaf Düsseldorf naar LAX, tussenstop in Amsterdam. Even een praktische vraag. Wat is de voertaal aan de KLM-balie. Gewoon Nederlands denk ik?

Maar met Engels kan je prima uit de voeten. De meeste vluchten naar LA worden ook niet meer door de KLM uitgevoerd. Vaak is het een combi van KLM samen met Air France of Delta.
Veel plezier!!
-
- Amerika-ontdekker
Heeft er iemand ervaring met het boeken van een park sleep & fly pakket bij http://www.am-flughafen.com of toch beter rechtstreeks bij het hotel (ook al zie ik niet altijd die optie wel??)
bedankt voor info reeds
bedankt voor info reeds
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Geen ervaring mee.
Overigens heb ik de hotels zelf gemaild als het niet op de site te zien was en ze bieden het vaak toch wel gewoon aan ondanks dat het online niet te boeken was. Dus misschien even wat mailtjes eruit doen?
Ik kwam zelf uit op Relexa als voordeligste.
Let op dat bij Van der Valk de retour transfer niet inclusief is, heel apart.
Overigens heb ik de hotels zelf gemaild als het niet op de site te zien was en ze bieden het vaak toch wel gewoon aan ondanks dat het online niet te boeken was. Dus misschien even wat mailtjes eruit doen?
Ik kwam zelf uit op Relexa als voordeligste.
Let op dat bij Van der Valk de retour transfer niet inclusief is, heel apart.
Laatst gewijzigd door Vito op 19 apr 2017, 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
hoi. wij vliegen a.s. zaterdag vanaf dusseldorf naar lax (via zurich) en verblijven van vrijdag op zaterdag bij het vd Valk Airporthotel Dusseldorf. Geboekt al in november vorig jaar. Ze hebben daar speciale Park, Sleep & Fly arrangementen. Mag je 14 dagen de auto bij hun laten staan, of langer maar dat kost dan 4 euro p/d extra. gratis shuttle service naar de luchthaven.
Hebben wij gewoon rechtstreeks via de site van vd Valk geboekt, https://www.airporthotelduesseldorf.de/ ... sleep-fly/.
Hebben wij gewoon rechtstreeks via de site van vd Valk geboekt, https://www.airporthotelduesseldorf.de/ ... sleep-fly/.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 25
vd valk Dusseldorf prima hotel met ook een fijne sauna. let wel op dat je de transfer terug zelf moet betalen en regelen met een taxi (blijft apart)
Klopt idd, had ik er misschien voor de volledigheid even bij moeten zetten. Thanx
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Hoi,
In maart zijn wij vanaf Dusseldorf naar LAX gevlogen,de auto in P5 geparkeerd(zelf geregeld) en geslapen in het Maritiem hotel.
Dit hotel ligt direkt bij het vliegveld en vanaf P5 loopt een shuttle naar het vliegveld,dit is een soort hangende monorail,prima geregeld daar.
Albert.
In maart zijn wij vanaf Dusseldorf naar LAX gevlogen,de auto in P5 geparkeerd(zelf geregeld) en geslapen in het Maritiem hotel.
Dit hotel ligt direkt bij het vliegveld en vanaf P5 loopt een shuttle naar het vliegveld,dit is een soort hangende monorail,prima geregeld daar.
Albert.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Als wij vanaf DUS vertrekken regelen wij een sleep, park & fly bij Holiday Inn Ratingen. Incl gratis shuttle van en naar het vliegveld (5 min afstand). Arrangement staat op de lokale website van het hotel (dus niet via de Holiday Inn keten) of via email te regelen. Je hebt ook (parkeer)websites die verschillende hotels laten zien met dit soort pakketten.
-
- Amerika-ontdekker
Sanook, ik heb zitten zoeken naar de lokale site van Holliday inn, maar vind deze niet meteen terug?
Bij Vd Valk kan ik mijn datum niet aanduiden... dus dat lijkt geen optie te zijn
bedankt voor de tips al !
Bij Vd Valk kan ik mijn datum niet aanduiden... dus dat lijkt geen optie te zijn
bedankt voor de tips al !

- sanook
- Amerika-expert
Ik was niet duidelijk genoeg, sorry....
Dit is de 'lokale' website: https://www.leonardo-hotels.nl/holiday- ... t-ratingen, ik zie het arrangement daar zo gauw even niet terug maar je kunt ze ook emailen via info.hi-ratingen@leonardo-hotels.com, zo heb ik het ook gedaan.
Je kunt ook via deze website de sleep, park& fly arrangementen direct boeken, ook van andere hotels: http://www.parken-und-fliegen.de.
(ik zie dat dit dezelfde resultaten geeft als wat jij al eerder postte)
Dit is de 'lokale' website: https://www.leonardo-hotels.nl/holiday- ... t-ratingen, ik zie het arrangement daar zo gauw even niet terug maar je kunt ze ook emailen via info.hi-ratingen@leonardo-hotels.com, zo heb ik het ook gedaan.
Je kunt ook via deze website de sleep, park& fly arrangementen direct boeken, ook van andere hotels: http://www.parken-und-fliegen.de.
(ik zie dat dit dezelfde resultaten geeft als wat jij al eerder postte)
-
- Amerika-ontdekker
Oké dan zal dat wel allemaal betrouwbaar zijn, nu boeken maar!
Toch altijd relaxer dan s morgens om 5u00 nog drie uur te rijden richting luchthaven, voor wat sowieso al een lange dag is
Toch altijd relaxer dan s morgens om 5u00 nog drie uur te rijden richting luchthaven, voor wat sowieso al een lange dag is

- sanook
- Amerika-expert
Dat was voor ons 2 jaar geleden ook de reden om dit te doen toen we naar Miami vlogen om 9:45. Om dan zonder risico's op tijd aan te komen moet je toch wel uiterlijk 5u uit Rotterdam vertrekken en dat zagen wij niet zitten.
Dus voor onze aankomende vlucht naar Orlando ook weer Holiday Inn Ratingen geboekt (Sleep, park & Fly 21 dagen voor 159 euro). Ondertussen is de vlucht verzet naar 11u en zou het mogelijk zijn om op een redelijke tijd uit Rdam te vertrekken maar omdat het vorige keer allemaal zo relaxed was toch besloten om gewoon de avond van te voren naar DUS te rijden. Zo begint de vakantie eigenlijk al een dag eerder
Dus voor onze aankomende vlucht naar Orlando ook weer Holiday Inn Ratingen geboekt (Sleep, park & Fly 21 dagen voor 159 euro). Ondertussen is de vlucht verzet naar 11u en zou het mogelijk zijn om op een redelijke tijd uit Rdam te vertrekken maar omdat het vorige keer allemaal zo relaxed was toch besloten om gewoon de avond van te voren naar DUS te rijden. Zo begint de vakantie eigenlijk al een dag eerder

Wel belangrijk dat je dezelfde creditcard gebruikt waarmee je online heb geboekt de parking, zeker in het hoogseizoen als volzet staat aan de buitenkant is dit belangrijk anders geraak je er niet binnen. Wij hebben het voor gehad Mijn vrouw had met haar kaart gereserveerd en aan de slagboom stak ik mijn kaart en het was noppesJanne1969 schreef:Ik neem aan dat je met je creditcard geboekt hebt? Bij aankomst kun je de creditcard invoeren bij het toegangspoortje en vervolgens zelf een plek zoeken in de garage. Wanneer je terugkomt van vakantie kun je met de creditcard de parkeergarage weer verlaten.

Toen op die bel geduwd en kregen toen de info dat we mijn vrouw haar kaart moesten insteken.
Nu staat het er wel duidelijk op bij de reservatie 4 jaar geleden niet

Greets
Koen
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Iemand een gouden tip mbt parkeren?
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
@1BKJ903
Parking 5 is wel een goede parking om te parkeren in DUS, direct bij de skytrain ook en overdekte parking.
Parking 5 is wel een goede parking om te parkeren in DUS, direct bij de skytrain ook en overdekte parking.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 3462 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL
-
- 8 Reacties