Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen sleep park fly Frankfurt Airport
- BigAppleLover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ervaringen sleep park fly Frankfurt Airport
Eind september vliegen wij voor de 1e keer vanaf Frankfurt Airport voor een 15-daagse zelf geregelde rondreis Deep South. Aangezien wij het altijd erg prettig vinden relaxt te beginnen aan de vakantie willen we, net als bij vluchten vanaf Schiphol, ook nu bij het vliegveld van Frankfurt een sleep, park & fly arrangement boeken.
Nu valt me op dat de sites van bijna alle bekende hoteltekens vreemd genoeg geen 'sleep park fly'- arrangementen aanbieden, terwijl ik op bijv. Tripadvisor wel recenties daarvan bij verschillende hotels zie.
Uiteraard kan ik alle hotels individueel gaan mailen en vragen naar dat arrangement en de prijzen voor die data, maar graag wil ik ze makkelijk onderling vergelijken qua aanbieding. Nu zie ik via google wel sites zoals bijvoorbeeld http://www.parken-und-fliegen.de/Frankfurt, maar heb geen idee van de betrouwbaarheid daarvan.
Via de zoekfunctie van ons AA-forum vind ik hier geen info over. Waarschijnlijk omdat de meeste van ons vanaf Schiphol, Brussel of Dusseldorf vliegen vanwege de afstand (logisch) of per trein naar Frankfurt reizen.
Wellicht dat er toch forumleden zijn die ervaring hebben met hotels inclusief langdurig parkeren bij Frankfurt airport.
Mijn vraag is dan ook:
1- Wie heeft gebruik gemaakt een sleep park fly arrangement bij een airport hotel specifiek bij Frankfurt airport?
En zo ja, hoe heb je dat geboekt: rechtstreeks bij het hotel of via welke site? En hoe is dat bevallen?
Alvast bedankt voor de reacties!
Nu valt me op dat de sites van bijna alle bekende hoteltekens vreemd genoeg geen 'sleep park fly'- arrangementen aanbieden, terwijl ik op bijv. Tripadvisor wel recenties daarvan bij verschillende hotels zie.
Uiteraard kan ik alle hotels individueel gaan mailen en vragen naar dat arrangement en de prijzen voor die data, maar graag wil ik ze makkelijk onderling vergelijken qua aanbieding. Nu zie ik via google wel sites zoals bijvoorbeeld http://www.parken-und-fliegen.de/Frankfurt, maar heb geen idee van de betrouwbaarheid daarvan.
Via de zoekfunctie van ons AA-forum vind ik hier geen info over. Waarschijnlijk omdat de meeste van ons vanaf Schiphol, Brussel of Dusseldorf vliegen vanwege de afstand (logisch) of per trein naar Frankfurt reizen.
Wellicht dat er toch forumleden zijn die ervaring hebben met hotels inclusief langdurig parkeren bij Frankfurt airport.
Mijn vraag is dan ook:
1- Wie heeft gebruik gemaakt een sleep park fly arrangement bij een airport hotel specifiek bij Frankfurt airport?
En zo ja, hoe heb je dat geboekt: rechtstreeks bij het hotel of via welke site? En hoe is dat bevallen?
Alvast bedankt voor de reacties!
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Ervaringen sleep park fly Frankfurt Airport
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- BigAppleLover
- Amerikafan
Bedeve, bedankt voor het meedenken. Deze link via de officiële website van het vliegveld had ik ook gevonden, maar beide hotels waar ze naar toe linken zijn helaas prijzig.
Als ik het goed begrijp heb je hier zelf dus geen ervaringen mee hè?!
- BigAppleLover
- Amerikafan
Hmmm......volgens mij ben ik echt een van de weinige die naar Amerika vliegt vanuit Frankfurt en misschien wel de enige die dan een Sleep Park Fly arrangement wil boeken bij een hotel daar!
Helemaal niemand ervaring met het boeken van zo'n sleep, park fly arrangement in Frankfurt???

Helemaal niemand ervaring met het boeken van zo'n sleep, park fly arrangement in Frankfurt???
Nee, helemaal niemand. Misschien op duitstalige fora kijken? Hoge prijzen kunnen voorkomen zodra er een beurs is in Frankfurt.
Zijn meestal dingen waar je gelijk naar kijkt, voor het boeken van je vliegticket toch?BigAppleLover schreef:Bedeve, bedankt voor het meedenken. Deze link via de officiële website van het vliegveld had ik ook gevonden, maar beide hotels waar ze naar toe linken zijn helaas prijzig.
Het boeken voor Frankfurt moet immers wel voordelen hebben tov Amsterdam, dus dit zou opzich geen verassing kunnen/moeten zijn.
Frankfurt ligt toch al gauw 2.30 uur uit Nederland, dus ik hoop dat het ook de helft van je ticket is als je vanuit Nederland zou vliegen

- BigAppleLover
- Amerikafan
Goed idee om te zoeken naar buitenlandse fora en daar te kijken naar een antwoord op mijn vraag. Mocht dat niets opleveren dat vergelijken van prijzen van het arrangement makkelijk mogelijk maakt, dus mail ik gewoon toch wat hotels los of ze tegen dezelfde prijzen http://www.parken-und-fliegen.de die arrangementen aanbieden. Op die laatste site kosten arrangementen voor mijn data incl ontbijt, 15dgn parkeren en gratis shuttle bij veel hotels grofweg 120-150 euro. Dat is dus goed te doen.mtl schreef:Nee, helemaal niemand. Misschien op duitstalige fora kijken?
Ervaringen van forumleden waren prettig geweest, maar anders ben ik in dit geval gewoon degene die dit "onbekende terrein" ontdekt en anderen van info kan voorzien

@ Vimo: natuurlijk boek ik niet ondoordacht. Wij wonen in Zuid Limburg waardoor het verschil in reistijd tussen bijv. schiphol en Frankfurt slechts een half uurtje is. Gewoon los parkeren bij het vliegveld daar is niet duurder dan bij Schiphol en de trein zou ook betaalbaar kunnen (maar heeft niet onze voorkeur), dus als ik dan een paar honderd euro per vliegticket bespaar (zoals in mijn geval) dan is Frankfurt voor ons echt een serieuze optie ondanks dat het sleep park fly hotelarrangement op dat moment qua mogelijkheden en prijzen nog niet duidelijk is.
Wij vliegen eind augustus vanaf Frankfurt en hebben via holiday extra, NH Frankfurt Airport geboekt voor de overnachting en de auto,blijft dan daar staan. Kost ons 127 euro voor 22 dagen incl. transfer, overnachting en ontbijt. Ervaring hoe het geregeld is kan ik wel pas eind augustus geven. Mocht je daarop willen wachten dan kan ik je dan wel laten weten hoe het is gegaan.
Ik vlieg ook vanuit Frankfurt ,maar .. een avondvlucht naar Namibie
Parking is redelijk goedkoop - ik betaal 80 euro voor 17 dagen - 100 meter afstand tot ingang
Dit is misschien de reden dat je weinig aanbod vind
Parking is redelijk goedkoop - ik betaal 80 euro voor 17 dagen - 100 meter afstand tot ingang
- BigAppleLover
- Amerikafan
Aniko, bedankt voor je reactie
Goed om een bericht te krijgen van iemand die daadwerkelijk zo'n arrangement heeft geboekt. Ik ga ook even kijken op de Holiday Extra site. Ik ben benieuwd naar je ervaringen, ook naar je ervaring met het hotel. Dat krijgt goede recenties zie ik.
Zelf heb ik gisteren de Nederlandse reserveringslijn van Nh-hotels gebeld aangezien er 4 NH-hotels in de buurt vh vliegveld liggen die volgens andere sites een sleep, park, fly-arrangement hadden. Ook krijgen die alle 4 goede recenties op o.a. tripadvisor. Aan de telefoon een medewerker die zelf niet op de hoogte was van andere NH hotels behalve Nh Frankfurt Airport. Na mijn info over de andere hotels zag hij ze echter ook in zijn systeem en kon hij de prijzen van de arrangementen geven: varierent van 105 (ex ontbijt) tot 160 euro (incl ontbijt) afhankelijk van het hotel.
Op reviewsite Holidaycheck.de heb ik diverse recenties gelezen van mensen die een sleep, park fly arrangement hadden geboekt bij een in Duitsland schijnbaar veel gebruikte site parken-und-fliegen.de Dat geeft mij voldoende vertrouwen dat die site betrouwbaar is. Prijzen op die site liggen bovendien lager dan de prijzen die ik telefonisch bij NH-hotels kreeg. Voor Nh hotel Frankfurt Airport was de prijs incl 15 dagen parkeren, ontbijt en shuttle € 135 en Nh Niederrein kost bijvoorbeeld voor hetzelfde 122 euro. Ik ga een van beide boeken.

Zelf heb ik gisteren de Nederlandse reserveringslijn van Nh-hotels gebeld aangezien er 4 NH-hotels in de buurt vh vliegveld liggen die volgens andere sites een sleep, park, fly-arrangement hadden. Ook krijgen die alle 4 goede recenties op o.a. tripadvisor. Aan de telefoon een medewerker die zelf niet op de hoogte was van andere NH hotels behalve Nh Frankfurt Airport. Na mijn info over de andere hotels zag hij ze echter ook in zijn systeem en kon hij de prijzen van de arrangementen geven: varierent van 105 (ex ontbijt) tot 160 euro (incl ontbijt) afhankelijk van het hotel.
Op reviewsite Holidaycheck.de heb ik diverse recenties gelezen van mensen die een sleep, park fly arrangement hadden geboekt bij een in Duitsland schijnbaar veel gebruikte site parken-und-fliegen.de Dat geeft mij voldoende vertrouwen dat die site betrouwbaar is. Prijzen op die site liggen bovendien lager dan de prijzen die ik telefonisch bij NH-hotels kreeg. Voor Nh hotel Frankfurt Airport was de prijs incl 15 dagen parkeren, ontbijt en shuttle € 135 en Nh Niederrein kost bijvoorbeeld voor hetzelfde 122 euro. Ik ga een van beide boeken.
- BigAppleLover
- Amerikafan
Bedankt voor je reactie. Het vreemde is dat bijna alle hotels (NH, Holiday Inn, Ramada, Ibis, Mercure, ParkInn, Dorint, etc) rondom het vliegveld wel sleep, park, fly arrangementen hebben, maar dat je er bijna niets over vindt op hun sites en het ook niet rechtstreeks via hun eigen sites of boekingssites als booking.com kunt boeken. Schijnbaar enkel als je telefonisch er naar vraagt of bij speciale daarvoor bestemde sites waar o.a. ook Anika geboekt heeft.bompa schreef:Parking is redelijk goedkoop - ik betaal 80 euro voor 17 dagen - 100 meter afstand tot ingang
Ik zal op onze vertrekdag wel laten weten of alles naar tevredenheid is!
- BigAppleLover
- Amerikafan
Aniko, dat zou super zijn! Zal ik eind september zelf ook doen .
Onze beide ervaringen zal nuttige informatie kunnen zijn voor toekomstige AA-forumleden aangezien er hier op het forum tot nu toe nog niets te vinden is over het gebruik van sleep, park fly hotels bij Frankfurt Airport bij reizen naar Amerika.
Onze beide ervaringen zal nuttige informatie kunnen zijn voor toekomstige AA-forumleden aangezien er hier op het forum tot nu toe nog niets te vinden is over het gebruik van sleep, park fly hotels bij Frankfurt Airport bij reizen naar Amerika.
Wij vliegen ook vanop frankfurt op 28 augustus.
Wij zijn zo een 26 dagen weg en betalen 100 euro voor parking. Geen sleep en fly genomen gezien praking zo goedkoop is.
Wij zijn zo een 26 dagen weg en betalen 100 euro voor parking. Geen sleep en fly genomen gezien praking zo goedkoop is.
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
Zoals beloofd een recensie over park en fly bij het NH hotel Frankfurt Airport: Auto kun je buiten op het parkeerterrein laten staan (afgesloten met slagbomen) of in de garage zetten. Snelle check inn en prima hotel. De vliegtuigen komen over het hotel en toch, je hoort er binnen echt niets van. Kamer was echt mooi en groot en heerlijk geslapen in een prima bed. Je kunt zelfs nog koffie of thee zetten. Drankje doen was wel erg duur. Iets drinken uit de minibar was goedkoper. Ontbijtbuffet helemaal top! heel uitgebreid heet/koud buffet (maar dat is meestal wel heel goed in Duitsland). De shuttle komt ieder half uur en je bent binnen 5 minuten bij de vertrekhal. Kortom; een aanrader!! ik zou meteen weer boeken. Heerlijk relaxte start van je vakantie.
- BigAppleLover
- Amerikafan
Aniko, bedankt voor het delen.
Ik had nog geen hotel geboekt, maar na jouw positieve ervaring ga ik direct hetzelfde hotel via de door jou opgegeven website boeken. Merci en een hele mooie vakantie in de VS!!!

Ik had nog geen hotel geboekt, maar na jouw positieve ervaring ga ik direct hetzelfde hotel via de door jou opgegeven website boeken. Merci en een hele mooie vakantie in de VS!!!
Bigapple lover bedankt we hebben een geweldige vakantie gehad. Bij terugkomst in Frankfurt staat het busje van nh hotels dus bij terminal 1 terwijl je aankomt bij 2. Hadden wij niet goed genoteerd. Je moet dus de shuttlebus nemen naar terminal 1 en dan vandaar terug naar het hotel. Parkeerkaart bij receptie laten activeren en je bent klaar om te vertrekken. Fijne vakantie gewenst.
- BigAppleLover
- Amerikafan
Aniko, JIJ bedankt voor ook deze terugkoppeling met zeer nuttige tips over de terugkomst. Ik noteer het meteen even zodat dit over precies 3 weken bij onze terugkomst vloeiend verloopt. 

- Mark & Martine
- Amerikakenner
Wij hebben nu een aantal jaar een hotel-parkeer-tranfser arrangement geboekt via http://www.parken-und-fliegen.de/ en dat is tot nu toe altijd supergoed bevallen. We vertrekken (ook aankomend jaar) altijd via dusseldorf, maar Frankfurt staat ook in de keuzemogelijkheden op deze website.
Canada & NO USA 2016: http://www.swijnenburgersontour2016.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
- BigAppleLover
- Amerikafan
Gisteren weer thuisgekomen na een mooie, zomers warme rondreis Deepsouth. Ook onze eigen ervaring met NH Hotel Frankfurt Airport is erg positief: net hotel, voldoende parkeerruimte in de afgesloten ondergrondse parkeergarage, mooie kamer met goede bedden, totaal geen geluidsoverlast (geen enkel vliegtuig gehoord), gewoon goed ontbijtbuffet, stipte shuttleservice en een vriendelijke, klantvriendelijke receptie. Rondom het hotel zelf is niets beleven, behalve dan een leuk wandelpad pal tegenover het hotel waar je lekker 30-40 minuten door wat natuur je benen kunt strekken.
Ook het boeken van het arrangement op de boekingssite Holiday Extra is zonder problemen gelopen. Ook erg handig dat je op die site kunt bepalen of je vóór of nà je reis gebruik wil maken van je hotelovernachting.
Het vliegen vanaf Frankfurt vonden we ook prettig. Vanuit Zuid Limburg was het net iets langer rijden dan naar Schiphol, maar het reed op de Duitse autoweg goed door. Het vliegveld zelf is groot, maar wij vonden het allemaal goed aangegeven. Dusseldorf blijft onze voorkeur hebben, maar naast Schiphol en Brussel komt Frankfurt bij een scherpe prijs voortaan voor ons ook in de picture.
Ook het boeken van het arrangement op de boekingssite Holiday Extra is zonder problemen gelopen. Ook erg handig dat je op die site kunt bepalen of je vóór of nà je reis gebruik wil maken van je hotelovernachting.
Het vliegen vanaf Frankfurt vonden we ook prettig. Vanuit Zuid Limburg was het net iets langer rijden dan naar Schiphol, maar het reed op de Duitse autoweg goed door. Het vliegveld zelf is groot, maar wij vonden het allemaal goed aangegeven. Dusseldorf blijft onze voorkeur hebben, maar naast Schiphol en Brussel komt Frankfurt bij een scherpe prijs voortaan voor ons ook in de picture.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht