Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Streets and trips 2007 hulp nodig!
- deeyore
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Streets and trips 2007 hulp nodig!
Ik ben bezig met mijn route voor 2007 in streets & trips in te brengen, maar ik ben nog niet zo heel erg thuis in dit programma, misschien kan iemand me helpen bij het volgende:
Ik heb als onderdeel van de route van Moab naar Canyonlands, volgens mij en wat ik op het forum heb gelezen is dat niet een al te grote afstand. Streets & Trips daarentegen stuurt me via de US 191 north, I-70 east en dan SR-24 south, zo'n 226 km rijden. Wat gaat er niet goed?
Danielle
Ik heb als onderdeel van de route van Moab naar Canyonlands, volgens mij en wat ik op het forum heb gelezen is dat niet een al te grote afstand. Streets & Trips daarentegen stuurt me via de US 191 north, I-70 east en dan SR-24 south, zo'n 226 km rijden. Wat gaat er niet goed?
Danielle
Hoi,
je kan met het vierkantje in de werkbalk een gebied selecteren dat vermeden moet worden.Klik daarna op "route" en dan 'avoid area'.Gebied wordt geel en een andere route wordt berekend.Op die manier dwing je het programma in de weg die jij wil.
Zo heb ik het gedaan tenminste. Misschien is er nog een andere manier?
gr,
robert
je kan met het vierkantje in de werkbalk een gebied selecteren dat vermeden moet worden.Klik daarna op "route" en dan 'avoid area'.Gebied wordt geel en een andere route wordt berekend.Op die manier dwing je het programma in de weg die jij wil.
Zo heb ik het gedaan tenminste. Misschien is er nog een andere manier?
gr,
robert
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik kijk gewoon welke plaatsen er op de route liggen die ik wil rijden en voer die dan in de route in. Zo hebben we ook al een paar bezienswaardigheden in de route opgenomen.
Naast de volledige route hebben we ook een route per dag gemaakt, dan houdt het een beetje overzichtelijker, zeker wat betreft het aantal km's en de dingen die we willen bezoeken.
Naast de volledige route hebben we ook een route per dag gemaakt, dan houdt het een beetje overzichtelijker, zeker wat betreft het aantal km's en de dingen die we willen bezoeken.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Moab - Island in the Sky district = 32.7 mile en 0:44 uur reistijddeeyore schreef: Zijn de andere delen van canyonlands dan wel vanuit hier te bereiken?
Moab - Needles district = 74 mile en 1:36 uur reistijd
Moab - Maze district = 120.6 mile en 2:49 uur reistijd
Needles district is naar het zuiden langs de 191.
Maze district is aan de westkant via Hanksville dat is waarschijnlijk wat je eerst kreeg.
Het Needles district is vanuit Moab goed te doen zeker als je daarna richting Mesa Verde NP of Monument Valley NM gaat dan ligt het op de route, het is ook een heel mooi gebied met onderweg ook nog Newspaper Rock.
Het Maze district is alleen met een 4X4 bereikbaar en er zijn geen voorzieningen behalve een backcountry campground voor tenten.
Rob
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 6504 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89
-