Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Streets and trips 2007 hulp nodig!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Streets and trips 2007 hulp nodig!

Bericht door deeyore »

Ik ben bezig met mijn route voor 2007 in streets & trips in te brengen, maar ik ben nog niet zo heel erg thuis in dit programma, misschien kan iemand me helpen bij het volgende:
Ik heb als onderdeel van de route van Moab naar Canyonlands, volgens mij en wat ik op het forum heb gelezen is dat niet een al te grote afstand. Streets & Trips daarentegen stuurt me via de US 191 north, I-70 east en dan SR-24 south, zo'n 226 km rijden. Wat gaat er niet goed?

Danielle
rosaki
Amerika-ontdekker

Bericht door rosaki »

Hoi,

je kan met het vierkantje in de werkbalk een gebied selecteren dat vermeden moet worden.Klik daarna op "route" en dan 'avoid area'.Gebied wordt geel en een andere route wordt berekend.Op die manier dwing je het programma in de weg die jij wil.
Zo heb ik het gedaan tenminste. Misschien is er nog een andere manier?

gr,

robert
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Canyonlands heeft verschillende ingangen, en waarschijnlijk heeft hij een andere ingang genomen.

Het is maar 20-30 min rijden of zo van Moab in ieder geval.
Chi Sin X
Amerika-expert

Bericht door Chi Sin X »

Ik heb het net nagekeken in mijn versie ;) (wel nog een vroegere versie), en hier is het 238 km. Maar zoals ik al gezegd had, neemt hij standaard een ander district. De meeste mensen gaan naar het Island in the Sky district, en die ingang is vlak bij Moab.
deeyore
Amerikafan

Bericht door deeyore »

Gelukt! Ik heb Island in the Sky als route-onderdeel opgegeven en dan gaat het goed, nu is het zo'n 50 km vanuit Moab, lijkt me een beter plan :D

Zijn de andere delen van canyonlands dan wel vanuit hier te bereiken?
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Ik kijk gewoon welke plaatsen er op de route liggen die ik wil rijden en voer die dan in de route in. Zo hebben we ook al een paar bezienswaardigheden in de route opgenomen.

Naast de volledige route hebben we ook een route per dag gemaakt, dan houdt het een beetje overzichtelijker, zeker wat betreft het aantal km's en de dingen die we willen bezoeken.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

deeyore schreef: Zijn de andere delen van canyonlands dan wel vanuit hier te bereiken?
Moab - Island in the Sky district = 32.7 mile en 0:44 uur reistijd
Moab - Needles district = 74 mile en 1:36 uur reistijd
Moab - Maze district = 120.6 mile en 2:49 uur reistijd

Needles district is naar het zuiden langs de 191.
Maze district is aan de westkant via Hanksville dat is waarschijnlijk wat je eerst kreeg.
Het Needles district is vanuit Moab goed te doen zeker als je daarna richting Mesa Verde NP of Monument Valley NM gaat dan ligt het op de route, het is ook een heel mooi gebied met onderweg ook nog Newspaper Rock.
Het Maze district is alleen met een 4X4 bereikbaar en er zijn geen voorzieningen behalve een backcountry campground voor tenten.
Rob
Chi Sin X
Amerika-expert

Bericht door Chi Sin X »

deeyore schreef:Zijn de andere delen van canyonlands dan wel vanuit hier te bereiken?
Niet rechtstreeks, de Colorado ligt in de weg ;).
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Ik heb MS S&T en zie hetzelfde als Rob. Waar in Canyonland wil je heen, het is een redelijk gebied (Pun intended)

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
deeyore
Amerikafan

Bericht door deeyore »

We willen na Canyonlands naar Mesa Verde NP en Monument Valley, dus dan gaan we Island in the Sky en het Needles District bekijken.

Bedankt voor alle reacties!

Groet Danielle
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer