Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wederom een vakantie naar de VS met als reactie van de omgeving: Alweer??
-
thgiesen
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Re: Wederom een vakantie naar de VS met als reactie van de omgeving: Alweer??
Wij zijn ook al rond de tien keer geweest en wij krijgen precies dezelfde opmerkingen. En ook voor ons geldt hetzelfde. Wat een geweldig land de VS is. De indrukwekkende natuur de vriendelijke mensen en het gemak van reizen!
Volgend jaar weer. Elke 5 jaar naar Elvis week in Memphis en wat ernaast doen is nog onzeker.
Vorig jaar waren we in Washington en Oregon. Prachtige natuur! Maar wat ons wel opviel dat alles veel duurder is geworden en dat kwam niet alleen door de koers.
Volgend jaar weer. Elke 5 jaar naar Elvis week in Memphis en wat ernaast doen is nog onzeker.
Vorig jaar waren we in Washington en Oregon. Prachtige natuur! Maar wat ons wel opviel dat alles veel duurder is geworden en dat kwam niet alleen door de koers.
-
Neil mcauly
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Het is niet per se de reis naar de VS die duurder is geworden maar ook de regio waar je reist kan veel duurder zijn dan elders. En wij hadden ook de indruk dat het Noord-westen in het algemeen veel duurder is dan de staten meer naar het zuiden.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
-
ingridtwins
- Amerika-ontdekker
Wij gaan in december voor de 4e keer (ik voor de 5e keer ) naar Amerika. Stond al erg lang op mijn verlanglijstje. Ik wilde zo graag de Westkust een keertje zien. Tig jaar geleden hadden wij gewoon het geld er niet voor. Eind 2000 had ik eindelijk mijn man zo ver, maar toen werd ik (eindelijk) zwanger dus weer uitgesteld. Toen jaren het plan op een zijspoor gezet (kids te klein, verbouwing etc). Maar kreeg mijn man niet mee, Amerika trok hem niet zo. Dus ja, toen ben ik met een vriendin een week naar NY gegaan, wauw! Ik was verliefd. Thuis natuurlijk meteen boordevol verhalen.....en ik kreeg mijn man wederom over de streep om het jaar daarop de rondreis te gaan maken die ik al zo lang wilde. Geboekt (begonnen in NY want onze meiden, toen 11 jaar, konden niet wachten om ook die stad te zien. Van daar uit doorgevlogen naar de Westkust en daar alles gezien wat we wilden zien. Mijn man was om (ik blij) en het jaar daarop zijn we de Oostkust gaan doen. Afgelopen december voor de 2e keer Florida. Mensen snappen ons ook niet. Amerika trekt hun niet, niks aan zeggen ze. Nou wij vinden het zo veelzijdig en gewoon een heerlijk land. Wij gaan 4-5 keer per jaar op vakantie. En daar krijgen wij erg veel commentaar op. Jammer, want waarom? Een ander geeft het uit aan andere dingen en zo heeft ieder zijn ding. In de zomer gaan we nu een rondreis door Thailand maken, ben erg benieuwd. We zijn al eens in Maleisië geweest en dat vonden we ook geweldig. Maar we hebben nu ook alweer hartstikke veel zin in december.
Maart 2012 New York
Zomer 2013 New-York en westkust
Zomer 2014 Oostkust
December 2015 Miami en Key Largo
December 2016/januari 2017 Florida
Maart 2017 New York
Zomer 2013 New-York en westkust
Zomer 2014 Oostkust
December 2015 Miami en Key Largo
December 2016/januari 2017 Florida
Maart 2017 New York
- sunnyrojo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Super Ingrid een rondreis door Thailand, ik zou dit ook graag nog een keer willen maar ik krijg helaas manlief niet mee want die wilt je raadt het waarschijnlijk al weer naar .......................................de US and A. 
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 5202 Weergaves
-
Laatste bericht door hanneke_vv