Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe werkt Groupon?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Hoe werkt Groupon?
Wij hebben die manier ook geprobeerd werkt niet.
Kunnen ze creditcard geflagt hebben.
Weet iemand dat?
Kunnen ze creditcard geflagt hebben.
Weet iemand dat?
-
- Amerika-newbie
Helaas heb ik exact hetzelfde probleem met Groupon. Sinds vorige week probeer ik groupons te kopen voor een verblijf in NY deze zomer. Helaas werkt de cc niet, ook niet met een Amerikaans adres/ZIP code. Ik zie in mijn cc gegevens dat Groupon 0 euro heeft afgeschreven (ter controle van de cc denk ik), verder dan dat kom ik niet... Ik heb ING gebeld om te kijken of de cc-betaling automatisch geblokkeerd wordt, maar dat was volgens hun niet het geval. Verder heb ik contact gehad met de helpdesk van Groupon, die zeggen dat ik geen aankoop kan doen omdat ik een buitenlandse cc heb. Nu wil ik de methode proberen die hierboven beschreven staat (ander ip-adres), hopelijk gaat dat lukken.
Heel jammer dat het zo'n gedoe is, want er staan leuke en goedkope dingen op Groupon.
Heel jammer dat het zo'n gedoe is, want er staan leuke en goedkope dingen op Groupon.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Dat vind ik nu ook! het is echt zonde. Het is ook erg ongebruikelijk. Je hebt juist een cc om in het buitenland te kunnen betalen (ik tenminste wel)
Ik heb binnenkort ook een prepaid USD cc. ik ben toch benieuwd of deze dan wel zou werken..
Ik heb binnenkort ook een prepaid USD cc. ik ben toch benieuwd of deze dan wel zou werken..
- cookiemon100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
de methode met de plugin werkte bij mij perfect.
Even nieuw account aanmaken op het moment dat je je website op USA zet en dan je adres gegevens invullen zoals eerder beschreven.
Heb vorige week donderdag zo nog een groupon gekocht voor een walvis tour en deze ook vrijdag meteen telefonisch geboekt.
Ook op de Rabo is ie al zichtbaar op de CC afschrift.
Hoop dat het bij jullie ook zo gaat lukken want idd ze hebben mooie deals.
Trouwens via de helpdesk heb ik ze ook gewoon gekregen.
Even nieuw account aanmaken op het moment dat je je website op USA zet en dan je adres gegevens invullen zoals eerder beschreven.
Heb vorige week donderdag zo nog een groupon gekocht voor een walvis tour en deze ook vrijdag meteen telefonisch geboekt.
Ook op de Rabo is ie al zichtbaar op de CC afschrift.
Hoop dat het bij jullie ook zo gaat lukken want idd ze hebben mooie deals.
Trouwens via de helpdesk heb ik ze ook gewoon gekregen.
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
-
- Amerika-ontdekker
Ons is het uiteindelijk gelukt op de beschreven manier. Dus met usa iP adres. En nieuw account en cc van schoonvader die van ons deden het niet op Groupon omdat we die al op gewone manier geprobeerd hadden.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik zat te googlen op de Hola-Plug In n.a.v. dit topic. Wilde dit toch even met jullie delen, het blijkt erg onveilig te zijn.
http://www.computeridee.nl/nieuws/grati ... -onveilig/
http://www.computeridee.nl/nieuws/grati ... -onveilig/
Ons reisverslag van onze reis naar Amerika (zomer 2016) vind je op: http://bazannemarie.blogspot.nl/
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Amerikaanse groupons kopen via een Nederlands ip adres kan niet meer. Ik heb dit probleem opgelost door middel van een vpn programma. Ik heb dan een Amerikaans ip adres waardoor ik groupon transacties kan verrichten. Succes iedereen.
P.s gebruik alleen een betaalde vpn server en ga niet rommelen in je instellingen of anderszins. Vergeet niet dat je Nederlandse groupon account onder geen beding werkt. Je moet dus nadat je bent ingelogd op een vpn server een nieuwe account aanmaken.
Stappenplan:
1.Koop een betaalde vpn server
2.Installeer het programma
3.start het programma op en kies een Amerikaanse server
4.ga naar groupon en maak een nieuw account aan met een fictief adres. Gebruik groupon.com!!!!!
5.koop je gewenste groupon
6. Klaar is Kees
P.s gebruik alleen een betaalde vpn server en ga niet rommelen in je instellingen of anderszins. Vergeet niet dat je Nederlandse groupon account onder geen beding werkt. Je moet dus nadat je bent ingelogd op een vpn server een nieuwe account aanmaken.
Stappenplan:
1.Koop een betaalde vpn server
2.Installeer het programma
3.start het programma op en kies een Amerikaanse server
4.ga naar groupon en maak een nieuw account aan met een fictief adres. Gebruik groupon.com!!!!!
5.koop je gewenste groupon
6. Klaar is Kees
Ik heb gisteren probleemloos een Groupon gekocht voor de Blazing Saddles fiets 2voor1 aanbieding in SF. Gewoon met een Belgische Mastercard en adres van het hotel ingevuld. Bonnen afgeprint en klaar.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Bij mij is het ook gelukt.
Ik heb een VPS server gedownload ( gratis versie ) genaamd Faceless.
Deze is geïnstalleerd en daarna ben ik naar de site van groupon gegaan en heb ik mijn voucher gekocht voor Bay city bike rental in San Francisco.
Het adres gebruikt van het hotel en voilá, ik kon direct de bon printen.
Het kost wat moeite maar het scheelt mij weer 50% op het huren van een fiets.
Ik heb een VPS server gedownload ( gratis versie ) genaamd Faceless.
Deze is geïnstalleerd en daarna ben ik naar de site van groupon gegaan en heb ik mijn voucher gekocht voor Bay city bike rental in San Francisco.
Het adres gebruikt van het hotel en voilá, ik kon direct de bon printen.
Het kost wat moeite maar het scheelt mij weer 50% op het huren van een fiets.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Nou poeh, poeh, het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat
Vandaag mijn eerste Groupon besteld en natuurlijk liep ook ik tegen het probleem van de buitenlandse cc aan. Maar gelukkig wist ik de weg naar het forum te vinden en was het met de het trucje via Google Chrome / Hola in no time opgelost

Vandaag mijn eerste Groupon besteld en natuurlijk liep ook ik tegen het probleem van de buitenlandse cc aan. Maar gelukkig wist ik de weg naar het forum te vinden en was het met de het trucje via Google Chrome / Hola in no time opgelost

Of je neemt even contact met Groupon op via hun chat, regelen ze het meteen voor je...
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
ik wil een iphone bestellen via Groupon en laten shippen naar ons hotel. Heeft iemand hier ervaring mee ?
Ik las pas ergens dat iemand dat had gedaan en dat dat geen probleem was bij het hotel. Zwijnjak het vooraf wel even gevraagd, maar werd blijkbaar vaker gedaan.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Gelukt met bestellen van de villa tour.
Scheelt toch weer een boel!
Zeker met code welcome.
Ik snap alleen niet waarom er twee reserveringen op mijn cc zijn.
Eerst één keer het bedrag en dan één keer 0.
Scheelt toch weer een boel!
Zeker met code welcome.
Ik snap alleen niet waarom er twee reserveringen op mijn cc zijn.
Eerst één keer het bedrag en dan één keer 0.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
wat is de villa tour ?
Hollywoodtour met oa celeb villa's
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik heb de gratis opties van HideMyIP gebruikt en probeer nu HOLA te installeren ... maar ik zie niet hoe ik vanaf Hola bij Groupon terecht kan komen .... weet iemand dit?
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Als het alleen om een Amerikaans ip-adres gaat is de epic privacy browser (google maar) voor die gelegenheden gebruiken heel eenvoudig.
Ik gebruik hem niet altijd, omdat hij wel wat traag is.
Succes.
Ik gebruik hem niet altijd, omdat hij wel wat traag is.
Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
dank je
Ik heb het weer 'old-fashioned' gedaan via contact met de helpdesk, maar ik bewaar deze manier voor een volgende keer
Ik heb het weer 'old-fashioned' gedaan via contact met de helpdesk, maar ik bewaar deze manier voor een volgende keer

Ik probeer een USA Groupon te kopen maar dit lukt niet. Gebruik de epic privacy browser, ingesteld op West-USA. Ik heb geen Amerikaanse Creditcard en krijg dus problemen met de creditcard check. Heb als billing address het hotel gebruikt maar dit helpt niet. Hoe kom ik hier omheen?
Heb eerder contact met de Helpdesk gehad maar die zeggen dat het niet mogelijk is om vanuit het buitenland een US groupon aan te schaffen. Is de policy soms veranderd?
Heb eerder contact met de Helpdesk gehad maar die zeggen dat het niet mogelijk is om vanuit het buitenland een US groupon aan te schaffen. Is de policy soms veranderd?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3707 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-
- 11 Reacties