Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Moet ik die nieuwe pas nou wel of niet aanschaffen?
Moet ik die nieuwe pas nou wel of niet aanschaffen?
Hallo allemaal,
Ik zit even met een dilemma..
We gaan volgende maand wat national parken bezoeken, te weten:
Yosemite, Bryce, Capitol Reef, Grand Canyon en Joshua Tree.
Los komen de entreegelden op 90 dollar. In hoeverre krijgen we nog korting met deze pas in deze parken?
Nou vraag ik me af of ik die vervangende pas voor de golden eagle wel moet aanschaffen; is het niet goedkoper om "gewoon" entreegeld te betalen?
Kan iemand mij dit vertellen?
Alvast bedankt!
Manon
Ik zit even met een dilemma..
We gaan volgende maand wat national parken bezoeken, te weten:
Yosemite, Bryce, Capitol Reef, Grand Canyon en Joshua Tree.
Los komen de entreegelden op 90 dollar. In hoeverre krijgen we nog korting met deze pas in deze parken?
Nou vraag ik me af of ik die vervangende pas voor de golden eagle wel moet aanschaffen; is het niet goedkoper om "gewoon" entreegeld te betalen?
Kan iemand mij dit vertellen?
Alvast bedankt!
Manon
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
De Golden Eagle kost $80 dus ik zou zeggen voor die $10 zou ik hem lekker aanschaffen en een biertje drinken van het geld dat je uitspaart. Het scheelt je trouwens ook tijd want je hoeft niet bij ieder park in de rij te staan om de entree te betalen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
De parken die jij noemt vallen er volgens mij allemaal onder, maar om het zeker te weten moet je even op de website kijken. Volgens mij hebben ze nu 2 passen samengevoegd, maar zijn de parken waar je toegang toe krijgt niet gewijzegd.
Je kan de lijst met parken hier bekijken.
Je kan de lijst met parken hier bekijken.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook dat staat op de website, moet je hier even kijken.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Nou zie ik Alcatraz Island ook in die lijst staan??
Betekent dat dan dat ik met die pas gratis met de ferry naar Alcatraz kan?
Dat lijkt me toch stug.....
Edit: ik zie opeens deze zin op de site van alcatraz:
Please note that as there is no entrance fee to visit Alcatraz the Golden Eagle, Golden Age, Golden Access, and National Park passes do not affect the price of a ticket for Alcatraz.
Betekent dat dan dat ik met die pas gratis met de ferry naar Alcatraz kan?
Dat lijkt me toch stug.....
Edit: ik zie opeens deze zin op de site van alcatraz:
Please note that as there is no entrance fee to visit Alcatraz the Golden Eagle, Golden Age, Golden Access, and National Park passes do not affect the price of a ticket for Alcatraz.
Bewaar de tickets van de reeds bezogde NP's
Als je niet zeker bent om alle parken te bezoeken bewaar dan in ieder geval elk entree ticket dat je tot dan gebruikt hebt.
Je kunt nl ten alle tijde alsnog een pas kopen en dan worden de reeds betaalde entree gelden in mindering gebracht op de totaal prijs.
Dit was tenminste in 2004 zo.
Dus besluit je na twee parken toch nog de pas te kopen dan wordt het reeds betaalde bedrag in mindering gebracht op de pas prijs. Je moet dan natuurlijk wel de tickets kunnen overhandigen.
Alcatraz was toen nog niet erbij, ik denk dat je als je dit wilt bezoeken inderdaad zowiso de ferry moet betalen.
John.
Je kunt nl ten alle tijde alsnog een pas kopen en dan worden de reeds betaalde entree gelden in mindering gebracht op de totaal prijs.
Dit was tenminste in 2004 zo.
Dus besluit je na twee parken toch nog de pas te kopen dan wordt het reeds betaalde bedrag in mindering gebracht op de pas prijs. Je moet dan natuurlijk wel de tickets kunnen overhandigen.
Alcatraz was toen nog niet erbij, ik denk dat je als je dit wilt bezoeken inderdaad zowiso de ferry moet betalen.
John.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Bewaar de tickets van de reeds bezogde NP's
Is net als Lady Liberty en Ellis Island, de toegang is gratis maar je moet wel voor de ferry betalenJohnB schreef: Alcatraz was toen nog niet erbij, ik denk dat je als je dit wilt bezoeken inderdaad zowiso de ferry moet betalen.
John.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 6680 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie
-