Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis advies!
-
Gast
Re: Reis advies!
Dat was niet van mij, misschien kun je nog even aangeven welk lijstje je bedoelt? 
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Sorry, ik bedoel de post boven die van jou, van Laura & Edwin.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reisadvies!
Waaruit maak je dat op?eoms schreef:Als ik het goed begrijp willen ze juist niet naar de geijkte plaatsen.Martin & Marianne schreef:Geen Canyonlands? Als je toch naar Arches gaat zou ik dat meenemen, net als Capitol Reef. En geen Zion?
Kijk eens in ons 2013-verslag voor Arches, Yosemite, Sequoia etc.
Met Sequoia, Yosemite, Grand Canyon en Bryce is het toch een tamelijk standaard lijst, dus waarom dan niet ook de andere parken waar TS dan ook langs rijdt?
Marianne
-
Gast
Gebaseerd op wat de TS al eerder schreef:Martin & Marianne schreef:Waaruit maak je dat op?eoms schreef: Als ik het goed begrijp willen ze juist niet naar de geijkte plaatsen.
Met Sequoia, Yosemite, Grand Canyon en Bryce is het toch een tamelijk standaard lijst, dus waarom dan niet ook de andere parken waar TS dan ook langs rijdt?
Marianne
Die vragen komen, omdat ik het deze keer echt totaal anders wil doen. Zie onder mijn bericht waar ik allemaal al geweest ben.
Ik wil juist niet het bekende doen, en dus het commerciële opzoeken, juist de dingen waar je normaal niet zo snel aan denkt.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar hij zegt ook:
Marianne
Niet echt onbekend deze parken. En helemaal blanco.San Francisco, Sequoia, Grand Canyon en Yosemite is wat ik sowieso wil meepakken. Verder wel helemaal blanco en open voor jullie inbreng
Marianne
-
Laura&Edwin
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Laat ik graag aan Vinmor over. Was een suggestie voor hun reis in navolging van de opsomming van Arno. Volgens mij ook een aardig ritje zonieuwenoord schreef:Ik zou de route eens uitschrijven van dag tot dag, zoals Eoms hem net gaf. Zit veel potentie in!
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik bedoel ook dat hij dat zou kunnen doen 
Arno schreef:...
Bedankt voor je input. Had gelezen dat Sonoran Desert mooi was om te zien
Uiteraard sta ik ook open voor Canyonlands, maar moet eerlijk zeggen dat ik hier ook even niet aan gedacht had(daarom slim om jullie dingen te laten vertellen, zodat ik dit soort dingen niet kan vergeten
Vegas is eventueel een optie om te laten vallen, maar liever niet. Vind dit altijd wel een leuke afsluiter van de vakantie. Maar zoals ik zei, sta open voor alles en als ik mijn 'leuke afsluiter' moet schrappen voor iets nog leukers, sta ik er altijd voor open!
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht