Kies het juiste forum voor je topic

Het mededelingenforum. LEES DIT ALS JE EEN NIEUW FORUMLID BENT.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19661
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Kies het juiste forum voor je topic

Bericht door Petra/VS »

Beste mensen,

Op het moment moeten er heel wat topics verhuisd worden, omdat ze in het verkeerde forum geplaatst zijn. Een paar handleidingen voor het kiezen van het juist forum:

-- Als je topic niet specifiek gaat over het gebied in de VS, waar je heen reist, plaats het dan in het "Reizen Algemeen" forum. Hieronder vallen bijvoorbeeld vragen over het stroomnet, autoverhuur (tenzij specifiek voor een locatie), kortingen etc. Dit houd de regio bepaalde fora "schoon" met alleen informatie specifiek over die gebieden.

-- Het forum "Over Allesamerika.com" is uitsluitend bedoeld voor onderwerpen met betrekking tot het forum of de forumleden zelf. Alle andere onderwerpen vallen niet onder die noemer.

-- Als je er niet zeker van bent waar je onderwerp thuishoort, plaats het dan of onder "Amerika Algemeen" of "Reizen Algemeen", dan kunnen wij moderators het naar de juiste plek verhuizen.

-- Probeer, zoals altijd, voor je een nieuw topic start te zoeken of er al een topic van soortgelijke strekking bestaat. Al is dat topic oud, het kan, tenzij gesloten, altijd nieuw leven worden ingeblazen.

Bedankt namens alle moderators!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sandy
Amerika-expert
Berichten: 9403
Lid geworden op: 05 mei 2004, 10:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Het is maar een idee hoor... en waarschijnlijk ook een bereklus..
Maar misschien is het een idee om enkele bestaande topics een meer duidelijke c.q. volledige titel te geven? Zeker de topics over onderwerpen die toch steeds weer terugkomen. Zo wordt er denk ik eerder in aangesloten, en niet steeds een nieuw topic gestart over hetzelfde onderwerp.

Vaak vind ik de titel niet echt duidelijk of niet volledig (veel te algemeen). Het geeft vaak niet volledig de kern van het onderwerp weer. Bijvoorbeeld het topic 'Dr. Phill' .. Dit ging in feite over Natalee Holoway. Ik zie dat het nu is aangepast in "Dr Phil, het Natalee Holloway mysterie". Dat is in één klap duidelijk waar het over gaat - Wanneer je dagelijks dit forum bezoekt, dan lees je meestal wel alle topics. Maar ben je een week of zelfs een paar dagen niet geweest, dan lees je alleen de topics die je interessant lijken. En dan ga je af op de titel.. boeit deze niet of geeft deze niet duidelijk de inhoud weer, dan sla je die over en start je een nieuw topic. Bovendien al zou je eerst de zoekfunctie gebruiken om te zien of een topic al eerder is gestart, dan krijg je zoveel topics naar voren, dat je toch weer afgaat op de titel.

Ik begrijp ook wel dat je niet volledige zinnen in de topic titel kunt zetten. Maar soms denk ik, kan het niet even aangepast worden door een Mod. ; ))

Laatst gewijzigd door Sandy op 20 feb 2006, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Natuurlijk doen de mods dat graag, indien nodig. Maar het is uiteindelijk aan de topicstarter zelf om de juiste titel te vinden (zie ook de forumregels) - want ook mods hebben weleens een dagje vrij en het moet geen full-time taak worden.

Daarom nogmaals aan alle forumleden het vriendelijke verzoek om een zo beschrijvend mogelijke titel aan hun onderwerp te geven. Maak in één oogopslag aan iedereen duidelijk waar jouw onderwerp over gaat!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Condor
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 19 jan 2006, 13:55
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Condor »

Het probleem met deze site is...dat je NOOIT uitgepraat bent.
Voor wanneer een chatbox zodat we "live" kunnen discuteren?????
Lijkt me leuk dat indien je een probleem hebt,je online kunt gaan en live praten met mensen die naar daar gaan wonen zijn :whistling:
***hint***hint***hint*** :whistling:
Georgia on my mind.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer