De Priceline en Hotwire topics

Het mededelingenforum. LEES DIT ALS JE EEN NIEUW FORUMLID BENT.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pyca
Amerika-expert
Berichten: 2733
Lid geworden op: 05 sep 2006, 13:36
Contacteer:

De Priceline en Hotwire topics

Bericht door pyca »

Ter info:
De komende tijd zal ik proberen om een beetje orde te scheppen in de twee topics Uitleg Priceline en Hotwire en Boeken via Hotwire en Priceline. Zodat er één overblijft waar het gaat over de werking van Priceline en Hotwire, en een andere waar ervaringen en "gewonnen" hotels besproken kunnen worden. (het loopt nu erg door elkaar)

Hierbij kan het voorkomen dat niet relevante berichten en onnodige quotes verwijderd worden. Dit alles om deze topics prettig leesbaar en enigszins overzichtelijk te houden.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: De Priceline en Hotwire topics

Bericht door Coyote »

pyca schreef:Hierbij kan het voorkomen dat niet relevante berichten en onnodige quotes verwijderd worden. Dit alles om deze topics prettig leesbaar en enigszins overzichtelijk te houden.
Om hierop in te haken, het is jammer dat het forum geen "Archief-forum" of "Prullenbak-forum" kent. Daar kun je niet relevante berichten, gesloten berichten etc. kwijt. Kijk als voorbeeld naar het iPhone-forum. Daar is een "Archief-forum". Zo ken ik meerdere fora waar ze dit hanteren maar daar zie je het Archief/de Prullenbak alleen als je ingelogd bent, bijv. het UPC Forum. Hier heeft men een zogn. "Trashcan" waar alle verwijderde berichten terecht komen en je dus kunt kijken als je een bericht kwijt bent.

Op die manier houd je alle topics "schoon" van berichten die niet in een topic thuis horen, want helaas komt dat hier op het forum nogal eens voor. Je kunt zelfs besluiten om na verloop van tijd de berichten uit het Archief/de Prullenbak te verwijderen om het overzichtelijk te houden.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18754
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: De Priceline en Hotwire topics

Bericht door kastelke »

En waarom zou je op zoek gaan naar een niet relevant bericht dat in de vuilbak zit?...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: De Priceline en Hotwire topics

Bericht door Coyote »

kastelke schreef:En waarom zou je op zoek gaan naar een niet relevant bericht dat in de vuilbak zit?...
Op die manier weet je waar jouw "niet relevante berichten" zijn gebleven die verwijderd zijn uit topics. Dus puur voor de plaatser om te zien wat er met zijn of haar bericht gebeurd is. Bovendien is het een signaal om on-topic te blijven. Helaas blijkt maar al te vaak dat we met z'n allen allemaal informatie posten dat niet in het bewuste topic hoort.

Volgens mij zijn er gisteren of vandaag ook weer berichten/topics verwijderd (zag dat de totaalteller weer lager stond dan eerder deze week). Dat soort topics kun je dan ook naar de "Trash" verplaatsen zonder dat je je afvraagt wat er nu weer verwijderd is.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18754
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: De Priceline en Hotwire topics

Bericht door kastelke »

Ik heb inderdaad berichten verwijderd, zoals ik dat ook in de betreffende topics heb vermeld.
Het gaat over 3 Sticky's in Emigratie die louter bedoeld zijn om info op te lijsten:
bloggers in Amerika
Deelnemers en winnaars aan de DV-2008
Deelnemers en winnaars aan de DV-2009

"X heeft ook een blog" - "Y blogt niet meer" - 'Z neemt deel aan de loterij" - ..
Dat soort berichten dus. De inhoud ervan staat opgelijst is de overzichtslijst van die berichten.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: De Priceline en Hotwire topics

Bericht door Coyote »

kastelke schreef:Ik heb inderdaad berichten verwijderd, zoals ik dat ook in de betreffende topics heb vermeld.
Dat is dus het punt. Lang niet iedereen bekijkt alle berichten en kan zich dus afvragen waar berichten zijn gebleven. Deed ik dus ook omdat ik wel zag dát er berichten verwijderd waren, maar niet kon zien wáár. Met een "Trashcan" los je dat eenvoudig op doordat zulke berichten daar naartoe verplaatst worden en iedereen dan snel doorheeft wat er gebeurd is zonder dat er discussies over hoeven te ontstaan of dat dat gemeld hoeft te worden door moderators.

Overigens is dit een discussie die volgens mij beter in het forum "Over AllesAmerika.com" gevoerd kan worden, misschien verplaatsen?

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
pyca
Amerika-expert
Berichten: 2733
Lid geworden op: 05 sep 2006, 13:36
Contacteer:

Re: De Priceline en Hotwire topics

Bericht door pyca »

Note Mod. Carin

Ik heb het topic verplaatst en zal achter de schermen nog even aandacht vragen voor dit onderwerp (archief, trashbin). Het lijkt mij een prettige voorziening in het forum maar heb geen idee of dit technisch mogelijk is.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer