Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Er zijn 12 resultaten gevonden
- 07 aug 2025, 15:28
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
- Reacties: 700
- Weergaves: 220234
Re: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
Bedankt voor de super duidelijke uitleg, top!!
- 07 aug 2025, 15:07
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
- Reacties: 700
- Weergaves: 220234
Re: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
Dank voor alle info!! De credit card is inderdaad echt enkel bedoeld voor de borg van de auto/hotels. De revolut kaart staat niet op mijn naam dus ik denk dat ik alsnog een nieuwe aan ga vragen just to be sure... Ik zal m'n ''oude'' credit card wel gewoon meenemen mochten ze er bij een reeds geboekt...
- 07 aug 2025, 11:35
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
- Reacties: 700
- Weergaves: 220234
Re: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
Hallo, Ik ga in september voor de eerste keer naar Amerika (westen) en heb daarom een creditcard aangeschaft een paar maanden geleden maar er zit al een soort kras/sterretje in de magneetstrip van de kaart. Ik ben van plan om overal de Revolut kaart te gebruiken maar voor de borg van hotels/huurauto...
- 24 jan 2025, 13:14
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
- Reacties: 30
- Weergaves: 7459
Re: Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
Ik hoor/lees dat in de periode van eind september het kan gebeuren dat Tioga gesloten is ivm het weer, echter zie ik dat in de afgelopen 10 jaar de weg pas dicht ging in november en soms in oktober. Is dit inderdaad een risico die je neemt? Ik zou rond 26 september ongeveer over de Tioga Road rijden.
- 23 jan 2025, 13:18
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
- Reacties: 30
- Weergaves: 7459
Re: Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
@ Iedereen, super bedankt voor alle informatie en adviezen! Ik ga ermee aan de slag. En ik zal zeker vaker wat dingen vragen op het forum
@roelb Mega bedankt voor de uitermate gedetailleerde route optie! Hier kan ik zeker wat mee.
@roelb Mega bedankt voor de uitermate gedetailleerde route optie! Hier kan ik zeker wat mee.
- 22 jan 2025, 23:13
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
- Reacties: 30
- Weergaves: 7459
Re: Advies gevraagd! Rondreis zuidwest Amerika
Martin & Marianne paulr Wederom bedankt! Dit wordt weer een leuk onderzoekje! :thumbup: GC is inderdaad Tusyan, is niet erg moet ook een beetje op de kosten letten :-D Is het een idee om van LV via Death Valley een nacht te verblijven bij Mammoth Lake? (slapen in Death Valley is voor ons ni...
- 22 jan 2025, 22:02
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
- Reacties: 30
- Weergaves: 7459
Re: Advies gevraagd! Rondreis zuidwest Amerika
Beide bedankt voor de adviezen weer! Wat betreft overnachten in Yosemite in combinatie met rijden via DV en Tioga, nog suggesties om te overnachten? Martin & Marianne bij Bryce en GC zijn de hotels inderdaad in/direct naast de parken gevestigd. paulr We gaan overwegen om Sequoia inderdaad te...
- 22 jan 2025, 20:42
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
- Reacties: 30
- Weergaves: 7459
Re: Advies gevraagd! Rondreis zuidwest Amerika
paulr Dank voor je advies! Ik neem het mee en ga op onderzoek uit. Wat betreft de locaties (bij de parken) is dit een voorbeeldje van verblijfplaatsen: 12-09-2025: Vlucht van Amsterdam naar Los Angeles Auto ophalen in Los Angeles Intl Arpt, Inglewood 2 overnachtingen in Hollywood 14-09-2025: Overna...
- 22 jan 2025, 20:32
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
- Reacties: 30
- Weergaves: 7459
Re: Advies gevraagd! Rondreis zuidwest Amerika
Bedankt Martin & Marianne ! Death Valley trekt ons (op voorhand) iets minder en die dag/nacht besteden we dan liever ergens anders. Wat betreft de valley of fire hoorde ik dat er mooie routes in dit gebied gesloten zijn in september. Aangezien ik van de films ben zou ik graag Hollywood wille...
- 22 jan 2025, 20:29
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
- Reacties: 30
- Weergaves: 7459
Re: Advies gevraagd! Rondreis zuidwest Amerika
Dank voor je duidelijke advies Tantelotje ! Het van-en-naar-schema is correct. Ook is er nog niets geboekt en ben ik veel aan het schakelen met het betreffende reisbureau. Zij zijn erg kundig en geven ook graag advies hoor maar het leek mij fijn om meerdere perspectieven te hebben voordat we een keu...
- 22 jan 2025, 19:33
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
- Reacties: 30
- Weergaves: 7459
Reis ThomasB98: advies gevraagd! Rondreis Zuidwest-Amerika.
Hallo, In september dit jaar wil ik (samen met mijn vriendin) graag een reis maken door West-Amerika met de auto. Bovenstaand zie je de route die ik (samen met een reisbureau) heb samengesteld. Nu twijfel ik over een aantal zaken. Ten eerste komt onze vlucht (hoe het nu gepland is) pas in de avond a...
- 22 jan 2025, 09:59
- Forum: Nieuwe forumleden introductie
- Onderwerp: Even voorstellen ThomasB98
- Reacties: 0
- Weergaves: 495
Even voorstellen ThomasB98
Hallo iedereen,
Ik ben Thomas, 26 jaar en ik wil dit jaar voor het eerst Amerika bezoeken. Ik wil graag het welbekende rondje maken in het westen van het land. Via dit forum wil ik graag alle handigheidjes en andere tips te weten komen!
Tot snel,
Thomas
Ik ben Thomas, 26 jaar en ik wil dit jaar voor het eerst Amerika bezoeken. Ik wil graag het welbekende rondje maken in het westen van het land. Via dit forum wil ik graag alle handigheidjes en andere tips te weten komen!
Tot snel,
Thomas