Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Er zijn 159 resultaten gevonden
- 20 jun 2026, 21:59
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Reacties: 9623
- Weergaves: 1553546
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Wij hebben voor onze Canada reis een premium SUV gereserveerd bij Hertz, ophalen in Vancouver.
Worden hier de auto’s toegewezen of kun je zelf kiezen in de garage?
Worden hier de auto’s toegewezen of kun je zelf kiezen in de garage?
- 21 apr 2026, 17:37
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Lake Louise en Moraine Lake boeken
- Reacties: 45
- Weergaves: 12917
Re: Lake Louise en Moraine boeken
Hoe lang zou je bij Moraine Lake nodig hebben, 1.5 uur uur genoeg? Dit ivm het boeken van de tijd bij de shuttlebus. We willen geen lange wandeling doen, dat staat gepland bij Lake Louise. Concreet; We kunnen 6:30 of 7:45 naar Moraine Lake en de connecting shuttles naar Lake Louise gaan 8:00 of 9:30...
- 18 apr 2026, 11:12
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Lake Louise en Moraine Lake boeken
- Reacties: 45
- Weergaves: 12917
Re: Lake Louise en Moraine boeken
Dank voor de tips, ik overweeg de optie met Fairview, kost wel wat maar dan wel zekerheid. Zij hebben nu ruim beschikbaarheid, mocht ik 2 dagen vooraf wederom pech hebben bij Parcs Canada is dat maar de vraag. Dus, Fairview 6:30 vertrek vanaf Lake Louise Inn (daar gratis parkeren) richting Morraine ...
- 17 apr 2026, 12:20
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Lake Louise en Moraine Lake boeken
- Reacties: 45
- Weergaves: 12917
Re: Lake Louise en Moraine boeken
Dank voor de tip @Moose91 , dat was ik idd even vergeten

- 17 apr 2026, 09:07
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Lake Louise en Moraine Lake boeken
- Reacties: 45
- Weergaves: 12917
Re: Lake Louise en Moraine boeken
Helaas niet gelukt, had een alarm/herinnering in mijn telefoon gezet maar alsnog gemist en nu is alles natuurlijk uitverkocht, balen! Kun je savonds wellicht wel zelf met de auto naar Lake Louise? Morraine gaat niet dat weet ik maar wellicht Louise wel? Lake Ohara hadden we ook geen succes met de lo...
- 08 mar 2026, 17:33
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
- Reacties: 21
- Weergaves: 13924
Re: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
Dank voor de tips, ga ik even naar kijken en ook naar je verslag (had ik al gedaan dacht ik maar nogmaals kan geen kwaad :)) Whalewatch (Orca) tour is inderdaad gepland vanaf Steveston, vandaar ook de hotel keus daar. Of dat blijft weet ik niet, mijn vrouw is druk met dingen plannen in de stad zelf ...
- 08 mar 2026, 17:07
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
- Reacties: 21
- Weergaves: 13924
Re: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
Nog een dikke 4 maanden te gaan dus ik heb onze route nog eens onder de loep genomen. Kleine wijziging; Waterton is gesneuveld en hiervoor in de plaats een extra nacht Canmore en een stopover in Whitefish gedaan. Waterton lijkt me nog steeds mooi maar heeft wellicht toch ook wel veel weg van Glacier...
- 28 jan 2026, 08:10
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Reacties: 9623
- Weergaves: 1553546
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Waarschijnlijk eindigt de reis in Jackson/Grand Teton en is retour vlucht vanaf Jackson aanlokkelijk. Wij hebben daar vorig jaar ook naar gekeken maar niet gedaan omdat we ook geen interessante autohuur konden vinden. Uiteindelijk toch maar de rit van Jackson naar SLC gemaakt voor een goede autohuur...
- 31 okt 2025, 13:53
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Reacties: 9623
- Weergaves: 1553546
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Dank voor jullie input, maar zo klopt het dus wel dan?
PS @nwolf gaaf die large pick up, die wilde ik eigenlijk ook maar kan ik (nog) nergens vinden
PS @nwolf gaaf die large pick up, die wilde ik eigenlijk ook maar kan ik (nog) nergens vinden
- 31 okt 2025, 08:46
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Reacties: 9623
- Weergaves: 1553546
- 31 okt 2025, 07:38
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Reacties: 9623
- Weergaves: 1553546
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Goede morgen, zojuist reservering gemaakt bij Hertz, eerste keer Hertz en en eerste keer Canada, zouden jullie kunnen meekijken of hier nou echt alles in zit? Ik zie nergens specifiek LDW/CDW terwijl ik dit bij andere berichten en screenshots over Hertz wel zie staan. Heet het in Canada gewoon ander...
- 14 okt 2025, 20:57
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Reacties: 9623
- Weergaves: 1553546
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Ik ben voor volgend jaar Canada ook aan het kijken, 17 juli ophalen Vancouver en 8 augustus inleveren Calgary. Ik heb in USA eigenlijk steeds bij Avis gehuurd en dat bevalt prima maar is Avis minder actief in Canada of zou het voor de genoemde periode ook nog te vroeg zijn? Ik krijg maar 4 opties en...
- 11 aug 2025, 13:07
- Forum: Noordwesten
- Onderwerp: Betaalbare/schone accommodatie Grand Teton N.P. e.o.
- Reacties: 15
- Weergaves: 15937
Re: Betaalbare/schone accommodatie Grand Teton N.P. e.o.
Wij hadden in juni 2 nachten bij de Antler Inn in Jackson en dat beviel prima.
Jackson vonden we leuk om te verblijven en afstand naar GT/Jenny Lake was prima te doen.
Jackson vonden we leuk om te verblijven en afstand naar GT/Jenny Lake was prima te doen.
- 02 aug 2025, 10:20
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
- Reacties: 21
- Weergaves: 13924
Re: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
Inmiddels reactie van Xanterra, 3 boekingen geannuleerd en gecrediteerd dus dat is geregeld Ik zag net ook een kamer vrij in Swiftcurrent Inn voor 06.08.2025 op 07.08.2025, wellicht is dat nog een optie voor de laatste dag/nacht. Ik weet namelijk niet hoe het volgend jaar zal zijn met parkeren in Ma...
- 01 aug 2025, 15:18
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
- Reacties: 21
- Weergaves: 13924
Re: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
Ja het is 'gelukt', ik heb nu alleen wel 4 reserveringen in mijn account voor elk 4 nachten ( 03.08.2026 t/m 07.08.2026) in Rising Sun, Motor Inn (2 doubles). Ik kreeg continue foutmeldingen, server disconnected, creditcard niet herkend, selectie niet langer beschikbaar omdat de boeking vastliep etc...
- 01 aug 2025, 12:01
- Forum: Noordwesten
- Onderwerp: Reis JVDP78: Washington/Oregon/Glacier 2026
- Reacties: 19
- Weergaves: 20461
Re: Reis JVDP78: Washington/Oregon/Glacier 2026
Klopt Paul 
Maar alsnog dank voor de tips, dit deel van USA gaat er zeker nog wel van komen.
Ik ga verder stoeien met resevering voor Glacier, ik heb nu ineens 4 reserveringen in mijn account...wat een gedoe
Maar alsnog dank voor de tips, dit deel van USA gaat er zeker nog wel van komen.
Ik ga verder stoeien met resevering voor Glacier, ik heb nu ineens 4 reserveringen in mijn account...wat een gedoe
- 01 aug 2025, 09:47
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
- Reacties: 21
- Weergaves: 13924
Re: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
Ik dacht op tijd te zijn maar na 1.5 uur proberen geef ik het op, ik kom er niet doorheen, flexibele data, verschillende hotels, niets werkt. Soms lijken er ineens nieuwe data/kamers beschikbaar te zijn, dan direct selecteren en bij de betalingspagina loopt het dan weer vast en is de selectie inmidd...
- 29 jul 2025, 14:37
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
- Reacties: 21
- Weergaves: 13924
Re: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
Het 'nadeel' van 4 nachten in Many Glacier is inderdaad wel het heen en weer rijden over de GTTS road. Het originele plan voor USA was de eerste nacht West Glacier, dan volgende dag de GTTS op richting Logan Pass, daar wandelen en dan door naar Many Glacier voor de overige nachten. Misschien dit pla...
- 28 jul 2025, 21:15
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
- Reacties: 21
- Weergaves: 13924
Re: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
Ik zie dat ik niet heb geantwoord op de vraag mbt auto of camper; dat wordt met de auto. Net meteen maar alvast het eerste hotel geboekt haha, dan kunnen we niet meer terug! (wel natuurlijk maar voor de vorm :wink: ) Twee nachten Prince of Wales hotel in Waterton geboekt voor 1 tm 3 augustus 2026. V...
- 28 jul 2025, 16:31
- Forum: Andere regio's/interregionaal/Canada
- Onderwerp: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
- Reacties: 21
- Weergaves: 13924
Re: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary
Haha ja paulr bedankt! Ik wilde niemand bij name beschuldigen maar wie de schoen past ;) Nee hoor ik ben juist blij, ik zat een beetje 'vast' in die US route dat ik Canada bijna zou vergeten, dus eigenlijk een dikke dankjewel! Osoysoos/Kelowna ken ik niet goed, daar zal ik me eens wat in verdiepen. ...