Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Er zijn 1385 resultaten gevonden
- 22 jun 2026, 20:00
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
- Reacties: 250
- Weergaves: 98545
Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
Glorious Mooie prijs maar vreemd dat je behoorlijk goedkoper uit bent met het gewone Walmart tarief dan met het Gold. Maar who cares :wink: Ik ga mijn boekingen voor september/oktober 2026 nog eens een keer bekijken, misschien kan ik nog iets aanpassen (tot nu toe niet, ik heb lang van tevoren gebo...
- 22 jun 2026, 11:37
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
- Reacties: 250
- Weergaves: 98545
Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
@BahamaOne ,
oh nee hoor, ik ben er helemaal niet bang voor.
Ik probeer en gebruik alle codes die maar de meeste korting opleveren
Ben nu nog diverse codes(en combinaties) aan het uitproberen voor onze huurauto.
Dank voor alle tips !!
Gr.
Reny
oh nee hoor, ik ben er helemaal niet bang voor.
Ik probeer en gebruik alle codes die maar de meeste korting opleveren
Ben nu nog diverse codes(en combinaties) aan het uitproberen voor onze huurauto.
Dank voor alle tips !!
Gr.
Reny
- 21 jun 2026, 08:57
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
- Reacties: 250
- Weergaves: 98545
Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
@BahamaOne
Bedankt voor de tip, ik gebruik altijd de Ford code, ga deze " nieuwe" codes eens proberen.
Gr.
Reny
Bedankt voor de tip, ik gebruik altijd de Ford code, ga deze " nieuwe" codes eens proberen.
Gr.
Reny
- 12 jun 2026, 06:15
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- Reacties: 3582
- Weergaves: 698590
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Ik heb nog nooit een Ford Expedition (Max)/ jeep (Grand) Wagoneer of Chevy Tahoe/Suburban in de PC rijen gezien, maar misschien had ik altijd (30+ keer) pech gehad. Jij wel? :thumbup: Toen we de eerste keer PC status hadden bereikt (2023)......konden we een Chevy Tahoe meenemen (Denver),we waren zo...
- 08 jun 2026, 13:50
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- Reacties: 3582
- Weergaves: 698590
- 25 mei 2026, 15:16
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- Reacties: 3582
- Weergaves: 698590
- 20 mei 2026, 15:28
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
- Reacties: 700
- Weergaves: 220208
Re: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
Bij mij is het ook niet op de 1e van de maand maar 1 maand nadat ik de vorige omwisseling heb gedaan.
Gr
Reny
Gr
Reny
- 20 mei 2026, 11:13
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Reacties: 9623
- Weergaves: 1553200
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
@dejong89
Dank voor de tip, hier ga ik ook eens naar kijken.
Zit nu bij Alamo.de ( (THPPS15) op US Dollar 1011 voor een Midsize SUV.
Ben niet écht ontevreden maar had gehoopt weer bij Hertz een mooie deal te krijgen (net als de afgelopen 2 jaar).
Gr.
Reny
Dank voor de tip, hier ga ik ook eens naar kijken.
Zit nu bij Alamo.de ( (THPPS15) op US Dollar 1011 voor een Midsize SUV.
Ben niet écht ontevreden maar had gehoopt weer bij Hertz een mooie deal te krijgen (net als de afgelopen 2 jaar).
Gr.
Reny
- 20 mei 2026, 10:55
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
- Reacties: 3384
- Weergaves: 786122
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Ik zie allemaal "nieuwe" aanbieders voorbij komen. Vorig jaar hadden we over het algemeen een prima verbinden (data + spraak) met Airalo. Ik heb nu gewoon geen zin om iets nieuws te proberen, ondanks dat Airalo wel wat duurder is (geworden). Toch bedankt voor alle nieuwe tips! Gr. Reny PS:...
- 13 mei 2026, 18:19
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
- Reacties: 250
- Weergaves: 98545
Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
Ik heb de Best Western e-mail ook ontvangen!
Gr.
Reny
Gr.
Reny
- 14 apr 2026, 13:12
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
- Reacties: 700
- Weergaves: 220208
Re: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
d_vdploeg Ja, gaf bij ons geen enkel probleem. Heb bij de diverse hotel accounts mijn betaalmiddel gewijzigd van de gewone creditcard naar de Revolut kaart dus ik boek nu al met die kaart. Afgelopen oktober werd er wel bij een aantal hotels de borg "gereserveerd" op de kaart, die reserver...
- 10 apr 2026, 06:35
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
- Reacties: 7151
- Weergaves: 1349713
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
@d_vdploeg zoals @Corv schreef, Concourse E.
Gr.
Reny
Gr.
Reny
- 09 apr 2026, 09:45
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
- Reacties: 7151
- Weergaves: 1349713
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
d_vdploeg Ik heb even overwogen om de vlucht te wijzen maar het was redelijk snel na mijn boeking, we komen pas half oktober terug en ik had geen zin om misschien zelfs een aantal keren mijn vlucht te moeten (laten) wijzigen. Dan ga ik maar even omdenken: we hebben nu ook op de terugreis wat langer...
- 09 apr 2026, 06:35
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
- Reacties: 7151
- Weergaves: 1349713
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Onze terugvlucht vanuit Las Vegas was, toen ik de vlucht boekte, om 9.50 uur, prima!
Die is echter gewijzigd naar 7.23 uur, oeps............
Ik heb ons hotel voor de laatste nacht maar aangepast naar een hotel iets dichter bij de luchthaven
Gr.
Reny
Die is echter gewijzigd naar 7.23 uur, oeps............
Ik heb ons hotel voor de laatste nacht maar aangepast naar een hotel iets dichter bij de luchthaven
Gr.
Reny
- 07 apr 2026, 11:01
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
- Reacties: 7151
- Weergaves: 1349713
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Wij betalen in Brussel in september voor 3 weken (P3) 195 euro, wél al in november geboekt.
Gr.
Reny
Gr.
Reny
- 04 apr 2026, 07:44
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
- Reacties: 7151
- Weergaves: 1349713
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
@bedeve
Geen ervaring op LAX, we hebben daar al hééél lang niet op gevlogen.
Bij Panda Express in Atlanta is het ook ontzettend druk, er staan ook altijd piloten en stewards in de rij te wachten, maar inderdaad, verser kan het niet
.
Fijn Paasweekend.
Reny
Geen ervaring op LAX, we hebben daar al hééél lang niet op gevlogen.
Bij Panda Express in Atlanta is het ook ontzettend druk, er staan ook altijd piloten en stewards in de rij te wachten, maar inderdaad, verser kan het niet
Fijn Paasweekend.
Reny
- 03 apr 2026, 17:56
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
- Reacties: 7151
- Weergaves: 1349713
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Wij gaan het 2e jaar op rij met Delta vliegen. Dit jaar van Brussel via Atlanta naar Las Vegas (wij wonen in Maastricht dus vliegen altijd via Brussel of Düsseldorf, nooit via Schiphol). Wij vliegen graag met Delta en via Atlanta (alleen al vanwege Panda Express in Concourse E :lol: ) Wij hebben vor...
- 27 mar 2026, 08:13
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
- Reacties: 3384
- Weergaves: 786122
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Er zijn NL aanbieders die een Wereld bundel aanbieden, kijk bij jouw aanbieder wat de mogelijkheden en kosten zijn. Ervaring leert dat dit vaak duurder is dan een (e-)sim kopen. Een e-SIM is een digitale simkaart ingebouwd in je apparaat, die je via QR-code of app activeert, die stop je dus NIET fys...
- 27 mar 2026, 07:25
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
- Reacties: 3384
- Weergaves: 786122
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
USforever Met jouw smartphone in Nederland heb je onbeperkt data. Waarschijnlijk geldt dat alleen binnen de EU (Europa) en niet daarbuiten. Je maakt met je Nederlandse abonnement geen roamingkosten in Europa. Voor vrijwel alle Nederlandse mobiele abonnementen geldt dat je deze weliswaar in de USA k...
- 26 mar 2026, 12:17
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Reacties: 9623
- Weergaves: 1553200
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
@Resetovic
Same here, in Las Vegas zie ik weinig veranderen aan de prijs (Sept. 2026).
Ben blij dat ik al bij Alamo.de een SUV heb geboekt; prijzen blijven zowel bij Hertz als bij Alamo voor mij hetzelfde of duurder.
Gelukkig heb ik nog wel even, ik kijk meestal 1x per week.
Groet,
Reny
Same here, in Las Vegas zie ik weinig veranderen aan de prijs (Sept. 2026).
Ben blij dat ik al bij Alamo.de een SUV heb geboekt; prijzen blijven zowel bij Hertz als bij Alamo voor mij hetzelfde of duurder.
Gelukkig heb ik nog wel even, ik kijk meestal 1x per week.
Groet,
Reny