Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Er zijn 1385 resultaten gevonden

door Reny
22 jun 2026, 20:00
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
Reacties: 250
Weergaves: 98545

Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....

Glorious Mooie prijs maar vreemd dat je behoorlijk goedkoper uit bent met het gewone Walmart tarief dan met het Gold. Maar who cares :wink: Ik ga mijn boekingen voor september/oktober 2026 nog eens een keer bekijken, misschien kan ik nog iets aanpassen (tot nu toe niet, ik heb lang van tevoren gebo...
door Reny
22 jun 2026, 11:37
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
Reacties: 250
Weergaves: 98545

Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....

@BahamaOne ,

oh nee hoor, ik ben er helemaal niet bang voor.
Ik probeer en gebruik alle codes die maar de meeste korting opleveren :wink:

Ben nu nog diverse codes(en combinaties) aan het uitproberen voor onze huurauto.

Dank voor alle tips !!

Gr.
Reny
door Reny
21 jun 2026, 08:57
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
Reacties: 250
Weergaves: 98545

Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....

@BahamaOne

Bedankt voor de tip, ik gebruik altijd de Ford code, ga deze " nieuwe" codes eens proberen.

Gr.
Reny
door Reny
12 jun 2026, 06:15
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Reacties: 3582
Weergaves: 698590

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Ik heb nog nooit een Ford Expedition (Max)/ jeep (Grand) Wagoneer of Chevy Tahoe/Suburban in de PC rijen gezien, maar misschien had ik altijd (30+ keer) pech gehad. Jij wel? :thumbup: Toen we de eerste keer PC status hadden bereikt (2023)......konden we een Chevy Tahoe meenemen (Denver),we waren zo...
door Reny
08 jun 2026, 13:50
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Reacties: 3582
Weergaves: 698590

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

BahamaOne schreef:
08 jun 2026, 13:27
Volgens mij geldt dit niet voor SUV's alleen voor Sedans. :thumbup:
Als je PC status hebt kun je een c-klasse auto huren en meenemen wat er in de PC rij staat, dat kan ook een full size SUV zijn, het ligt er maar aan wat voor auto's aanwezig zijn.

Gr.
Reny
door Reny
25 mei 2026, 15:16
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Reacties: 3582
Weergaves: 698590

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

HennyCox schreef:
25 mei 2026, 08:47
Ik was in februari teruggezet van PC naar Five Star. In de reserved rijen stonden er genoeg en ik heb een 7 persoons GMC Acadia uit deze rij genomen...bij de uitrij-booth binnen 1 minuut weg.
Super !!!

Gr.
Reny
door Reny
20 mei 2026, 15:28
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
Reacties: 700
Weergaves: 220208

Re: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden

Bij mij is het ook niet op de 1e van de maand maar 1 maand nadat ik de vorige omwisseling heb gedaan.

Gr
Reny
door Reny
20 mei 2026, 11:13
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Reacties: 9623
Weergaves: 1553200

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

@dejong89

Dank voor de tip, hier ga ik ook eens naar kijken.

Zit nu bij Alamo.de ( (THPPS15) op US Dollar 1011 voor een Midsize SUV.
Ben niet écht ontevreden maar had gehoopt weer bij Hertz een mooie deal te krijgen (net als de afgelopen 2 jaar).

Gr.
Reny
door Reny
20 mei 2026, 10:55
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Reacties: 3384
Weergaves: 786122

Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.

Ik zie allemaal "nieuwe" aanbieders voorbij komen. Vorig jaar hadden we over het algemeen een prima verbinden (data + spraak) met Airalo. Ik heb nu gewoon geen zin om iets nieuws te proberen, ondanks dat Airalo wel wat duurder is (geworden). Toch bedankt voor alle nieuwe tips! Gr. Reny PS:...
door Reny
13 mei 2026, 18:19
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
Reacties: 250
Weergaves: 98545

Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....

Ik heb de Best Western e-mail ook ontvangen!

Gr.
Reny
door Reny
14 apr 2026, 13:12
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden
Reacties: 700
Weergaves: 220208

Re: Revolut topic (prepaid credit card), vragen en antwoorden

d_vdploeg Ja, gaf bij ons geen enkel probleem. Heb bij de diverse hotel accounts mijn betaalmiddel gewijzigd van de gewone creditcard naar de Revolut kaart dus ik boek nu al met die kaart. Afgelopen oktober werd er wel bij een aantal hotels de borg "gereserveerd" op de kaart, die reserver...
door Reny
10 apr 2026, 06:35
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Reacties: 7151
Weergaves: 1349713

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

@d_vdploeg zoals @Corv schreef, Concourse E.

Gr.
Reny
door Reny
09 apr 2026, 09:45
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Reacties: 7151
Weergaves: 1349713

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

d_vdploeg Ik heb even overwogen om de vlucht te wijzen maar het was redelijk snel na mijn boeking, we komen pas half oktober terug en ik had geen zin om misschien zelfs een aantal keren mijn vlucht te moeten (laten) wijzigen. Dan ga ik maar even omdenken: we hebben nu ook op de terugreis wat langer...
door Reny
09 apr 2026, 06:35
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Reacties: 7151
Weergaves: 1349713

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Onze terugvlucht vanuit Las Vegas was, toen ik de vlucht boekte, om 9.50 uur, prima!
Die is echter gewijzigd naar 7.23 uur, oeps............
Ik heb ons hotel voor de laatste nacht maar aangepast naar een hotel iets dichter bij de luchthaven :wink:

Gr.
Reny
door Reny
07 apr 2026, 11:01
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Reacties: 7151
Weergaves: 1349713

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Wij betalen in Brussel in september voor 3 weken (P3) 195 euro, wél al in november geboekt.

Gr.
Reny
door Reny
04 apr 2026, 07:44
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Reacties: 7151
Weergaves: 1349713

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

@bedeve

Geen ervaring op LAX, we hebben daar al hééél lang niet op gevlogen.

Bij Panda Express in Atlanta is het ook ontzettend druk, er staan ook altijd piloten en stewards in de rij te wachten, maar inderdaad, verser kan het niet :D.

Fijn Paasweekend.
Reny
door Reny
03 apr 2026, 17:56
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Reacties: 7151
Weergaves: 1349713

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Wij gaan het 2e jaar op rij met Delta vliegen. Dit jaar van Brussel via Atlanta naar Las Vegas (wij wonen in Maastricht dus vliegen altijd via Brussel of Düsseldorf, nooit via Schiphol). Wij vliegen graag met Delta en via Atlanta (alleen al vanwege Panda Express in Concourse E :lol: ) Wij hebben vor...
door Reny
27 mar 2026, 08:13
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Reacties: 3384
Weergaves: 786122

Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.

Er zijn NL aanbieders die een Wereld bundel aanbieden, kijk bij jouw aanbieder wat de mogelijkheden en kosten zijn. Ervaring leert dat dit vaak duurder is dan een (e-)sim kopen. Een e-SIM is een digitale simkaart ingebouwd in je apparaat, die je via QR-code of app activeert, die stop je dus NIET fys...
door Reny
27 mar 2026, 07:25
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Reacties: 3384
Weergaves: 786122

Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.

USforever Met jouw smartphone in Nederland heb je onbeperkt data. Waarschijnlijk geldt dat alleen binnen de EU (Europa) en niet daarbuiten. Je maakt met je Nederlandse abonnement geen roamingkosten in Europa. Voor vrijwel alle Nederlandse mobiele abonnementen geldt dat je deze weliswaar in de USA k...
door Reny
26 mar 2026, 12:17
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Reacties: 9623
Weergaves: 1553200

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

@Resetovic

Same here, in Las Vegas zie ik weinig veranderen aan de prijs (Sept. 2026).
Ben blij dat ik al bij Alamo.de een SUV heb geboekt; prijzen blijven zowel bij Hertz als bij Alamo voor mij hetzelfde of duurder.
Gelukkig heb ik nog wel even, ik kijk meestal 1x per week.

Groet,
Reny
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer