Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Er zijn 4 resultaten gevonden
- 08 feb 2015, 01:45
- Forum: Emigratie naar Amerika
- Onderwerp: DV-2015 : instructies en deelnemers
- Reacties: 59
- Weergaves: 18864
Re: DV-2015 : instructies en deelnemers
1. Deelnemer: IngeV
2. Heb je ook een partner die meedoet? Nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? 1ste keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld
5. Wat is je leeftijd? 33
2. Heb je ook een partner die meedoet? Nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? 1ste keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld
5. Wat is je leeftijd? 33
- 07 feb 2015, 01:51
- Forum: Nieuwe forumleden introductie
- Onderwerp: Nieuw lid
- Reacties: 4
- Weergaves: 417
Re: Nieuw lid
Sorry, nog vergeten - een 'vlieglicentie' voor cabin crew is een papier met al je kwalificaties op die bewijzen dat je alle nodige opleidingen om te mogen vliegen hebt behaald. Dit geldt wereldwijd, moest ik dus bij een ander bedrijf gaan vliegen, moet ik niet terug de volledige opleiding opnieuw do...
- 07 feb 2015, 01:44
- Forum: Nieuwe forumleden introductie
- Onderwerp: Nieuw lid
- Reacties: 4
- Weergaves: 417
Re: Nieuw lid
Dank je :) Een overplaatsing binnen mijn huidig bedrijf is geen optie - ze hebben geen eigen personeel in de US tewerkgesteld. Ik werd de kans geboden om voor SFA Flight Academy te gaan werken. Het praktische gedeelte van hun vliegopleidingen gebeurt in Arizona en ze zochten iemand om de administrat...
- 06 feb 2015, 17:07
- Forum: Nieuwe forumleden introductie
- Onderwerp: Nieuw lid
- Reacties: 4
- Weergaves: 417
Nieuw lid
Hallo iedereen, Mijn naam is Inge, afkomstig uit België. Ik ben, net zoals vele anderen hier, USA crazy en zou graag in de toekomst naar Amerika verhuizen en werken! Nee, dit is geen ingeving van het moment. Ik ben al sinds heel jong gek van Amerika, maar tot nu toe had ik de 'guts' nog niet om effe...