Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Er zijn 69 resultaten gevonden
- 15 aug 2017, 13:40
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Reisblog New York
- Reacties: 16
- Weergaves: 2869
Re: Reisblog New York
Hoi! Ik ben jullie blog aan het lezen en ik heb meteen een vraag! Ik lees dat jullie met de bus vanaf JFK naar Penn station zijn gegaan. Is er een site waar je dit kan boeken? Hoelang is de reis? en wat zijn de kosten? Is de taxi sneller? Normaal zou ik een taxi nemen, maar ik ga dit keer alleen, mi...
- 28 apr 2016, 15:46
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Tips gezocht voor een hotel bij de Niagara Falls (met fallview)
- Reacties: 7
- Weergaves: 2296
Re: Tips gezocht voor een hotel bij de Niagara Falls (met fallview)
Sorry beetje dubbele post indd!! Maar nu heb ik wel meer hotel tips.
Ik ga ze allemaal even bekijken, en Marianne thnx voor de tips van die hoge kamer!
Ik ga ze allemaal even bekijken, en Marianne thnx voor de tips van die hoge kamer!
- 28 apr 2016, 15:42
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Niagara Falls (met baby van 1)
- Reacties: 25
- Weergaves: 3555
Re: Niagara Falls (met baby van 1)
@magnolia, klinkt leuk! Veel plezier. Vliegreis komt ook vast goed! Met welke airline vlieg je en hoe oud is je dochter? Mijn dochter is van april 2015, ben dus ook benieuwd hoe het vliegen gaat. Paar uurtjes gaat iig prima maar dit is war langer. Wij hebben wij KLM de voorste rij geboekt zodat ze o...
- 26 apr 2016, 13:16
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Tips gezocht voor een hotel bij de Niagara Falls (met fallview)
- Reacties: 7
- Weergaves: 2296
Tips gezocht voor een hotel bij de Niagara Falls (met fallview)
Weet iemand welk hotel de beste ligging is bij de Falls (Canadese kant). Ik wil graag een kamer met uitzicht op de falls maar ook een centrale ligging bij de winkels/restaurants/viewpoints. Ik heb gekeken naar; Marriott Hilton Sheraton Ik hoor het graag van jullie! Oh en ik ben ook benieuwd nar erva...
- 09 feb 2016, 13:37
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Niagara Falls (met baby van 1)
- Reacties: 25
- Weergaves: 3555
Re: Niagara Falls (met baby van 1)
Bedankt allemaal voor alle tips!
We hebben inmiddels besloten om onze dochter bij onze vader te laten.
@magnolia, toch ben ik benieuwd naar jou ervaring! Wanneer ga je met de kleine? En wat ga je nog meer doen?
Weet iemand welk hotel ik moet slapen bij de falls? Ik wil wel met mooi uitzicht
We hebben inmiddels besloten om onze dochter bij onze vader te laten.
@magnolia, toch ben ik benieuwd naar jou ervaring! Wanneer ga je met de kleine? En wat ga je nog meer doen?
Weet iemand welk hotel ik moet slapen bij de falls? Ik wil wel met mooi uitzicht
- 13 jan 2016, 20:31
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Niagara Falls (met baby van 1)
- Reacties: 25
- Weergaves: 3555
Re: Niagara Falls (met baby van 1)
Dank allemaal. @Rachel, hoe is t winkelen dan aan de Canadese kant? Wij willen daar ook meteen een dag/halve dag winkelen, aangezien m'n pa zn huis in de middle of nowhere is. @pumi1000, zijn die outlets aan de Canadese kant? En weet je hoe die mall heet? Dan kan ik ff de winkels checken of het de m...
- 12 jan 2016, 13:28
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Hotels Zuidwesten wie kijkt er mee?
- Reacties: 88
- Weergaves: 8909
Re: Hotels Zuidwesten wie kijkt er mee?
Op onze blog heb ik per hotel geschreven of het goed/slecht was en de plus/minpunten.
Misschien heb je er wat aan?
http://stevenenpetra.wordpress.com
Veel plezier, ik zou ook graag weer willen!
Misschien heb je er wat aan?
http://stevenenpetra.wordpress.com
Veel plezier, ik zou ook graag weer willen!
- 12 jan 2016, 13:19
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Niagara Falls (met baby van 1)
- Reacties: 25
- Weergaves: 3555
Niagara Falls (met baby van 1)
Eind aug begin sept ben ik 10 dagen bij mijn vader vlakbij Montreal. Mijn vriend en ik willen voor 2/3 dagen naar de Niagara falls. Echter heb ik wat vragen; Wat is leuker; Amerikaanse kant of Canadese kant? Ik wil ook graag winkelen, geen idee waar dat beter kan. Heeft iemand daar ervaring mee? En ...
- 27 feb 2015, 14:58
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Page bezoek Antelope Canyon
- Reacties: 21
- Weergaves: 2783
Re: Page bezoek Antelope Canyon
Lees hierbij ons verslag van het bezoek aan de Lower Antelope Canyon. Wij waren er voor 11.30 en hebben gewoon prachtige foto's kunnen maken. https://stevenenpetra.wordpress.com/2014/06/27/dag-12-page-bryce-canyon/ Ik vind dit serieus 1 van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien!!! Veel plezier, ...
- 24 feb 2015, 16:19
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Page bezoek Antelope Canyon
- Reacties: 21
- Weergaves: 2783
Re: Page bezoek Antelope Canyon
Lees hierbij ons verslag van het bezoek aan de Lower Antelope Canyon. Wij waren er voor 11.30 en hebben gewoon prachtige foto's kunnen maken. https://stevenenpetra.wordpress.com/2014/06/27/dag-12-page-bryce-canyon/ Ik vind dit serieus 1 van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien!!! Veel plezier, i...
- 24 feb 2015, 16:05
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis Henry1987: trip LA-LV-SF-LA juli 2015
- Reacties: 21
- Weergaves: 2139
Re: Reis Henry1987: trip LA-LV-SF-LA juli 2015
Hey! Leuk dat je een rondreis gaat maken. Ik ben hier eigenlijk helemaal niet actief, maar ik dacht ik ga is kijken of ik mensen kan helpen. Je reis is wel gehaast. Wij hebben ook heel veel gedaan en achteraf hadden we wel wat meer rust tussendoor willen hebben. Kijk even op onze blog, daar vind je ...
- 09 jul 2014, 11:49
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Beste locatie om te overnachten tussen Grand Canyon NP en Joshua T
- Reacties: 29
- Weergaves: 3058
Re: Beste locatie om te overnachten tussen Grand Canyon NP en Joshua T
Ik zou Sedona doen! Ik vond dat bijna het mooiste van de hele reis!
- 09 jul 2014, 11:44
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: fotowinkels in San Francisco
- Reacties: 32
- Weergaves: 2616
Re: fotowinkels in San Francisco
Verkopen ze het niet bij de best buy? http://www.bestbuy.com Aangeven zou ik echt niet doen, ik ga regelmatig naar Amerika maar ik ben nog nooit gecontroleerd bij de douane. Soms kopen we voor duizenden dollars aan kleding, maar we halen gewoon alle kaartjes eraf en gooien de bonnetjes weg, dat kunn...
- 27 jun 2014, 16:21
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: antelope canyon
- Reacties: 20
- Weergaves: 3034
Re: antelope canyon
Volgens mij heette de tour oparator Ken's Tours.
Maar is niet heel belangrijk, als je het terrein op komt rijden staan er 2 hutjes en wij hadden de minst drukke gekozen.
Maar is niet heel belangrijk, als je het terrein op komt rijden staan er 2 hutjes en wij hadden de minst drukke gekozen.
- 27 jun 2014, 05:25
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: South Kaibab Trail of Bright Angel Trail (Grand Canyon NP)
- Reacties: 10
- Weergaves: 1668
Re: South Kaibab Trail of Bright Angel Trail (Grand Canyon NP)
Wij hebben eergisteren ook een stukje van de south kaibab trail gelopen. We waren van plan om tot het eerste punt te gaan, maar mijn vriend z'n kuiten waren al zo erg verbrand dat we besloten terug te lopen na 30 min. Ondanks de korte wandeling (totaal een uur), vonden we het toch heel erg mooi! Kij...
- 27 jun 2014, 05:13
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Indeling Sedona?
- Reacties: 16
- Weergaves: 2143
Re: Indeling Sedona?
Hi Frouke, Ik weet niet welk deel van het jaar jullie naar Slide Rock willen gaan maar in de zomermaanden kan het parkeerterrein snel vol zijn dus dan zou ik adviseren om dit in de ochtend te plannen. De overige locaties kun je makkelijk de rest van de dag bekijken. Voor je rit van Sedona naar Gran...
- 27 jun 2014, 04:50
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Weg van Sedona (89A) naar Grand Canyon afgesloten?
- Reacties: 13
- Weergaves: 2196
Re: Weg van Sedona (89A) naar Grand Canyon afgesloten?
@Harley: Ben je alleen over die weg gereden of heb je ook Sedona bezocht? Zo ja, hoe was het daar vanwege de bosbranden? Was er veel gesloten, of kon je ook nog voldoende kanten op? Wij waren daar een paar dagen geleden. Wij hebben 2 nachten in Sedona geslapen. Niks te merken van de bosbranden, je ...
- 27 jun 2014, 04:46
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: hotel/motel San Francisco
- Reacties: 18
- Weergaves: 3945
Re: hotel/motel San Francisco
Wij hebben voor september geboekt in The Grant Hotel (Bush Street). Het is goed gelegen (en dichtbij een tramhalte), was betaalbaar en krijgt tamelijk goede reviews op TripAdvisor en dergelijke. Wij zaten daar 2 weken geleden. Inderdaad een prima hotel. Schoon, snelle wifi, toplocatie maar verwacht...
- 27 jun 2014, 04:44
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Brand bij Sedona/Highway 89A gesloten
- Reacties: 14
- Weergaves: 2311
Re: Brand bij Sedona/Highway 89A gesloten
3 dagen geleden overheen gereden en hij was gewoon weer open:)!
- 27 jun 2014, 04:40
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Leuke activiteiten, schietbaan, limo huren e.d.
- Reacties: 17
- Weergaves: 2341
Re: Leuke activiteiten, schietbaan, limo huren e.d.
Als je naar LA gaat kun je volgens mij leuk paardrijden bij Sunset Range. Je kan dan om het Hollywoodsign heen.. Wij hebben het niet gedaan omdat ik niks met paarden heb, maar wel onze auto daar geparkeerd. Kijk anders op onze blog, misschien staan er nog tips bij (zie onderstaande). Volgende week z...