Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Er zijn 34 resultaten gevonden
- 21 mar 2016, 11:30
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: prijsverschil usa versus canada
- Reacties: 2
- Weergaves: 1901
prijsverschil usa versus canada
Hallo
Dit jaar gaan we een camperreis maken we starten in Toronto
dan richting de Niagara waterval.
Onze vraag is waar kun je beter je levensmiddelen kopen in canda of usa
Is er een groot verschil tussen beide landen kwa prijzen (kleding brandstof ect)
Dit jaar gaan we een camperreis maken we starten in Toronto
dan richting de Niagara waterval.
Onze vraag is waar kun je beter je levensmiddelen kopen in canda of usa
Is er een groot verschil tussen beide landen kwa prijzen (kleding brandstof ect)
- 08 mei 2014, 17:33
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: oordopjes..?
- Reacties: 13
- Weergaves: 3177
Re: oordopjes..?
Bij de action koop je oordopjes 2 paar voor 0,79 euro cent
gebruik ze al een paar jaar ze bevallen mij zeer goed .
Hoor niets meer
gebruik ze al een paar jaar ze bevallen mij zeer goed .
Hoor niets meer
- 06 apr 2014, 23:37
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Ontbijt Las Vegas/Los Angeles/San Francisco.
- Reacties: 27
- Weergaves: 6018
Re: ontbijt Las vegas/Los angeles/ San Francisco
In San Fransico --- Lori's Diner
- 14 mar 2014, 14:52
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: waspoeder
- Reacties: 22
- Weergaves: 3953
Re: waspoeder
Je kan ook gewoon wasmiddel kopen in een winkel
of gebruik maken van de wasgelegenheid.
of gebruik maken van de wasgelegenheid.
- 17 feb 2014, 11:35
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Hotel in San Francisco gezocht.
- Reacties: 10
- Weergaves: 1218
Re: Hotel in San Francisco gezocht.
Afgelopen jaar 3 dagen overnacht in The Astoria hotel
Eenvoudig maar schoon, china town om de hoek
mooie centrale ligging, openbaar vervoer op loop afstand
parkeergarage aan de overkant.
Eenvoudig maar schoon, china town om de hoek
mooie centrale ligging, openbaar vervoer op loop afstand
parkeergarage aan de overkant.
- 08 feb 2014, 23:36
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
- Reacties: 200
- Weergaves: 21544
Re: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
Vandaag mijn gopro hero 3+ black binnen gekregen
de komende tijd mij maar ff verdiepen in de gopro
nu nog div acc. kopen
iemand advies welke acc men echt nodig heeft
zit zelf te denken aan een hoofdband - verlengstok - zuignap -extra accu's
maar wat heb je nog meer nodig
de komende tijd mij maar ff verdiepen in de gopro
nu nog div acc. kopen
iemand advies welke acc men echt nodig heeft
zit zelf te denken aan een hoofdband - verlengstok - zuignap -extra accu's
maar wat heb je nog meer nodig
- 06 feb 2014, 22:22
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: reizen met Bart in San fransisco
- Reacties: 4
- Weergaves: 1464
Re: reizen met Bart in San fransisco
Hoi,
vorige jaar ook een paar keer met de Bart gereisd , geen problemen ondervonden snel en simpel.
Je kunt ook gebruikt maken van de bus of tram.
SF heeft goeie openbaar vervoer middelen
vorige jaar ook een paar keer met de Bart gereisd , geen problemen ondervonden snel en simpel.
Je kunt ook gebruikt maken van de bus of tram.
SF heeft goeie openbaar vervoer middelen
- 03 feb 2014, 10:29
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
- Reacties: 200
- Weergaves: 21544
Re: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
heb een gopro hero3+ black edition gekocht op ebay.de
voor 340,00. Happy zijn
scheelt toch weer een kleine 100,00 euroootjes
voor 340,00. Happy zijn
scheelt toch weer een kleine 100,00 euroootjes
- 02 feb 2014, 12:40
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
- Reacties: 200
- Weergaves: 21544
Re: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
Op ebay kun je ook goedkoper een gopro kopen.
In ieder geval goedkoper dan in de winkel
kijk maar eens op ebay.de.
In ieder geval goedkoper dan in de winkel
kijk maar eens op ebay.de.
- 01 feb 2014, 12:27
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Prepaid data abonnement
- Reacties: 23
- Weergaves: 7847
Re: Prepaid data abbonement
Hoi,
kwam deze tegen tijdens het zoeken naar een betaalbare provider
http://www.keepgo.com misschien is dit iets
kwam deze tegen tijdens het zoeken naar een betaalbare provider
http://www.keepgo.com misschien is dit iets
- 21 jan 2014, 23:10
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Sleep, Park & Fly Schiphol
- Reacties: 42
- Weergaves: 7457
Re: Sleep, Park & Fly Schiphol
Hebben jullie van van der valk een aanbieding? want ik had ook gekeken maar vond het toch nog vrij duur vergeleken met schiphol P3 long stay Nee geen aanbieding van , v/d Valk, is voor ons makkelijk aangezien wij in het noorden v/h land wonen. P3 130,50 v/d Valk 149,00 (3 personen) oké 18,50 meer ,...
- 21 jan 2014, 11:07
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Sleep, Park & Fly Schiphol
- Reacties: 42
- Weergaves: 7457
Re: Sleep, Park & Fly Schiphol
van der Valk schiphol
deze heeft een shuttle bus/ of indien vroeger vertrek kun je via hun een taxi bestellen
en lang parkeren 31 dagen
hebben net een kamer geboekt
deze heeft een shuttle bus/ of indien vroeger vertrek kun je via hun een taxi bestellen
en lang parkeren 31 dagen
hebben net een kamer geboekt
- 19 jan 2014, 22:42
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Ervaring met United airlines
- Reacties: 171
- Weergaves: 34373
Ervaring met United airlines
Hallo,
Dit jaar vliegen wij in september met United '
wat zijn jullie ervaring met United.
Hebben tot nu toe gevlogen met Arke naar USA
Dit jaar vliegen wij in september met United '
wat zijn jullie ervaring met United.
Hebben tot nu toe gevlogen met Arke naar USA
- 18 jan 2014, 20:26
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
- Reacties: 200
- Weergaves: 21544
Re: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
de rollei s-50 schijnt beter te zijn en heeft een lcd scherm , misschien is dit iets
- 08 dec 2013, 12:19
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Welke reisboeken voor campertrips?
- Reacties: 6
- Weergaves: 1231
Re: Welke reisboeken voor campertrips?
http://www.uitgeverijelmar.nl/boek/were ... rij-elmar/
Heb deze ook gelezen, een leuk/goed boek maar een beetje achterhaald (herziende druk 2006)
had hem geleend van de bibliotheek.
Heb deze ook gelezen, een leuk/goed boek maar een beetje achterhaald (herziende druk 2006)
had hem geleend van de bibliotheek.
- 07 dec 2013, 23:59
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Venice Beach ('s avonds en 's nachts)
- Reacties: 17
- Weergaves: 2620
Re: Venice Beach ('s avonds en 's nachts)
Zijn in september geweest, wat ons opviel is dat er veel junkie's rond liepen. we vonden het daar niet al te vriendelijke.
Santa Monica vonden we heel wat prettiger .
Overdag kun je gerust over de venice beach lopen maar hou je spullen we in de gaten
Santa Monica vonden we heel wat prettiger .
Overdag kun je gerust over de venice beach lopen maar hou je spullen we in de gaten
- 15 nov 2013, 18:47
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: advies gevraagd: Vliegen naar Amerika en 2m lang
- Reacties: 16
- Weergaves: 3021
Re: advies gevraagd: Vliegen naar Amerika en 2m lang
op seatguru kun je kijken wat de beste stoelen
- 09 nov 2013, 22:42
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Wie, wanneer en hoe naar Amerika in 2014
- Reacties: 377
- Weergaves: 102810
Re: Wie, wanneer en hoe naar Amerika in 2014
Wie en met hoeveel personen: johan Wilma marjanka Hoeveelste keer: 4 Wanneer (begin- en einddatum): 2 sept 2014 t/m 27 sept Waarheen: California -Utah - Nevada - Arizona Airline: United Datum boeking: 08-11-2013 Hoe geboekt: reisbureau Bij wie geboekt: Tioga Vliegroute heenreis: Amsterdam - Washing...
- 09 nov 2013, 22:36
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Camperreis met de ANWB
- Reacties: 22
- Weergaves: 3086
Re: Camperreis met de ANWB
Zo wij hebben ook geboekt bij Tioga 2 sept 2014 gaan we met de camper van Moturis een reisje maken door California-Utah-Nevada-Arizona.
nu lekker uitzoeken en plannetjes maken. Zullen vast veel antwoorden vinden hierop het forum.
alle suggestie zijn welkom....
nu lekker uitzoeken en plannetjes maken. Zullen vast veel antwoorden vinden hierop het forum.
alle suggestie zijn welkom....
- 02 nov 2013, 22:20
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Camperreis met de ANWB
- Reacties: 22
- Weergaves: 3086
Re: Camperreis met de ANWB
Vandaag bij Jan Doets geweest daar een offerte laten maken.
Maandag nog even naar Tioga toers ff kijken wat dat brengt.
Maandag nog even naar Tioga toers ff kijken wat dat brengt.