Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Er zijn 34 resultaten gevonden

door johan en wilma
21 mar 2016, 11:30
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: prijsverschil usa versus canada
Reacties: 2
Weergaves: 1901

prijsverschil usa versus canada

Hallo

Dit jaar gaan we een camperreis maken we starten in Toronto
dan richting de Niagara waterval.
Onze vraag is waar kun je beter je levensmiddelen kopen in canda of usa
Is er een groot verschil tussen beide landen kwa prijzen (kleding brandstof ect)
door johan en wilma
08 mei 2014, 17:33
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: oordopjes..?
Reacties: 13
Weergaves: 3177

Re: oordopjes..?

Bij de action koop je oordopjes 2 paar voor 0,79 euro cent
gebruik ze al een paar jaar ze bevallen mij zeer goed .
Hoor niets meer
door johan en wilma
06 apr 2014, 23:37
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: Ontbijt Las Vegas/Los Angeles/San Francisco.
Reacties: 27
Weergaves: 6018

Re: ontbijt Las vegas/Los angeles/ San Francisco

In San Fransico --- Lori's Diner
door johan en wilma
14 mar 2014, 14:52
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: waspoeder
Reacties: 22
Weergaves: 3953

Re: waspoeder

Je kan ook gewoon wasmiddel kopen in een winkel
of gebruik maken van de wasgelegenheid.
door johan en wilma
17 feb 2014, 11:35
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: Hotel in San Francisco gezocht.
Reacties: 10
Weergaves: 1218

Re: Hotel in San Francisco gezocht.

Afgelopen jaar 3 dagen overnacht in The Astoria hotel
Eenvoudig maar schoon, china town om de hoek
mooie centrale ligging, openbaar vervoer op loop afstand
parkeergarage aan de overkant.
door johan en wilma
08 feb 2014, 23:36
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
Reacties: 200
Weergaves: 21544

Re: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA

Vandaag mijn gopro hero 3+ black binnen gekregen
de komende tijd mij maar ff verdiepen in de gopro

nu nog div acc. kopen
iemand advies welke acc men echt nodig heeft
zit zelf te denken aan een hoofdband - verlengstok - zuignap -extra accu's
maar wat heb je nog meer nodig
door johan en wilma
06 feb 2014, 22:22
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: reizen met Bart in San fransisco
Reacties: 4
Weergaves: 1464

Re: reizen met Bart in San fransisco

Hoi,

vorige jaar ook een paar keer met de Bart gereisd , geen problemen ondervonden snel en simpel.
Je kunt ook gebruikt maken van de bus of tram.
SF heeft goeie openbaar vervoer middelen
door johan en wilma
03 feb 2014, 10:29
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
Reacties: 200
Weergaves: 21544

Re: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA

heb een gopro hero3+ black edition gekocht op ebay.de
voor 340,00. Happy zijn :D
scheelt toch weer een kleine 100,00 euroootjes
door johan en wilma
02 feb 2014, 12:40
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
Reacties: 200
Weergaves: 21544

Re: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA

Op ebay kun je ook goedkoper een gopro kopen.
In ieder geval goedkoper dan in de winkel
kijk maar eens op ebay.de.
door johan en wilma
01 feb 2014, 12:27
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Prepaid data abonnement
Reacties: 23
Weergaves: 7847

Re: Prepaid data abbonement

Hoi,

kwam deze tegen tijdens het zoeken naar een betaalbare provider
http://www.keepgo.com misschien is dit iets
door johan en wilma
21 jan 2014, 23:10
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Sleep, Park & Fly Schiphol
Reacties: 42
Weergaves: 7457

Re: Sleep, Park & Fly Schiphol

Hebben jullie van van der valk een aanbieding? want ik had ook gekeken maar vond het toch nog vrij duur vergeleken met schiphol P3 long stay Nee geen aanbieding van , v/d Valk, is voor ons makkelijk aangezien wij in het noorden v/h land wonen. P3 130,50 v/d Valk 149,00 (3 personen) oké 18,50 meer ,...
door johan en wilma
21 jan 2014, 11:07
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Sleep, Park & Fly Schiphol
Reacties: 42
Weergaves: 7457

Re: Sleep, Park & Fly Schiphol

van der Valk schiphol
deze heeft een shuttle bus/ of indien vroeger vertrek kun je via hun een taxi bestellen
en lang parkeren 31 dagen
hebben net een kamer geboekt :D
door johan en wilma
19 jan 2014, 22:42
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Ervaring met United airlines
Reacties: 171
Weergaves: 34373

Ervaring met United airlines

Hallo,

Dit jaar vliegen wij in september met United '
wat zijn jullie ervaring met United.
Hebben tot nu toe gevlogen met Arke naar USA
door johan en wilma
18 jan 2014, 20:26
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
Reacties: 200
Weergaves: 21544

Re: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA

de rollei s-50 schijnt beter te zijn en heeft een lcd scherm , misschien is dit iets
door johan en wilma
08 dec 2013, 12:19
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Welke reisboeken voor campertrips?
Reacties: 6
Weergaves: 1231

Re: Welke reisboeken voor campertrips?

http://www.uitgeverijelmar.nl/boek/were ... rij-elmar/

Heb deze ook gelezen, een leuk/goed boek maar een beetje achterhaald (herziende druk 2006)
had hem geleend van de bibliotheek.
door johan en wilma
07 dec 2013, 23:59
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: Venice Beach ('s avonds en 's nachts)
Reacties: 17
Weergaves: 2620

Re: Venice Beach ('s avonds en 's nachts)

Zijn in september geweest, wat ons opviel is dat er veel junkie's rond liepen. we vonden het daar niet al te vriendelijke.
Santa Monica vonden we heel wat prettiger .

Overdag kun je gerust over de venice beach lopen maar hou je spullen we in de gaten
door johan en wilma
15 nov 2013, 18:47
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: advies gevraagd: Vliegen naar Amerika en 2m lang
Reacties: 16
Weergaves: 3021

Re: advies gevraagd: Vliegen naar Amerika en 2m lang

op seatguru kun je kijken wat de beste stoelen
door johan en wilma
09 nov 2013, 22:42
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Wie, wanneer en hoe naar Amerika in 2014
Reacties: 377
Weergaves: 102810

Re: Wie, wanneer en hoe naar Amerika in 2014

Wie en met hoeveel personen: johan Wilma marjanka Hoeveelste keer: 4 Wanneer (begin- en einddatum): 2 sept 2014 t/m 27 sept Waarheen: California -Utah - Nevada - Arizona Airline: United Datum boeking: 08-11-2013 Hoe geboekt: reisbureau Bij wie geboekt: Tioga Vliegroute heenreis: Amsterdam - Washing...
door johan en wilma
09 nov 2013, 22:36
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Camperreis met de ANWB
Reacties: 22
Weergaves: 3086

Re: Camperreis met de ANWB

Zo wij hebben ook geboekt bij Tioga 2 sept 2014 gaan we met de camper van Moturis een reisje maken door California-Utah-Nevada-Arizona.
nu lekker uitzoeken en plannetjes maken. Zullen vast veel antwoorden vinden hierop het forum.
alle suggestie zijn welkom....
door johan en wilma
02 nov 2013, 22:20
Forum: Vervoer in en naar Amerika
Onderwerp: Camperreis met de ANWB
Reacties: 22
Weergaves: 3086

Re: Camperreis met de ANWB

Vandaag bij Jan Doets geweest daar een offerte laten maken.
Maandag nog even naar Tioga toers ff kijken wat dat brengt.
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer