Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Er zijn 109 resultaten gevonden
- 04 okt 2016, 11:22
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: MyVegas (computerspel) - deel VII
- Reacties: 998
- Weergaves: 238923
Re: MyVegas (computerspel) - deel VII
Dat is jammer, maar dank je voor de duidelijkheid 
- 04 okt 2016, 10:51
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: MyVegas (computerspel) - deel VII
- Reacties: 998
- Weergaves: 238923
Re: MyVegas (computerspel) - deel VII
Dank voor je reactie! Er staat inderdaad ''this reward is limited to 1 per Myvegas player'', maar dan geldt dit toch voor deze specifieke reward, in dit geval dus 2 nachten comped in NYNY. Dan zou ik technisch gezien toch ook nog 2 nachten Monte Carlo kunnen kiezen, dit is immers een andere reward? ...
- 04 okt 2016, 09:43
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: MyVegas (computerspel) - deel VII
- Reacties: 998
- Weergaves: 238923
Re: MyVegas (computerspel) - deel VII
Hoi medeforumleden, ik ga eind nov begin dec een weekje naar Vegas en nu wil ik comped nights boeken. Er zijn nu ook 2 comped nights rewards beschikbaar, dus ik dacht om 2x2 nachten te boeken (NYNY en Monte Carlo) en nog 1 nacht MGM. Mijn vraag is of dit mogelijk is, of dat je bijv per 30 dagen 1x e...
- 24 feb 2016, 15:43
- Forum: Reizen buiten Amerika
- Onderwerp: Twijfel tussen Indonesië en Thailand
- Reacties: 20
- Weergaves: 3988
Re: Twijfel tussen Indonesië en Thailand
Met hotels is het eigenlijk wat je verwacht en hoe hoog je eisen zjin. Wij hebben op Koh Tao een hotel voor €13,- per kamer per nacht (week 1), en in week 2 gaan we naar de andere kant van het eiland waar minder hotels zijn, daar betalen we €38,- per kamer per nacht. In Bangkok hebben voor €20,- per...
- 23 feb 2016, 16:28
- Forum: Reizen buiten Amerika
- Onderwerp: Twijfel tussen Indonesië en Thailand
- Reacties: 20
- Weergaves: 3988
Re: Twijfel tussen Indonesië en Thailand
Ik heb nu voor 2x vlucht Amsterdam-Bangkok, 20 nachten hotels, binnenlandse vlucht Bangkok-Chumphon,2x retour bootovertocht Chumphon-Koh Tao, 2 excursies, visum + vaccinaties voor mijn vriendin €1900,-(€950,- pp) betaald. Hotels kosten in total voor 2 personen €614,- euro (€307,- pp) Kan nog wel goe...
- 23 feb 2016, 16:00
- Forum: Reizen buiten Amerika
- Onderwerp: Twijfel tussen Indonesië en Thailand
- Reacties: 20
- Weergaves: 3988
Re: Twijfel tussen Indonesië en Thailand
Ik vind Thailand meer een bestemming voor een rondreis dan voor een typische strand-vakantie. Het kan er wel, kijk dan naar Phuket. Daar zijn genoeg pakketreizen naartoe. Voor Bali geldt hetzelfde. Je wordt dood gegooid met pakketreizen naar Bali tegenwoordig. In die zin is er tussen beide landen d...
- 17 feb 2016, 15:10
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis Steffie92: 18 dagen zuidwest amerika
- Reacties: 31
- Weergaves: 2800
Re: 18 dagen zuidwest amerika
Ik heb je route even aangepast
Dag 1; Aankomst Los Angeles 14:30 – Overnachten Hollywood
Dag 2 t/m 17; Vegas
Dag 18; Terug naar LA en retourvlucht..
Mmm, toch maar eens een testje op gokverslaving doen haha
Dag 1; Aankomst Los Angeles 14:30 – Overnachten Hollywood
Dag 2 t/m 17; Vegas
Dag 18; Terug naar LA en retourvlucht..
Mmm, toch maar eens een testje op gokverslaving doen haha
- 17 feb 2016, 14:49
- Forum: Reizen buiten Amerika
- Onderwerp: Twijfel tussen Indonesië en Thailand
- Reacties: 20
- Weergaves: 3988
Re: Twijfel tussen Indonesië en Thailand
Ik ga over 3 weken naar Thailand voor de 2e keer, specifiek naar Koh Tao. Dit kleine eilandje is zeer geschikt om je PADI te halen en heeft nog een relaxte sfeer, in tegenstelling tot het grotere Koh Samui en Koh Phan Ngan. Verder kan je er prachtig snorkelen, echt een aanrader! Koh Samui ben ik 1 d...
- 16 feb 2016, 16:31
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: reizen naar de USA met een minderjarige
- Reacties: 20
- Weergaves: 3116
Re: reizen naar de USA met een minderjarige
Is het niet zo dat als je onder de 25 bent dat je een flinke surcharge betaald, aangezien topicstarter 21 is,zal dit wel lukken gok ik zo.
Ik geloof dat Hertz auto's verhuurd aan drivers boven de 20 jaar,maar dan wel tegen een toeslag
Ik geloof dat Hertz auto's verhuurd aan drivers boven de 20 jaar,maar dan wel tegen een toeslag
- 16 feb 2016, 15:48
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: reizen naar de USA met een minderjarige
- Reacties: 20
- Weergaves: 3116
Re: reizen naar de USA met een minderjarige
Ik vraag me in bovenstaande case af of het een probleem vormt omdat een adult een relatie heeft met een minor, aangezien ze daar behoorlijk streng in zijn in de USA voor zover ik regelmatig lees, los van het formulier wat is ingevuld..
- 16 feb 2016, 15:38
- Forum: Emigratie naar Amerika
- Onderwerp: taaltest voor visum
- Reacties: 46
- Weergaves: 4590
Re: taaltest voor visum
Ik heb me wel eens verdiept in het emigratieproces voor Australie, zo te lezen is het voor Canada heel vergelijkbaar. Ik kreeg de indruk dat de IELTS voor veel mensen die naar Asutralie willen toch wel een struikelblok is, daar is de score die je nodig hebt afhankelijk van de beroepscategorie waari...
- 16 feb 2016, 15:37
- Forum: Emigratie naar Amerika
- Onderwerp: taaltest voor visum
- Reacties: 46
- Weergaves: 4590
Re: taaltest voor visum
Nee dit hoeft niet, hangt geloof ik ook af van de regio waar je van plan bent te wonen.eoms schreef:Canada is tweetalig, moet je zowel Frans en Engels doen?Thierry73 schreef:een van de dingen die ik tegen kwam was dat er voor een (permanente) visum aanvraag voor Canada een taaltest gedaan moet worden.
- 16 feb 2016, 15:37
- Forum: Emigratie naar Amerika
- Onderwerp: taaltest voor visum
- Reacties: 46
- Weergaves: 4590
Re: taaltest voor visum
Enige reden dat ik zou willen emigreren is om een beter klimaat te hebben als Nederland haha, dus Canada is niet mijn eerste optie. Ik werk als consultant voor een bedrijf dat (voor de NLse markt) software maakt voor uitzend- en recruitmentbureaus, wat ook niet heel marktspecifiek is (zoals IT), mer...
- 16 feb 2016, 14:53
- Forum: Emigratie naar Amerika
- Onderwerp: taaltest voor visum
- Reacties: 46
- Weergaves: 4590
Re: taaltest voor visum
Wel interessant om te zien dat je eerst een test a 210,- dollar moet maken maar dan totaal nog geen garanties hebt, het enige wat die test doet is dmv de resultaten een puntenaantal berekenen, waarvan de grens (of ik begrijp het verkeerd) behoorlijk hoog ligt met 459 punten, aangezien je 1200 punten...
- 16 feb 2016, 14:15
- Forum: Emigratie naar Amerika
- Onderwerp: taaltest voor visum
- Reacties: 46
- Weergaves: 4590
Re: taaltest voor visum
Zo druppelt er info binnen 
@Thierry: is dit puntensysteem ook ergens te zien en te berekenen?
@Thierry: is dit puntensysteem ook ergens te zien en te berekenen?
- 16 feb 2016, 10:44
- Forum: Emigratie naar Amerika
- Onderwerp: taaltest voor visum
- Reacties: 46
- Weergaves: 4590
Re: taaltest voor visum
Ik heb hier het een en ander gevonden, je moet bijv vertellen over je home town,en wat er interessant aan is, beetje de dagelijkse omgangsvragen lijkt me. De general is voor migratie,academic is voor iets anders begreep ik. http://www.ielts.org/about-the-test/sample-test-questions Moet je voor Canad...
- 16 feb 2016, 10:24
- Forum: Emigratie naar Amerika
- Onderwerp: taaltest voor visum
- Reacties: 46
- Weergaves: 4590
Re: taaltest voor visum
Ik begrijp in principe wel dat er een taaltest gedaan moet worden, er zijn natuurlijk niet oneindig Dutch native speaker jobs voorradig. Basiskennis van de taal van het land waar je naar toe emigreert lijkt me dan ook noodzakelijk, mijn vriendin is Oekraïens en wij betaalden €350,- voor de benodigde...
- 16 feb 2016, 09:33
- Forum: Emigratie naar Amerika
- Onderwerp: taaltest voor visum
- Reacties: 46
- Weergaves: 4590
Re: taaltest voor visum
Just out of interest, wat kost zo een bureau überhaupt om te ondersteunen in een visumaanvraag?
- 11 sep 2015, 13:02
- Forum: Vervoer in en naar Amerika
- Onderwerp: Alle US bestemmingen 400,- OOK Hawaii. sept-juni
- Reacties: 6
- Weergaves: 1438
Re: Alle US bestemmingen 400,- OOK Hawaii. sept-juni
Helaas is nagenoeg altijd de kerstperiode uitgesloten van actietarieven.
- 11 sep 2015, 11:52
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Welk hotel in Las Vegas met peuter?
- Reacties: 41
- Weergaves: 5353
Re: Welk hotel in Las Vegas met peuter?
Ik ben er bijna zeker van dat The Flamingo een apart zwembad heeft voor gezinnen met kids, en een los 18+ pool met drank en dj's