Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Er zijn 355 resultaten gevonden
- 04 feb 2013, 21:05
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis LT--: Zuid-West inclusief Yellowstone
- Reacties: 2
- Weergaves: 652
Re: Zuid-West inclusief Yellowstone
Klopt, Yellowstone ligt eigenlijk vreselijk uit de route
. Maar ik geloof dat ze daarvoor juist wel de uitzondering willen maken en wat verder willen reizen. Bedankt en ik ga me eens in jouw voorstel verdiepen!
- 04 feb 2013, 20:05
- Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
- Onderwerp: Reis LT--: Zuid-West inclusief Yellowstone
- Reacties: 2
- Weergaves: 652
Reis LT--: Zuid-West inclusief Yellowstone
Hoi :) Van onze (schoon)ouders hebben we de vraag gekregen om een mooie en haalbare route uit te stippelen in het Zuid-Westen, liefst inclusief Yellowstone. Ze hebben 23 dagen tot hun beschikking, eind juli/begin augustus. En bij voorkeur de volgende bestemmingen: - Yellowstone - Zion - Bryce - Page...
- 27 jun 2012, 15:45
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Fooi bij Airbenb? (Vakantiehuizenwebsite)
- Reacties: 13
- Weergaves: 1734
Re: Fooi bij Airbenb? (Vakantiehuizenwebsite)
Hmmm chocolade! Dat is inderdaad niet zo handig om mee te nemen. Ik hoop trouwens dat mijn airbenb adressen nog geen Nederlanders op bezoek hebben gehad, anders zullen ze niet zo blij zijn met nog meer klompjes. Kaas is ook geen optie (ook het smeltprobleem). Nog maar eens even over denken wat ik d...
- 16 jun 2012, 10:07
- Forum: Amerika algemeen
- Onderwerp: Jouw mooiste USA foto...deel 2
- Reacties: 1017
- Weergaves: 92883
Re: Jouw mooiste USA foto...deel 2
Een mooi voorbeeld van goed toegepaste nabewerking (zeg ik als leek). Ik vind hem echt prachtig, in tegenstelling tot die HDR(achtige) nabewerkingen!
- 13 jun 2012, 14:36
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: welke gevaarlijke dieren in Zuidwesten?
- Reacties: 125
- Weergaves: 25788
Re: welke gevaarlijke dieren in Zuidwesten?
Al biedt mijn ervaring geen garantie voor de jouwe, toch een poging je gerust te stellen. Wij zijn 3 keer in het Zuid-Westen geweest en nooit van dichtbij een spin, schorpioen of slang gezien. Nu zijn wij geen fanatieke hikers die veel van de paden afwijken, maar we hebben wel redelijk wat gewandeld...
- 06 jun 2012, 10:44
- Forum: Amerika algemeen
- Onderwerp: Jouw mooiste USA foto...deel 2
- Reacties: 1017
- Weergaves: 92883
Re: Jouw mooiste USA foto...deel 2
Gave foto's, zeg! 
- 04 jun 2012, 19:10
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Bezoek aan Witte Huis in Washington DC
- Reacties: 487
- Weergaves: 46283
Re: Bezoek aan het Witte Huis
Dan zul je iets beter moeten lezen, ik snap niet hoe je dat kunt concluderen als je het topic doorleest.
- 18 mei 2012, 01:05
- Forum: Amerika algemeen
- Onderwerp: Jouw mooiste USA foto...deel 2
- Reacties: 1017
- Weergaves: 92883
Re: Jouw mooiste USA foto...deel 2
Vandaag gemaakt in Yosemite... Ineens een coyote op een meter of 2 afstand! Vanuit onze auto door het raam foto's gemaakt, waaronder deze:

Wat een gaaf beest! Hij/zij was totaal niet bang voor ons, dus wie weet krijgt hij wel eens iets van toeristen.

Wat een gaaf beest! Hij/zij was totaal niet bang voor ons, dus wie weet krijgt hij wel eens iets van toeristen.
- 18 mei 2012, 01:00
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Bezoek aan Witte Huis in Washington DC
- Reacties: 487
- Weergaves: 46283
Re: Bezoek aan het Witte Huis
Wij kregen onze GSM niet mee naar binnen hoor, moesten alles achterlaten. Ook loopt er overal beveiliging en zijn er overal camera's, dus ik vraag me af of het je lukt om een foto te maken als je je GSM al mee naar binnen krijgt.
- 16 mei 2012, 05:32
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Glacier Point Road opent vandaag
- Reacties: 33
- Weergaves: 3580
Re: Glacier Point Road opent vandaag
Vandaag over de Tioga Pass gereden. Dat was een mooi ritje! Op sommige stukken ligt de sneeuw nog langs de weg, maar op veel plekken is het al gesmolten. Prima te doen dus!
- 13 mei 2012, 00:25
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: The Wave permits
- Reacties: 884
- Weergaves: 79383
Re: The Wave permits
Het zat aardig vol in de kamer, ik schat zo'n 70 a 80 mensen. Niet iedereen kon zitten en er stonden nog mensen tegen de muren van de kamer. In ieder geval 35 aanmeldingen, van 2 of meer deelnemers per groep. Wij hadden het geluk dat alle balletjes die getrokken waren groepjes van 2 waren, als er ee...
- 12 mei 2012, 03:57
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: The Wave permits
- Reacties: 884
- Weergaves: 79383
Re: The Wave permits
Bedankt
Het is ook een geweldig gebied om te fotograferen!
- 11 mei 2012, 05:25
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: The Wave permits
- Reacties: 884
- Weergaves: 79383
Re: The Wave permits
Bedankt voor jullie leuke reacties! Het was een geweldige wandeling naar The Wave. Zwaar, maar de moeite wordt wel dubbel en dik beloond met een prachtig stukje natuur. We hadden al veel foto's gezien, maar als je er zelf doorheen loopt, is dat toch wel even wat anders.. De wandeling is ook prima te...
- 10 mei 2012, 00:31
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: The Wave permits
- Reacties: 884
- Weergaves: 79383
Re: The Wave permits
Vanochtend in alle vroegte vertrokken naar Kanab om aan de loterij mee te doen. Het was even spannend, de ruimte zat helemaal vol met gegadigden en het allerlaatste bingoballetje.. dat waren wij!! We zijn helemaal blij en vertrekken dus morgenochtend naar The Wave!
- 04 mei 2012, 08:25
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: The Wave permits
- Reacties: 884
- Weergaves: 79383
Re: The Wave permits
Aha, tsja mijn methode zou het niet zijn, maar fijn voor jullie dat jullie erheen mogen.Inyaro schreef:Omdat wij natuurlijk aan hen gevraagd hebben om mee te doen !!!!
Heb je 'm door
Tuurlijk
- 04 mei 2012, 08:24
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Glacier Point Road opent vandaag
- Reacties: 33
- Weergaves: 3580
Re: Glacier Point Road opent vandaag
Ondertussen staat het ook op de officiële site! Tioga Road (Hwy 120 through the park) is closed The Tioga Road (Highway 120 through the park from Crane Flat to Tioga Pass) is closed due to snow. It will open for the season on Monday, May 7 at noon . (Yosemite Valley is accessible via Highway 120 fro...
- 03 mei 2012, 18:46
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: The Wave permits
- Reacties: 884
- Weergaves: 79383
Re: The Wave permits
Leuk voor jullie!
Maar waarom hebben zij dan aan die datum meegedaan als ze toch niet gaan....?
Maar waarom hebben zij dan aan die datum meegedaan als ze toch niet gaan....?
- 02 mei 2012, 10:59
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Bezoek aan Witte Huis in Washington DC
- Reacties: 487
- Weergaves: 46283
Re: Bezoek aan het Witte Huis
Dat denk ik wel. Wij kregen toen ook zoiets, of nog korter zelfs.
- 24 apr 2012, 17:18
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Upper West ontbijt
- Reacties: 5
- Weergaves: 998
Re: Upper West ontbijt
Dat is echt toevallig! Toen ik dit topic opende toen straks moest ik aan die diner denken, maar ik wist echt niet meer precies in welke wijk dat was. Maar wij hebben bij exact hetzelfde restaurant ontbeten en vonden het ook erg lekker en met de echte dinersfeer 
- 24 apr 2012, 14:52
- Forum: Noordoosten
- Onderwerp: Upper West ontbijt
- Reacties: 5
- Weergaves: 998
Re: Upper West ontbijt
Ik weet niet zeker of ik direct kan linken naar mijn zoekopdracht, maar zeker in een stad als NYC waar zóveel aanbod is is Yelp erg handig. Ik heb voor je gezocht op breakfast en upper west side manhattan. Hier kun je zien welke goed beoordeeld zijn en evt. op de websites kijken voor het menu. http:...