Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Er zijn 355 resultaten gevonden

door LT--
04 feb 2013, 21:05
Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
Onderwerp: Reis LT--: Zuid-West inclusief Yellowstone
Reacties: 2
Weergaves: 652

Re: Zuid-West inclusief Yellowstone

Klopt, Yellowstone ligt eigenlijk vreselijk uit de route :D . Maar ik geloof dat ze daarvoor juist wel de uitzondering willen maken en wat verder willen reizen. Bedankt en ik ga me eens in jouw voorstel verdiepen!
door LT--
04 feb 2013, 20:05
Forum: Zuidwesten (reisschema's en routeplanning)
Onderwerp: Reis LT--: Zuid-West inclusief Yellowstone
Reacties: 2
Weergaves: 652

Reis LT--: Zuid-West inclusief Yellowstone

Hoi :) Van onze (schoon)ouders hebben we de vraag gekregen om een mooie en haalbare route uit te stippelen in het Zuid-Westen, liefst inclusief Yellowstone. Ze hebben 23 dagen tot hun beschikking, eind juli/begin augustus. En bij voorkeur de volgende bestemmingen: - Yellowstone - Zion - Bryce - Page...
door LT--
27 jun 2012, 15:45
Forum: Reizen algemeen
Onderwerp: Fooi bij Airbenb? (Vakantiehuizenwebsite)
Reacties: 13
Weergaves: 1734

Re: Fooi bij Airbenb? (Vakantiehuizenwebsite)

Hmmm chocolade! Dat is inderdaad niet zo handig om mee te nemen. Ik hoop trouwens dat mijn airbenb adressen nog geen Nederlanders op bezoek hebben gehad, anders zullen ze niet zo blij zijn met nog meer klompjes. Kaas is ook geen optie (ook het smeltprobleem). Nog maar eens even over denken wat ik d...
door LT--
16 jun 2012, 10:07
Forum: Amerika algemeen
Onderwerp: Jouw mooiste USA foto...deel 2
Reacties: 1017
Weergaves: 92883

Re: Jouw mooiste USA foto...deel 2

Een mooi voorbeeld van goed toegepaste nabewerking (zeg ik als leek). Ik vind hem echt prachtig, in tegenstelling tot die HDR(achtige) nabewerkingen!
door LT--
13 jun 2012, 14:36
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: welke gevaarlijke dieren in Zuidwesten?
Reacties: 125
Weergaves: 25788

Re: welke gevaarlijke dieren in Zuidwesten?

Al biedt mijn ervaring geen garantie voor de jouwe, toch een poging je gerust te stellen. Wij zijn 3 keer in het Zuid-Westen geweest en nooit van dichtbij een spin, schorpioen of slang gezien. Nu zijn wij geen fanatieke hikers die veel van de paden afwijken, maar we hebben wel redelijk wat gewandeld...
door LT--
06 jun 2012, 10:44
Forum: Amerika algemeen
Onderwerp: Jouw mooiste USA foto...deel 2
Reacties: 1017
Weergaves: 92883

Re: Jouw mooiste USA foto...deel 2

Gave foto's, zeg! :thumbup:
door LT--
04 jun 2012, 19:10
Forum: Noordoosten
Onderwerp: Bezoek aan Witte Huis in Washington DC
Reacties: 487
Weergaves: 46283

Re: Bezoek aan het Witte Huis

Dan zul je iets beter moeten lezen, ik snap niet hoe je dat kunt concluderen als je het topic doorleest.
door LT--
18 mei 2012, 01:05
Forum: Amerika algemeen
Onderwerp: Jouw mooiste USA foto...deel 2
Reacties: 1017
Weergaves: 92883

Re: Jouw mooiste USA foto...deel 2

Vandaag gemaakt in Yosemite... Ineens een coyote op een meter of 2 afstand! Vanuit onze auto door het raam foto's gemaakt, waaronder deze:
Afbeelding
Wat een gaaf beest! Hij/zij was totaal niet bang voor ons, dus wie weet krijgt hij wel eens iets van toeristen.
door LT--
18 mei 2012, 01:00
Forum: Noordoosten
Onderwerp: Bezoek aan Witte Huis in Washington DC
Reacties: 487
Weergaves: 46283

Re: Bezoek aan het Witte Huis

Wij kregen onze GSM niet mee naar binnen hoor, moesten alles achterlaten. Ook loopt er overal beveiliging en zijn er overal camera's, dus ik vraag me af of het je lukt om een foto te maken als je je GSM al mee naar binnen krijgt.
door LT--
16 mei 2012, 05:32
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: Glacier Point Road opent vandaag
Reacties: 33
Weergaves: 3580

Re: Glacier Point Road opent vandaag

Vandaag over de Tioga Pass gereden. Dat was een mooi ritje! Op sommige stukken ligt de sneeuw nog langs de weg, maar op veel plekken is het al gesmolten. Prima te doen dus!
door LT--
13 mei 2012, 00:25
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: The Wave permits
Reacties: 884
Weergaves: 79383

Re: The Wave permits

Het zat aardig vol in de kamer, ik schat zo'n 70 a 80 mensen. Niet iedereen kon zitten en er stonden nog mensen tegen de muren van de kamer. In ieder geval 35 aanmeldingen, van 2 of meer deelnemers per groep. Wij hadden het geluk dat alle balletjes die getrokken waren groepjes van 2 waren, als er ee...
door LT--
12 mei 2012, 03:57
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: The Wave permits
Reacties: 884
Weergaves: 79383

Re: The Wave permits

Bedankt :) Het is ook een geweldig gebied om te fotograferen!
door LT--
11 mei 2012, 05:25
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: The Wave permits
Reacties: 884
Weergaves: 79383

Re: The Wave permits

Bedankt voor jullie leuke reacties! Het was een geweldige wandeling naar The Wave. Zwaar, maar de moeite wordt wel dubbel en dik beloond met een prachtig stukje natuur. We hadden al veel foto's gezien, maar als je er zelf doorheen loopt, is dat toch wel even wat anders.. De wandeling is ook prima te...
door LT--
10 mei 2012, 00:31
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: The Wave permits
Reacties: 884
Weergaves: 79383

Re: The Wave permits

Vanochtend in alle vroegte vertrokken naar Kanab om aan de loterij mee te doen. Het was even spannend, de ruimte zat helemaal vol met gegadigden en het allerlaatste bingoballetje.. dat waren wij!! We zijn helemaal blij en vertrekken dus morgenochtend naar The Wave!
door LT--
04 mei 2012, 08:25
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: The Wave permits
Reacties: 884
Weergaves: 79383

Re: The Wave permits

Inyaro schreef:Omdat wij natuurlijk aan hen gevraagd hebben om mee te doen !!!!
Heb je 'm door ;-)
Tuurlijk :thumbup:
Aha, tsja mijn methode zou het niet zijn, maar fijn voor jullie dat jullie erheen mogen.
door LT--
04 mei 2012, 08:24
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: Glacier Point Road opent vandaag
Reacties: 33
Weergaves: 3580

Re: Glacier Point Road opent vandaag

Ondertussen staat het ook op de officiële site! Tioga Road (Hwy 120 through the park) is closed The Tioga Road (Highway 120 through the park from Crane Flat to Tioga Pass) is closed due to snow. It will open for the season on Monday, May 7 at noon . (Yosemite Valley is accessible via Highway 120 fro...
door LT--
03 mei 2012, 18:46
Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
Onderwerp: The Wave permits
Reacties: 884
Weergaves: 79383

Re: The Wave permits

Leuk voor jullie!
Maar waarom hebben zij dan aan die datum meegedaan als ze toch niet gaan....?
door LT--
02 mei 2012, 10:59
Forum: Noordoosten
Onderwerp: Bezoek aan Witte Huis in Washington DC
Reacties: 487
Weergaves: 46283

Re: Bezoek aan het Witte Huis

Dat denk ik wel. Wij kregen toen ook zoiets, of nog korter zelfs.
door LT--
24 apr 2012, 17:18
Forum: Noordoosten
Onderwerp: Upper West ontbijt
Reacties: 5
Weergaves: 998

Re: Upper West ontbijt

Dat is echt toevallig! Toen ik dit topic opende toen straks moest ik aan die diner denken, maar ik wist echt niet meer precies in welke wijk dat was. Maar wij hebben bij exact hetzelfde restaurant ontbeten en vonden het ook erg lekker en met de echte dinersfeer :)
door LT--
24 apr 2012, 14:52
Forum: Noordoosten
Onderwerp: Upper West ontbijt
Reacties: 5
Weergaves: 998

Re: Upper West ontbijt

Ik weet niet zeker of ik direct kan linken naar mijn zoekopdracht, maar zeker in een stad als NYC waar zóveel aanbod is is Yelp erg handig. Ik heb voor je gezocht op breakfast en upper west side manhattan. Hier kun je zien welke goed beoordeeld zijn en evt. op de websites kijken voor het menu. http:...
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer