Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Er zijn 33 resultaten gevonden
- 14 mei 2012, 15:09
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Rabobank blokeert bankpassen buiten EU.
- Reacties: 61
- Weergaves: 8236
Re: Rabobank blokeert bankpassen buiten EU.
Voor de Rabobank rekeninghouders:
Er stond een bericht bij mijn rekening dat ze mijn pas niet blokkeren omdat ik in het verleden pin betalingen buiten Europa heb gedaan.
Ik kan hem zelf uitzetten als ik dat wil.
misschien is het handig als je bij je berichten kijkt in je rekening overzicht.
Er stond een bericht bij mijn rekening dat ze mijn pas niet blokkeren omdat ik in het verleden pin betalingen buiten Europa heb gedaan.
Ik kan hem zelf uitzetten als ik dat wil.
misschien is het handig als je bij je berichten kijkt in je rekening overzicht.
- 11 mei 2012, 09:43
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Must see Phoenix
- Reacties: 17
- Weergaves: 2204
Re: Must see Phoenix
Ik slaag meestal voor mijn kleinkinderen bij http://www.gymboree.com. Of zie die winkel in de outlet mall in Phoenix hebben weet ik niet maar het is wel een heel leuke winkel. Hij staat bij mij bovenaan het lijstje 
- 02 mei 2012, 18:56
- Forum: Over AllesAmerika.com
- Onderwerp: Verklaring afwezigheid Dennis
- Reacties: 190
- Weergaves: 18551
Re: Verklaring afwezigheid Dennis
Wat ontzettend verdrietig.
Heel, maar dan ook heel veel sterkte voor jou en je vrouw.
Margje
Heel, maar dan ook heel veel sterkte voor jou en je vrouw.
Margje
- 15 apr 2012, 11:11
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2012
- Reacties: 409
- Weergaves: 105856
Re: Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2012
Wie en met hoeveel personen: 2 personen Hoeveelste keer: 4e keer, 3e rondreis Wanneer: 17 mei 2012 t/m 7 juni 2012 Waarheen: Zuidwest, Colorado, New Mexico, Arizona, California Airline: Delta/KLM Datum boeking: 23-2-2012 Hoe geboekt: Internet Bij wie geboekt: Expedia.com Vliegroute heenreis: Amster...
- 11 apr 2012, 18:47
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Durango-silverton railroad
- Reacties: 5
- Weergaves: 728
Re: Durango-silverton railroad
idem dito, heb ze hier voor me liggen. Official Boarding Pass.
Via zelfde site als jabo
succes, zal wel lukken toch!!!
Via zelfde site als jabo
succes, zal wel lukken toch!!!
- 10 apr 2012, 14:42
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Hotels tussen Tucson en Yuma??
- Reacties: 4
- Weergaves: 530
Re: Hotels tussen Tucson en Yuma??
Gewoon hier op het forum. Er werd alleen maar gezegd dat je beter aan de oostkant kunt zitten ipv Centrum in verband met veiligheid.Coyote schreef:Waar lees je dat?
Kan betreffende topic niet zo een,twee,drie, terugvinden maar als ik het tegenkom laat ik het weten.
- 10 apr 2012, 14:29
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Durango-silverton railroad
- Reacties: 5
- Weergaves: 728
Re: Durango-silverton railroad
Heb ik ook gedaan. Hartstikke makkelijk.jabo1975 schreef:Ik heb de tickets vooraf via de site gekocht. Thuis tickets uitgeprint en meegenomen.
Heb je wel al geboekt dan??
- 10 apr 2012, 09:30
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Hotels tussen Tucson en Yuma??
- Reacties: 4
- Weergaves: 530
Hotels tussen Tucson en Yuma??
2 vraagjes. Ik lees iets over veiligheid in Tucson. Kun je daar beter niet overal overnachten? We zouden graag aan de west of zuidkant een hotel willen kan dat, zijn die daar of is het beter aan de oost kant iets te zoeken?! Daarnaast wil ik graag weten of er na Casa Grande(phoenix) ook hotels zitte...
- 01 apr 2012, 18:46
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Aanvragen Routekaartjes 2012
- Reacties: 222
- Weergaves: 24753
Re: Aanvragen Routekaartjes 2012
Helemaal Top, dank je wel Bart.
- 28 mar 2012, 17:06
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Wat is er zo leuk aan Bisbee?!
- Reacties: 10
- Weergaves: 868
Re: Wat is er zo leuk aan Bisbee?!
Okay dat is redelijk duidelijk
maar Yeehaw als ik nu moet kiezen tussen 2 route's: via Silver City en dan via de 78 verder rijden naar Tucson of via Bisbee?
@Marjon, jouw reisverslag ken ik bijna uit mijn hoofd maar evenzogoed dank je wel hoor
@Marjon, jouw reisverslag ken ik bijna uit mijn hoofd maar evenzogoed dank je wel hoor
- 27 mar 2012, 13:57
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Wat is er zo leuk aan Bisbee?!
- Reacties: 10
- Weergaves: 868
Wat is er zo leuk aan Bisbee?!
Voor het laatste stuk van onze route, Alamogordo - San Diego ben ik nog bezienswaardigheden e.d. aan het verzamelen. Inmiddels heb ik er heel wat maar wat mij niet helemaal duidelijk is; wat er nu toch zo leuk is aan Bisbee om daar dus een stuk voor om te rijden. We hebben maximaal 4 dagen om van Al...
- 20 mar 2012, 20:01
- Forum: Reizen algemeen
- Onderwerp: Aanvragen Routekaartjes 2012
- Reacties: 222
- Weergaves: 24753
Re: Aanvragen Routekaartjes 2012
Hoi Bart, Zou je voor mij deze keer ook een route kaartje willen maken?! We vertrekken 17 mei en vliegen 7 juni weer terug en de route ziet er als volg uit: 1. Amsterdam- Denver hotelovernachting Ramada Inn en Suitels Denver Int Airport 2. Denver - Gunnison onderweg bezoek Garden of Gods 3. Gunnison...
- 13 mar 2012, 12:55
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: bijwonen sportwedstrijd
- Reacties: 29
- Weergaves: 3952
Re: bijwonen sportwedstrijd
Dank je wel Tosca, ik was al aan het zoeken geslagen en ik zag ook dat de prijzen wel meevielen.
Nog een vraagje: is het nodig nu al kaartjes te boeken of kan dat nog wel even wachten.
Nog een vraagje: is het nodig nu al kaartjes te boeken of kan dat nog wel even wachten.
- 13 mar 2012, 12:30
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: bijwonen sportwedstrijd
- Reacties: 29
- Weergaves: 3952
Re: bijwonen sportwedstrijd
we vertrekken op 17 mei naar Denver en 7 juni vanuit LA weer naar huis.
Mijzelf lijkt honkbal het leukst. In ieder geval geen ijshocky en American Football valt ook al af lees ik uit je antwoord.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee van de prijzen dus ook niet welke divisie.
Mijzelf lijkt honkbal het leukst. In ieder geval geen ijshocky en American Football valt ook al af lees ik uit je antwoord.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee van de prijzen dus ook niet welke divisie.
- 13 mar 2012, 12:15
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: bijwonen sportwedstrijd
- Reacties: 29
- Weergaves: 3952
bijwonen sportwedstrijd
Mijn man wil graag een sportwedstrijd bezoeken, maakt eerlijk gezegd niet zo heel veel uit welke, gewoon een met veel spektakel.
We komen aan in Denver en gaan via ABQ,Tuscon en Yuma naar San Diego/LA
Zelf lijkt mij SD het best maar ik kom er niet uit wie,wat waar. Dus wie helpt me op weg!!!!!!!!
We komen aan in Denver en gaan via ABQ,Tuscon en Yuma naar San Diego/LA
Zelf lijkt mij SD het best maar ik kom er niet uit wie,wat waar. Dus wie helpt me op weg!!!!!!!!
- 02 mar 2012, 14:23
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Spookstadjes
- Reacties: 8
- Weergaves: 1355
Re: Spookstadjes
Vorig heb ik me over laten halen Galico Ghost Town te bezoeken. Beetje heel erg knullig vonden wij allemaal. Wij kwamen uit LV en waren op weg naar LA en waren wel aan een rustpauze toe, dus daarvoor was het goed maar meer ook niet. Vanuit LA ligt Galico net voorbij Barstow voor het geval je toch pe...
- 29 feb 2012, 17:36
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Informatie over San Diego gevraagd.
- Reacties: 12
- Weergaves: 2076
Re: Informatie over San Diego gevraagd.
niemand!!!?Jokke & gerre schreef: Kan iemand een fijn strandhotel of een gebied aanbevelen om te verblijven in de omgeving van San Diego?
Ik ben ook op zoek naar een strandhotel.
Ook ik was bij Diamand Head Inn blijven steken maar de recenties waren een beetje twijfelachtig.
Ik hoop nog een leuke tip te krijgen
- 23 feb 2012, 19:21
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Firetree inn
- Reacties: 9
- Weergaves: 1063
Re: Firetree inn
Wij hebben in 2008 ook in Mexican Hat overnacht in de http://www.hatrockinn.com
dorpje stelt niks voor maar het motel was prima, wij vonden het tenminste erg leuk
dorpje stelt niks voor maar het motel was prima, wij vonden het tenminste erg leuk
- 23 feb 2012, 10:35
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Reis marchi: waarheen in de Rocky Mountains?
- Reacties: 17
- Weergaves: 1445
Re: Reis marchi: waarheen in de Rocky Mountains?
We LOVE LV also very very very MUCHRoyBergen schreef:Hebben jullie grand canyon, zion np ak gezien? Houden jullie van las Vegas????
GC ook al 2 keer geweest, en de rest hebben we ook al een keer gehad.
- 22 feb 2012, 17:54
- Forum: Zuidwesten (algemene vragen)
- Onderwerp: Reis marchi: waarheen in de Rocky Mountains?
- Reacties: 17
- Weergaves: 1445
Re: Reis marchi: waarheen in de Rocky Mountains?
Dank je wel Roy en Reny en Marjon, Ik heb inmiddels alle tips opgeslagen en ik denk dat we ook grotendeels dezelfde route zullen volgen. Ik durf het bijna niet te zeggen Roy maar ik heb vanmiddag de tickets geboekt en de reis start in Denver maar eindigt in Los Angeles. Niets is zo veranderelijk als...