Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Tioga: rondje highlights zuidwesten met kinderen
Reis Tioga: rondje highlights zuidwesten met kinderen
Het duurt nog wel een hele tijd, maar voor onze reis in juli 2014 ben ik al druk aan het puzzelen naar de ideale route. We gaan met 2 kleine kinderen die dan 6 en 7 jaar zijn. De tickets zijn geregeld (rechtstreekse vluchten; op 5 juli van Amsterdam naar Los Angeles, en 28 juli terug vanuit Los Angeles) en de auto gehuurd. We hebben dus zo'n 3 weken om een "rondje" te doen. We houden van de afwisseling steden/natuurparken.
We zijn 9 jaar geleden al eens naar Australie geweest en vonden het rijden op zich super. Echter met kleine kinderen willen we niet alle dagen úren in de auto zitten, dus we hebben ook op meerdere plekken een dubbele overnachting gepland. Dan rijden we liever af en toe een keer lang en de rest rustig aan. Ik ben erg benieuwd naar jullie idee over de route en hoor heel graag adviezen en aanvullingen of verbeteringen, en ook wat bijv. leuk is voor kinderen.
5 juli : Amsterdam- LA
6 juli : LA- Kingman via route 66 (lange dag, maar we zijn dan erg vroeg wakker denk ik?)
7 juli : Kingman - GC (Tusayan?)
8 juli : GC
9 juli : GC - Page/Lake Powell
10 juli: Page/Lake Powell
11 juli: Page/Lake Powell - Bryce
12 juli: Bryce - Zion
13 juli: Zion
14 juli: Zion - LV
15 juli: LV
16 juli: LV - DV
17 juli: DV - Mammoth Lakes
18 juli: Mammoth Lakes - Yosemite Valley (via Mono Lake en Tioga Road)
19 juli: Yosemite
20 juli: Yosemite
21 juli: Yosemite - SF
22 juli: SF
23 juli: SF - Carmel of Monterey (17 miles drive)
24 juli: Carmel/Monterey - Santa Maria
25 juli: Santa Maria - Santa Barbara
26 juli: Santa Barbara - LA
27 juli: LA
28 juli: LA - Amsterdam
Alvast bedankt voor jullie reacties!
We zijn 9 jaar geleden al eens naar Australie geweest en vonden het rijden op zich super. Echter met kleine kinderen willen we niet alle dagen úren in de auto zitten, dus we hebben ook op meerdere plekken een dubbele overnachting gepland. Dan rijden we liever af en toe een keer lang en de rest rustig aan. Ik ben erg benieuwd naar jullie idee over de route en hoor heel graag adviezen en aanvullingen of verbeteringen, en ook wat bijv. leuk is voor kinderen.
5 juli : Amsterdam- LA
6 juli : LA- Kingman via route 66 (lange dag, maar we zijn dan erg vroeg wakker denk ik?)
7 juli : Kingman - GC (Tusayan?)
8 juli : GC
9 juli : GC - Page/Lake Powell
10 juli: Page/Lake Powell
11 juli: Page/Lake Powell - Bryce
12 juli: Bryce - Zion
13 juli: Zion
14 juli: Zion - LV
15 juli: LV
16 juli: LV - DV
17 juli: DV - Mammoth Lakes
18 juli: Mammoth Lakes - Yosemite Valley (via Mono Lake en Tioga Road)
19 juli: Yosemite
20 juli: Yosemite
21 juli: Yosemite - SF
22 juli: SF
Alvast bedankt voor jullie reacties!
-
- Amerikakenner
Re: Reis Tioga: rondje highlights zuidwesten met kinderen
Heel mooi vind ik dit. Een beetje weinig tijd voor SF, en verder zou ik Santa Barbara vervangen door LA.
Je kan ook overwegen om het rondje omgekeerd te rijden; LV en Yosemite zijn beter te bezoeken buiten het weekeinde: voor SF geldt m.i. het omgekeerde.
Overnachtingen in Yosemite en GC moet je asap vastleggen, er kan al veel weg zijn.
Je kan ook overwegen om het rondje omgekeerd te rijden; LV en Yosemite zijn beter te bezoeken buiten het weekeinde: voor SF geldt m.i. het omgekeerde.
Overnachtingen in Yosemite en GC moet je asap vastleggen, er kan al veel weg zijn.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie route!
Ik weet niet wat jullie in LA van plan zijn: een dag is natuurlijk erg weinig, zeker als je een pretpark wilt bezoeken. Verder voldoende tijd overal. Langs de kust zou je het wat anders in kunnen delen, maar dat is ook afhankelijk van wat je er allemaal wilt doen. Jammer dat de tickets al vastliggen, anders was het handig geweest om in SF te beginnen en dan naar Yosemite te gaan: hoe eerder je in Yosemite bent hoe meer kans op indrukwekkende watervallen, en vroeg in de zomer is raften op de Merced River ook nog een mogelijkheid. Probeer inderdaad Yosemite in het weekend te vermijden. Misschien eerst richting SF rijden?
Misschien hebben jullie iets aan ons 2002-verslag, onze dochters waren toen 7 en 9.
Marianne
Ik weet niet wat jullie in LA van plan zijn: een dag is natuurlijk erg weinig, zeker als je een pretpark wilt bezoeken. Verder voldoende tijd overal. Langs de kust zou je het wat anders in kunnen delen, maar dat is ook afhankelijk van wat je er allemaal wilt doen. Jammer dat de tickets al vastliggen, anders was het handig geweest om in SF te beginnen en dan naar Yosemite te gaan: hoe eerder je in Yosemite bent hoe meer kans op indrukwekkende watervallen, en vroeg in de zomer is raften op de Merced River ook nog een mogelijkheid. Probeer inderdaad Yosemite in het weekend te vermijden. Misschien eerst richting SF rijden?
Misschien hebben jullie iets aan ons 2002-verslag, onze dochters waren toen 7 en 9.
Marianne
Van de rest weet ik te weinig om er iets over te zeggen. Maar dit stukje wel. Ik zou beginnen met een dag langer in SF. Dit kan je bereiken door de stop in Santa Maria over te slaan, dat is een typische reisbureau plaats waar niets te beleven is.tioga schreef: 22 juli: SF
Je hebt daarna nog opties om de kustroute te gaan aanpassen. De eerste is Santa Barbara te vervangen door een andere plaats, zoals bijvoorbeeld Morro Bay en dan de dag erna op weg naar LA Santa Barbara te doen, of de kustroute in twee dagen te doen en Monterey over te slaan als stop en Santa Barbara ook, en te stoppen in Cambria of Pismo Beach.
Gezien de leeftijd van jullie minderen zou ik adviseren iets meer tijd op 1 plaats door te brengen en minder elke dag weer een stukje verder te rijden. De 17 Mile Drive is mooi, maar wellicht saai voor kinderen. Idem voor Santa Barbara.
Bedankt voor jullie reacties
. Ik ga eens kijken of ik de route in omgekeerde volgorde kan rijden en dan niet in het weekend in Yosemite te komen, maar volgens mij valt het omgekeerd ook in het weekend. In de kustroute ga ik ook aanpassingen doen en SF misschien een dag langer. Even puzzelen hier dus..

Ik heb jullie tips ter harte genomen en de route omgekeerd (ivm Yosemite, schuift zo een week naar voren op) en aangepast. Tot nu toe ziet ie er zo uit;
za 5 juli Amsterdam - LA
zo 6 juli LA - Pismo beach (of Morro Bay) (via highway 1)
ma 7 juli Pismo - Monterey (of Carmel) (evt. 17 miles drive)
di 8 juli Monterey - SF (vroeg naar SF)
wo 9 juli SF
do 10 juli SF - Yosemite Valley (laat weg uit SF)
vr 11 juli Yosemite
za 12 juli Yosemite
zo 13 juli Yosemite - Mammoth Lakes (via Tioga road en Monolake)
ma 14 juli Mammoth Lakes - DV
di 15 juli DV - LV
wo 16 juli LV
do 17 juli LV - Zion
vr 18 juli Zion
za 19 juli Zion - Bryce
zo 20 juli Bryce - Page/Lake Powell
ma 21 juli Page/Lake Powell
di 22 juli Page - GC
wo 23 juli GC
do 24 juli GC - Kingman (via route 66)
vr 25 juli Kingman - LA (via route 66)
za 26 juli LA
zo 27juli LA
ma 28 juli LA - Amsterdam met aankomst op de 29e
Ik heb op de kustroute 1 nacht uitgespaard door van 3 naar 2 overnachtingen te gaan (en andere overnachtingsplaatsen ingepland). Hierdoor kon ik kiezen om deze nacht bij SF óf LA aan te plakken.
Om relaxt af te sluiten heb ik gekozen voor een extra nacht LA. Dan wordt het bij SF wel krap. Misschien kunnen we dan op 8 juli vroeg naar SF gaan zodat we daar nog bijna de hele dag hebben, en op 10 juli eerst ook nog 's ochtends SF te doen en pas rond de middag naar Yosemite?
Yosemite buiten het weekend plannen is me trouwens niet gelukt.
Scheelt het nog veel qua watervallen dat Yosemite nu een week eerder is?
za 5 juli Amsterdam - LA
zo 6 juli LA - Pismo beach (of Morro Bay) (via highway 1)
ma 7 juli Pismo - Monterey (of Carmel) (evt. 17 miles drive)
di 8 juli Monterey - SF (vroeg naar SF)
wo 9 juli SF
do 10 juli SF - Yosemite Valley (laat weg uit SF)
vr 11 juli Yosemite
za 12 juli Yosemite
zo 13 juli Yosemite - Mammoth Lakes (via Tioga road en Monolake)
ma 14 juli Mammoth Lakes - DV
di 15 juli DV - LV
wo 16 juli LV
do 17 juli LV - Zion
vr 18 juli Zion
za 19 juli Zion - Bryce
zo 20 juli Bryce - Page/Lake Powell
ma 21 juli Page/Lake Powell
di 22 juli Page - GC
wo 23 juli GC
do 24 juli GC - Kingman (via route 66)
vr 25 juli Kingman - LA (via route 66)
za 26 juli LA
zo 27juli LA
ma 28 juli LA - Amsterdam met aankomst op de 29e
Ik heb op de kustroute 1 nacht uitgespaard door van 3 naar 2 overnachtingen te gaan (en andere overnachtingsplaatsen ingepland). Hierdoor kon ik kiezen om deze nacht bij SF óf LA aan te plakken.
Om relaxt af te sluiten heb ik gekozen voor een extra nacht LA. Dan wordt het bij SF wel krap. Misschien kunnen we dan op 8 juli vroeg naar SF gaan zodat we daar nog bijna de hele dag hebben, en op 10 juli eerst ook nog 's ochtends SF te doen en pas rond de middag naar Yosemite?
Yosemite buiten het weekend plannen is me trouwens niet gelukt.
Scheelt het nog veel qua watervallen dat Yosemite nu een week eerder is?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, je ontkomt niet aan het weekend in Yosemite. Hoeft ook niet heel erg te zijn, maar ik zou dan wel een overnachting in het park aanraden, dan heb je geen last van de drukte om het park in te rijden of om een parkeerplaats te vinden. Wij zaten in 2006 ook in het weekend in het park. Zie ook ons reisverslag. Je kunt de indeling ook laten afhangen van de mogelijkheid om accommodatie te vinden.
Wat die watervallen betreft: ja, je ziet ze echt elke dag minder worden, wij hebben eens de Yosemite Falls van een redelijke straal tot helemaal niets zien veranderen in een paar dagen.
Marianne
Wat die watervallen betreft: ja, je ziet ze echt elke dag minder worden, wij hebben eens de Yosemite Falls van een redelijke straal tot helemaal niets zien veranderen in een paar dagen.
Marianne
Onze vakantie komt nu wel dichterbij (eindelijk) en dus ben ik de route meer aan het uitkristaliseren.
Inmiddels heb ik de reis ook wat aangepast omdat de kinderen toch wel hééél graag naar Disneyland willen denkt mijn man (ze weten nog van niks en dat laat ik maar zo. Anders heb ik een groot probleem als het uiteindelijk tóch niet doorgaat
. Deze dag Disney gaat dan wel van de reisdagen af, en dus zullen we het stuk van GC naar Anaheim (wat dus eerder LA was) in twee dagen, dus 1 overnachting moeten doen. Daar zie ik wel wat tegenop. Is het alleen maar rijden, rijden, rijden of zijn er voor de afwisseling ook wat leuke korte tussenstops. Het laatste stuk van de reis ziet er dan als volgt uit:
20 juli Bryce - Lake Powell
21 juli Lake Powell
22 juli Page - GC
23 juli GC- via route 66- ...overnachting waar?... (ik heb 1 nacht van GC afgehaald, dus van 2 overnachtingen naar 1. )
24 juli ..?..... -via Joshua Tree Park (alleen doorheen rijden, géén wandelingen; welke "zo-zie-je-alles" -route (voor een globale indruk) en dus ingang (van boven naar beneden??) kunnen we het beste nemen in het park? - Anaheim
25 juli Anaheim- Disney - LA
26 juli LA
27juli LA
28 juli LA - Amsterdam met aankomst op de 29e
Ik heb dus nog enkele vragen/bedenkingen bij deze route en kan jullie hulp dus goed gebruiken:
-Waar te overnachten op 23 juli?
-Welke route/ingang in Joshua Tree Park? Is het beter om van Noord naar Zuid of andersom te gaan? Of is dit sowieso veel te veel op deze drukke dagen voor de kinderen en moeten we JTP gewoon overslaan en zo snel mogelijk naar Anaheim doorrijden? Ik denk dat de kinderen op het eind van de reis geen national park meer kunnen zien. Ikzelf daarentegen ben wel nieuwsgierig naar dit park, dus is erdoorheen rijden een mooie middenweg of alleen maar zonde van de tijd?
-We willen zeker een mooi stukje route 66 doen.
Alle tips zijn welkom!
Inmiddels heb ik de reis ook wat aangepast omdat de kinderen toch wel hééél graag naar Disneyland willen denkt mijn man (ze weten nog van niks en dat laat ik maar zo. Anders heb ik een groot probleem als het uiteindelijk tóch niet doorgaat

20 juli Bryce - Lake Powell
21 juli Lake Powell
22 juli Page - GC
23 juli GC- via route 66- ...overnachting waar?... (ik heb 1 nacht van GC afgehaald, dus van 2 overnachtingen naar 1. )
24 juli ..?..... -via Joshua Tree Park (alleen doorheen rijden, géén wandelingen; welke "zo-zie-je-alles" -route (voor een globale indruk) en dus ingang (van boven naar beneden??) kunnen we het beste nemen in het park? - Anaheim
25 juli Anaheim- Disney - LA
26 juli LA
27juli LA
28 juli LA - Amsterdam met aankomst op de 29e
Ik heb dus nog enkele vragen/bedenkingen bij deze route en kan jullie hulp dus goed gebruiken:
-Waar te overnachten op 23 juli?
-Welke route/ingang in Joshua Tree Park? Is het beter om van Noord naar Zuid of andersom te gaan? Of is dit sowieso veel te veel op deze drukke dagen voor de kinderen en moeten we JTP gewoon overslaan en zo snel mogelijk naar Anaheim doorrijden? Ik denk dat de kinderen op het eind van de reis geen national park meer kunnen zien. Ikzelf daarentegen ben wel nieuwsgierig naar dit park, dus is erdoorheen rijden een mooie middenweg of alleen maar zonde van de tijd?
-We willen zeker een mooi stukje route 66 doen.
Alle tips zijn welkom!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt prima een stukje van Joshua Tree meenemen. Ik zou dan bij Twentynine Palms het park binnenrijden en de Park Boulevard volgen. Wij deden dat in 2002 ook.
Hebben jullie al accommodatie vastgelegd? Ter vermijding van het weekend in Yosemite kun je schuiven met die dagen in LA.
Met maar 1 nacht voor de GC zou ik niet te ver gaan rijden, dus Kingman lijkt me nog steeds een goede optie.
Marianne
Hebben jullie al accommodatie vastgelegd? Ter vermijding van het weekend in Yosemite kun je schuiven met die dagen in LA.
Met maar 1 nacht voor de GC zou ik niet te ver gaan rijden, dus Kingman lijkt me nog steeds een goede optie.
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wordt Kingman - Joshua Tree - Anaheim dan niet een heel lange dag?
Ik ken de route niet, maar bijna 700 km op één dag met een bezoek aan een park, weliswaar zonder wandelingen, lijkt mij erg veel. Misschien doorrijden tot Needles? Dat scheelt slechts een uurtje, maar toch. Ik ruil deze mening echter graag in voor een betere van iemand die de route wel kent.
Joshua Tree schrappen en rijden via I-40 - Barstow - I-15 scheelt 150 km en is 3 uur minder rijden.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Ik ken de route niet, maar bijna 700 km op één dag met een bezoek aan een park, weliswaar zonder wandelingen, lijkt mij erg veel. Misschien doorrijden tot Needles? Dat scheelt slechts een uurtje, maar toch. Ik ruil deze mening echter graag in voor een betere van iemand die de route wel kent.
Joshua Tree schrappen en rijden via I-40 - Barstow - I-15 scheelt 150 km en is 3 uur minder rijden.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is wel veel. Maar geen 700 km toch? Ik had dit in gedachten.
Wij deden onze kinderen geen plezier meer met dit park weet ik nog wel. Zeker niet nadat Marijke in een cactus was getrapt.
Marianne
Wij deden onze kinderen geen plezier meer met dit park weet ik nog wel. Zeker niet nadat Marijke in een cactus was getrapt.

Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Zoals Marianne al voorstelde zou ik ook voor Kingman kiezen voor 23 juli.
De route zoals Marianne gaf is goed te doen.
Je komt dan ongeveer halfweg je trip bij JT. Hier en daar een kort stukje uit de auto.
Mijn zoon was 14 toen wij er waren en het beviel hem enorm. Vooral bij Skull Rock (kan je over de rotsen klauteren)
Vergeet wel niet dat het er in de zomer gloeiend heet is (en jullie zijn er rond de middag)
Je kan geen water krijgen in het park dus neem een voldoende voorraad mee (idem voor eten trouwens)
Ik heb een lijst gemaakt met dingen die wij leuk vonden
(lijst is nog niet volledig maar er zit toch al veel in)
http://ingridmg14.blogspot.be/p/tips-re ... eners.html
Misschien hebben jullie er iets aan.
Groetjes,
Ingrid
De route zoals Marianne gaf is goed te doen.
Je komt dan ongeveer halfweg je trip bij JT. Hier en daar een kort stukje uit de auto.
Mijn zoon was 14 toen wij er waren en het beviel hem enorm. Vooral bij Skull Rock (kan je over de rotsen klauteren)
Vergeet wel niet dat het er in de zomer gloeiend heet is (en jullie zijn er rond de middag)
Je kan geen water krijgen in het park dus neem een voldoende voorraad mee (idem voor eten trouwens)
Ik heb een lijst gemaakt met dingen die wij leuk vonden
(lijst is nog niet volledig maar er zit toch al veel in)
http://ingridmg14.blogspot.be/p/tips-re ... eners.html
Misschien hebben jullie er iets aan.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik ging uit van de route van noord naar zuid dwars door het park. Die is wel langer, maar inderdaad geen 700 maar "slechts" 600km.
De route van Marianne is nog korter. En blijkbaar heeft ingrid14 de ervaring dat het goed is te doen.
Ik ruil hierbij dus officieel mijn mening in.

Ik ruil hierbij dus officieel mijn mening in.

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Dank je wel voor jullie reacties
. Het wordt dus óf een heel stuk route 66 via Needles en evt Barstow, of via (een stukje) Joshua Tree. Als we een overnachting plannen in Kingman, kunnen we natuurlijk ook nog ter plekke bedenken of de kinderen (en wijzelf natuurlijk) nog trek hebben in wéér een natuurpark. Marianne, hoe oud waren je kinderen tijdens de reis van 2002? De onze zijn dan 6 en 7 jaar.
Met dit laatste stuk van de route (vanaf GC naar Anaheim/LA) heb ik echt moeite. Op de een of andere manier lijkt me dat een heel saai stuk, afgezien van de mooie stukjes route 66, maar misschien heb ik me dat ook wel zelf wijsgemaakt. Misschien zijn er ook wel gewoon teveel routemogelijkheden. Als je bijv. van LA naar SF wilt, is het wel duidelijk dat de meeste mensen de Highway 1 de mooiste route vinden; dat is voor mij dan een makkelijke keuze.
Ik heb trouwens al veel hotelboekingen gemaakt, maar kan ze gratis annuleren, maar ik de prijzen in de loop van de tijd echt zien stijgen en er is ook al veel vol, dus liever laat ik het zo. Maar ik kan evt nog wel wat schuiven om Yosemite buiten het weekend te krijgen (door éérst een aantal LA te doen ipv op het eind), maar dan kom ik met Disney / Las Vegas wel weer in het weekend terecht. Keuzes, keuzes....

Met dit laatste stuk van de route (vanaf GC naar Anaheim/LA) heb ik echt moeite. Op de een of andere manier lijkt me dat een heel saai stuk, afgezien van de mooie stukjes route 66, maar misschien heb ik me dat ook wel zelf wijsgemaakt. Misschien zijn er ook wel gewoon teveel routemogelijkheden. Als je bijv. van LA naar SF wilt, is het wel duidelijk dat de meeste mensen de Highway 1 de mooiste route vinden; dat is voor mij dan een makkelijke keuze.
Ik heb trouwens al veel hotelboekingen gemaakt, maar kan ze gratis annuleren, maar ik de prijzen in de loop van de tijd echt zien stijgen en er is ook al veel vol, dus liever laat ik het zo. Maar ik kan evt nog wel wat schuiven om Yosemite buiten het weekend te krijgen (door éérst een aantal LA te doen ipv op het eind), maar dan kom ik met Disney / Las Vegas wel weer in het weekend terecht. Keuzes, keuzes....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Onze kinderen waren toen 7 en 9 (zie ook mijn eerste bericht in dit topic, en in het verslag zelf).
Als je al accommodatie hebt in Yosemite zou je het ook zo kunnen laten. Als je in het park zit heb je minder last van de drukte dan wanneer je nog het park binnen moet rijden. Mocht je nog niets gereserveerd hebben in Yosemite dan zal het wel lastig worden om nog iets te vinden.
Marianne

Als je al accommodatie hebt in Yosemite zou je het ook zo kunnen laten. Als je in het park zit heb je minder last van de drukte dan wanneer je nog het park binnen moet rijden. Mocht je nog niets gereserveerd hebben in Yosemite dan zal het wel lastig worden om nog iets te vinden.
Marianne
We rijden Yosemite in de namiddag op donderdags in en zondags via tiogaroad weer uit. Ik neem aan dat het inrijden meer files geeft dan uitrijden, en het inrijden is op een doordeweekse dag, dus lijkt me dat dit wel goed gaat.
We hebben geboekt in Curry Village (non-heated tent), maar houd - na het lezen van jullie verslagen - ook Housekeeping Camp in de gaten. Ik heb begrepen dat het daar wat ruimer is en je meer mogelijkheden hebt om buiten te zitten en te barbecueën. Dat zit nu vol, maar wie weet komt er nog iets vrij. Gelukkig hebben we in elk geval iets geboekt! Ik zie daar ook het meest naar uit.
We hebben geboekt in Curry Village (non-heated tent), maar houd - na het lezen van jullie verslagen - ook Housekeeping Camp in de gaten. Ik heb begrepen dat het daar wat ruimer is en je meer mogelijkheden hebt om buiten te zitten en te barbecueën. Dat zit nu vol, maar wie weet komt er nog iets vrij. Gelukkig hebben we in elk geval iets geboekt! Ik zie daar ook het meest naar uit.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 2215 Weergaves
-
Laatste bericht door Con5421
-
- 7 Reacties