Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto meenemen naar Amerika
Auto meenemen naar Amerika
Weet iemand iets over de mogelijkheden om je eigen auto te verschepen naar de USA voor bv 3 maanden of langer en weer terug? Verzekeringen? Prijzen? Regels ter plaatse?
Bedankt!
Yeehaw
Bedankt!
Yeehaw
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Auto meenemen naar Amerika
viewtopic.php?f=3&t=10602&hilit=suv
Yeehaw, het is al wel een topic van 2007 , maar mss heb je er iets aan.
Carine
edit : ik zie dat de inhoud de titel niet dekt
Yeehaw, het is al wel een topic van 2007 , maar mss heb je er iets aan.
Carine
edit : ik zie dat de inhoud de titel niet dekt
Groetjes,
Carine
Carine
- Color01
- Amerika-expert
ik zou wel een auto meenemen die hier ook te koop is...want als je pech krijgt, met voor hier een onbekent merk auto ... dat kun je wel eens heel lang wachten voor onderdelen.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yeehaw schreef:Weet iemand iets over de mogelijkheden om je eigen auto te verschepen naar de USA voor bv 3 maanden of langer en weer terug? Verzekeringen? Prijzen? Regels ter plaatse?
Bedankt!
Yeehaw
Een vriend van mij is een keer met eigen auto, en een keer met eigen motor gegaan, beide keren 3 maanden.
Hij heeft gewoon verscheept via een agent, en via zijn eigen verzekering geregeld dat hij dekking had in Amerika,was allemaal niet echt ingewikkeld.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
google?
Bedankt. Het is niet voor mij maar voor iemand uit Luxemburg die de vraag heeft gesteld, maar ik ben ook geinteresseerd. Als iedereen alles googlede zouden de forums een stuk rustiger zijn, en dat willen we ook niet. Dus ik zou graag iemand horen die daadwerkelijk de auto naar de USA heeft meegenomen en weer terug. Er is weinig informatie over.
Thx again
Yeehaw
Thx again
Yeehaw
Een auto van Amerika naar Nederland kost rond de 1300 US Dollar en rond de 400 euro kosten in Nederland. Normaal komen dan de importkosten erbij, maar dat doe je dus niet. Verzekeren kan denk ik alleen via Nederland, is natuurlijk geen Amerikaanse auto.
Neem eens contact op met http://www.marlog-car-handling.eu/
Neem eens contact op met http://www.marlog-car-handling.eu/
Heel goed TB. Bedankt voor je post. Ga weer verder zoeken.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
In het topic dat Carine (sachasenne) eerder al aangaf staat een link naar een reisverslag van ene Kees van Veen die zijn auto naar Amerika verscheept heeft en vervolgens 2 maanden door Amerika en Canada gereden heeft. Erg interessant verhaal (lang ook) waar je misschien wel wat aan hebt. Het is een reisverslag uit 2002 dat ik destijds met veel plezier gelezen heb. Wellicht kun je nog in contact komen met deze persoon.Yeehaw schreef:Dus ik zou graag iemand horen die daadwerkelijk de auto naar de USA heeft meegenomen en weer terug. Er is weinig informatie over.
Roland
Bedankt Roland, Heel nuttig. Een heel verslag ja! Die prijzen zijn nu wel wat hoger heb ik begrepen. Ongeveer € 2500,-- zonder nog de extra verzekeringen. Lijkt me nauwelijks de moeite waard, ook al omdat je de auto een tijd kwijt bent op de boot. En dan hebben ze 17.000 kms gereden... en met je eigen auto heb je natuurlijk ook te maken met afschrijving, onderhoud, banden etc. Nee, niets voor ons....
Yeehaw
Yeehaw
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die vriend van mij heeft toendertijd zijn VW Buggy verscheept, en is daarmee het hele land doorgereden, om uiteindelijk in Californië het feestje van het 50 (?) jarig bestaan van de buggy als autotype mee te vieren.
Later heeft hij het herhaald met zijn eigen motorfiets, beide keren gewoon contact gezocht met een verschepingsagent in Rotterdam, en via zijn eigen autoverzekering geregeld dat hij ook in Amerika dekking had.
Later heeft hij het herhaald met zijn eigen motorfiets, beide keren gewoon contact gezocht met een verschepingsagent in Rotterdam, en via zijn eigen autoverzekering geregeld dat hij ook in Amerika dekking had.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2611 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 2 Reacties