McCormick kruiden ook in Nederland?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

McCormick kruiden ook in Nederland?

Bericht door Aricon »

Hallo,

Vorige week heb ik overheerlijke pulled pork gemaakt in mijn slow cooker. Ik had hiervoor uit Orlando een zakje McCormick bbq pulled pork meegenomen, om uit te proberen. Gekocht bij de WalMart of Publix, dat weet ik niet meer precies.
Het recept is zo goed gelukt, dat ik het graag nog een keer wil maken. Maar ja, ik heb nog geen trip naar Amerika in de planning, dus ik zou de kruiden graag in Nederland kopen. Ik heb al bij UsFoodz gekeken, maar zij verkopen geen McCormick.

Weet iemand of de zakje kruiden van McCormick in Nederland of België te koop zijn. En zo ja, waar?

Groet,
Aricon
Mrs.Bean
Amerika-expert
Berichten: 4196
Lid geworden op: 25 mei 2007, 18:07

Re: McCormick kruiden ook in Nederland?

Bericht door Mrs.Bean »

Je had het altijd gewoon bij AH, weet het nu even niet meer eigenlijk , maar misschien helpt de volgende link:

http://www.silvo.nl/content.cfm?id=10432
yet60
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 apr 2011, 10:38
Locatie: Assen

Re: McCormick kruiden ook in Nederland?

Bericht door yet60 »

Toeval bestaat niet!

Met kerst heb ik uit Orlando (Walmart aan de 192) ook McCormick slow cooker kruiden meegebracht en gisteren heb ik de hearty beef stew gemaakt.
Omdat het zo goed beviel ben ik gaan googelen en na de site van McCormick kwam ik op dit forum terecht. Zoals gezegd: toeval bestaat niet!

AH verkocht inderdaad altijd McCormick kruiden, maar dat zijn de "normale" nederlandse kruiden die je ook van Silvo hier vindt. De mixen zoals ze in de VS voor slow cookers verkocht worden, heb ik hier nog nooit gezien.
Binnenkort gaat familie van mij naar de VS en ik ben van plan ze te vragen om een aantal zakjes voor me mee te brengen.

Tot die tijd zal ik het moeten doen met de recepten die in het slow cooker kookboek staan dat ik zojuist heb gekregen van McCormick.

Mocht je de kruiden hier toch vinden, dan hoor ik het graag van je. Misschien kunnen we samen een verzameling over laten komen?

Groeten van Yet
1978 Nw Yersey
1981 Nw Yersey; Washington DC
1991 Toronto; Niagara Falls
1994 Orlando
2002 Orlando
2003 Florida
2004 Orlando
2007 Orlando; Atlanta; Memphis; Nashville; Mississippi
2008 Florida; New York
2009 Florida; Atlanta; North Carolina
2010 Florida
yet60
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 apr 2011, 10:38
Locatie: Assen

Re: McCormick kruiden ook in Nederland?

Bericht door yet60 »

Toevallig heb ik vanochtend een mail naar McCormick gestuurd met dezelfde vraag en al snel had ik een antwoord in mijn mailbox:

Helaas hebben wij dit product niet in ons assortiment.
Toevallig is het bij ons bekend dat een winkeltje (US en UK speciaalzaak) in A´dam bij de Leidsetraat wat McCormick US producten verkoopt.
misschien dat u daar geluk heeft.
de internetsite van deze winkel is: http://www.winkelstories.com/Eichholtz00.html

Met vriendelijke groeten
Loes Fok
Silvo Consumentenservice

McCormick Nederland B.V.
Scheepvaartweg 1
3356LL Papendrecht
Postbus 64


In ieder geval duidelijk...
1978 Nw Yersey
1981 Nw Yersey; Washington DC
1991 Toronto; Niagara Falls
1994 Orlando
2002 Orlando
2003 Florida
2004 Orlando
2007 Orlando; Atlanta; Memphis; Nashville; Mississippi
2008 Florida; New York
2009 Florida; Atlanta; North Carolina
2010 Florida
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: McCormick kruiden ook in Nederland?

Bericht door Aricon »

Hallo Yet60,

Wat leuk dat er meer mensen zijn die Amerikaanse gerechten maken in de slow cooker. En ook nog zo dicht bij huis. :thumbup:

Ik heb nog een mailtje uit staan bij McCormick USA met de vraag of de kruiden in Europa verkocht worden. Ik zal je laten weten wat ze antwoorden.
En we kunnen altijd kijken of we samen iets kunnen bestellen.
yet60
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 apr 2011, 10:38
Locatie: Assen

Re: McCormick kruiden ook in Nederland?

Bericht door yet60 »

Grijns...
Ik ben wel eens in het winkeltje in Amsterdam geweest en weet dat er ook eentje zit in Utrecht (Steenweg). De prijzen zijn er echter belachelijk!
Vorig jaar kocht mijn zoon er tijdens een uitje van school een fles A1 saus. Hij betaalde er bijna 11 euro voor! Dat is 2 weken zakgeld...

Enfin, als je een paar spijkerbroeken en schoenen in de VS koopt, heb je je vliegreis er al weer uit :-))
Moet ik volgend jaar toch weer die kant op...

Ik hou je op de hoogte wat de kruiden betreft.

Groeten van Yet
1978 Nw Yersey
1981 Nw Yersey; Washington DC
1991 Toronto; Niagara Falls
1994 Orlando
2002 Orlando
2003 Florida
2004 Orlando
2007 Orlando; Atlanta; Memphis; Nashville; Mississippi
2008 Florida; New York
2009 Florida; Atlanta; North Carolina
2010 Florida
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: McCormick kruiden ook in Nederland?

Bericht door Clint »

Het is niet in NL/BE, maar in Duitsland. Ik heb echter heel vaak bij ze besteld toen ik nog in Nederland woonde: http://www.americanfood4u.com/Spicery_c33.htm
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer