eindelijk hotel new york gevonden

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Paige
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 jun 2009, 21:30
Contacteer:

eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door Paige »

Ben al maanden op zoek naar een betaalbaar hotel downtown New York.
Al veel geprobeerd via priceline, ben zelfs naar 150dollar voor 3sterren hotel gegaan, maar geen geluk.

Nu via lastminutetravel.com een undercover hotel in New York voor 120dollar! Na het lezen van de beschrijving was het al snel duidelijk dat het om het Edison Hotel ging. En de locatie is het super en het hotel is goed genoeg, dus gelijkt geboekt!
Ook nog even een bevestiging van het hotel zelf gevraagd, want blijft toch altijd een gok of de site betrouwbaar is (daarom is de creditkaart toch wel erg handig!), bevestiging gekregen!

Dus wij zijn helemaal blij. Morgen nog even een avonddienst en dinsdag vertrekken we dan!!!
liveverslag 2008/9/10 http://www.down2oz.com/blog" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door nieuwenoord »

Locatie van het Edison is onovertrefbaar (reviews wisselend, maar vooruit).
Paige
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 jun 2009, 21:30
Contacteer:

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door Paige »

Ja, ik heb idd de revieuws gelezen en die zijn nog al wisselend.
Maar het belangrijkste voor ons is toch wel de locatie en een kamer met een eigen badkamer (had als back-up een hostel met shared bathroom, voor praktisch dezelfde prijs). Dus denk dat het wel goed komt :lol:
liveverslag 2008/9/10 http://www.down2oz.com/blog" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door nieuwenoord »

Je kan zo naar Times Square rollen, wij zaten er in 2007 om de hoek, prima plek!
Gebruikersavatar
Susie one
Amerikakenner
Berichten: 1472
Lid geworden op: 03 feb 2008, 17:39
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Omgeving Alkmaar

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door Susie one »

Wij hebben vorig jaar 3 nachten geboekt bij het Edison hotel.
Prima hotel. je bent zo op time square.

je kan in ons weblog vorig jaar e.e.a. lezen over NY.

Groetjes,
Susie One
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
lelie
Amerika-expert
Berichten: 5521
Lid geworden op: 23 jan 2005, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Deventer

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door lelie »

Wat fijn! En niet duur voor zo'n lokatie. Goed gedaan :clap:
pascalbrouwers
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 26 dec 2008, 23:50
Locatie: ergens in Maastricht

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door pascalbrouwers »

Wat is eigenlijk nu zo mooi om een hotel in de buurt van timesquare te hebben..
Die vraag heb ik mij enkele weken geleden voor het eerst gesteld...
Wij zijn 4 keer in ny geweest en altijd in de buurt van ts.
Nu weet ik het zeker, mooit meer..
Te duur...
Als je maar een hotel hebt in de buurt van een metro.
De volgende keer gaan wij voor een hotel in de buurt van soho.
Zijn daar toch iets goedkoper, of meer luxe voor hetzelfde geld.

Ieder geval succes met je hotel.

Veel plezier,
groet,
Pascal
1998 2 X, 2000, 2010 New York
1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008 Florida
1999 Californie en Vegas.
Robkuh
Amerikafan
Berichten: 237
Lid geworden op: 03 apr 2009, 10:20

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door Robkuh »

Paige schreef:
Nu via lastminutetravel.com een undercover hotel in New York voor 120dollar! Na het lezen van de beschrijving was het al snel duidelijk dat het om het Edison Hotel ging. En de locatie is het super en het hotel is goed genoeg, dus gelijkt geboekt!
Hallo, wij zijn ook nog voor 4 personen opzoek naar een beter hotel in New York en Edison spreekt ons wel aan, kun je ons vertellen hoe de omschrijving was, zodat ook wij kunnen kijken wat de prijs is van Edison in de tijd dat wij gaan. (20/7 t/m 28/7).

Ik ben niet echt bekend met deze site en de hotels in New york. We hebben nu het hotel Alexanders geboekt in upper west side van Manhattan. We hebben een gedeelde badkamer en betalen € 1020,- voor 8 nachten. wie weet kunnen we voor hetzelfde bedrag wel op een betere locatie en belangrijker een beter hotel zitten.

Ik hoop dat je ons wilt helpen !!!

Met vriendelijke groet,

Rob Verbeek
Paige
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 jun 2009, 21:30
Contacteer:

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door Paige »

Hallo Rob,

Sorry voor de late reaktie maar we zitten al in de VS.
Bij de omschrijving hebben ze het over restaurant Sofia dat in het hotel zit. Hotel Edison is het enige hotel waar dit restaurant zit.

Het hotel is ons trouwens goed bevallen. Als je de deur uit loopt sta je op times Square!

Veel succes!
liveverslag 2008/9/10 http://www.down2oz.com/blog" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Robkuh
Amerikafan
Berichten: 237
Lid geworden op: 03 apr 2009, 10:20

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door Robkuh »

Paige schreef: Bij de omschrijving hebben ze het over restaurant Sofia dat in het hotel zit. Hotel Edison is het enige hotel waar dit restaurant zit.
Ik heb het hotel gevonden, op dit moment wordt het aangeboden voor 163,- EURO per nacht. Dit is op dit moment nog te duur voor ons budget. Wij hebben op dit moment een hotel voor 127,- EURO. Dis is op basis van 8 nachten een verschil van 72 euro per persoon.

Bestaat de kans dat dit hotel naar mate we dichter bij de vertrek datum (20/7/2010) komen, de prijs nog goedkoper wordt?

Gr. Rob
Robkuh
Amerikafan
Berichten: 237
Lid geworden op: 03 apr 2009, 10:20

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door Robkuh »

is het ontbijt bij dit hotel inbegrepen?
Paige
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 jun 2009, 21:30
Contacteer:

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door Paige »

nee, het ontbijt zit er niet bijj inbegrepen. Maar er zijn genoeg restaurants waar je een ontbijtje kunt halen. Ook in het hotel zelf zit een restaurant waar je kunt ontbijten, erg simpel maar wel goedkoop. Voor ons was het goed, maar weet niet welke eisen jullie er aan stellen.

Zelf had ik ook een back-up hotel. Het Edison hotel heb ik 2 dagen voor vertrek geboekt. Voor deze datum kon ik niets goedkopers vinden, dus ik denk dat even wachten en dan weer op deze site kijken heeft zeker zin! Vooral het feit dat we een eigen badkamer hadden vonden we erg fijn en de locatie natuurlijk.

Dus gewoon nog even blijven proberen, succes :thumbup:
liveverslag 2008/9/10 http://www.down2oz.com/blog" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Gebruikersavatar
RiverCola
Amerika-expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: 16 nov 2007, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Rotterdam

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door RiverCola »

pascalbrouwers schreef:Wat is eigenlijk nu zo mooi om een hotel in de buurt van timesquare te hebben..
Het goede eraan is dat het centraal ligt, tov musea, het park, winkels enzovoorts. Verder liet Times Square mij ook volledig koud en voor mij was het dan ook geen must om in die buurt te zitten. Het kwam voor ons zo uit doordat we via priceline een hotel wonnen in die omgeving voor een goede prijs. Liever had ik in een gezelligere buurt gezeten als Nolita, Meatpacking of East Village. In die buurten zijn alleen veel minder hotels te vinden dan in de Times Square area. Ik heb het gevoel dat de hotels in die laatste buurt daarom juist goedkoper zijn, er is meer concurrentie.
viola
Amerikafan
Berichten: 147
Lid geworden op: 23 sep 2008, 18:57

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door viola »

wat een gedoe zeg, een beetje betaalbaar in new york, en dan hoef ik niet eens met mijn neus overal dichtbij...
We willen 9 nachten maar onder de 750 euro vind je helemaal niks, het begint pas bij 1000 euro.
Nu hebben we een goedkope vlucht maar ja, als de overnachtingen 3 x zo duur zijn als verwacht...\
ik blijf zoeken en hopen... iemand nog tips?
2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door MattRob »

Tja, als prijs zo belangrijk is, dan een hotel buiten Manhattan nemen, bijvoorbeeld op New Jersey ? Als je er 9 dagen zit, is dat (korte) ritje niet heel vervelend, denk ik.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
klaasr
Amerika-ontdekker
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2009, 20:53
Contacteer:

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door klaasr »

Eens met MattRob. Wij hebben voor 4 nachten een hotel in New Yersey geboekt voor $ 500,-- totaal. (we zijn met z'n vijven). Vervoer naar NY TS is ongeveer 20 minuten met de bus die voor het hotel stopt. Hotel is volgens de reviews op tripadisor.com uitstekend en zelfs incl. zwembad en ontbijt. Beats een hotel op Time Square denk ik dan...
La Quinta Inn & Suites Secaucus Meadowlands New York even Googlen en je weet alles
viola
Amerikafan
Berichten: 147
Lid geworden op: 23 sep 2008, 18:57

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door viola »

ik had een goedkoop ticket gevonden (non stop 450 euro vanaf brussel) maar de hotels zijn zooo duur.
Nu hebben we een combinatie via Arke geboekt en zitten we gewoon om de hoek bij times square!
Ik had altijd gedacht dat vlucht en hotel los boeken veel goedkoper is, dit blijkt voor new york dus niet zo te zijn.
2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
Gebruikersavatar
john ny
Amerikakenner
Berichten: 726
Lid geworden op: 02 jun 2010, 15:29
Locatie: Rotterdam , Barcelona en New York (veel te weinig)

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door john ny »

viola schreef:Ik had altijd gedacht dat vlucht en hotel los boeken veel goedkoper is, dit blijkt voor new york dus niet zo te zijn.
Komt vaker voor hoor dat zgn package deals goedkoper zijn... is een kwestie van uitvogelen. Gezien de levendige discussie hierboven is het niet heel makkelijk om tips omtrent de hotelkeuze te delen. We hebben immers allemaal andere prioriteiten. Wel grappig om te lezen. Het Edison is in mijn ogen een prima hotel, het restaurant mbt ontbijt (dat is het enige wat ik een keer gegeten heb) is inderdaad simpel maar wel een ruime keuze en een goede kwaliteit.. ik heb in augustus een tweetal nachten in het Belvedere geslapen, dit was ook een goed hotel met een goede ligging (48 th Street). Echter wel ca. usd 200 per nacht. In het verleden heb ik een keer in het Marriot Marquis (TS en bekend van het rondraaiend restaurant) en Hyatt (nabij Grand Central Station on 42 street) geslapen... dit was top. Maar echter voor de crisis, nu leven we (althans ik) in andere financiele tijden (zonder te klagen overigens)...
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3208
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: eindelijk hotel new york gevonden

Bericht door tosca »

viola schreef: We willen 9 nachten maar onder de 750 euro vind je helemaal niks, het begint pas bij 1000 euro.
Ik zie dat je inmiddels een pakket hebt geboekt, hoop dat je een goede deal hebt gemaakt :), maar ik moet wel zeggen dat ik 1000 euro voor 9 nachten in NY niet extreem duur vind?

Wij eindigen komende zomer onze reis in NY en hebben voor 3 nachten 230 euro betaald voor een 3* Hotel in China Town, dus het kan wel goedkoop :) (Hier moet ik wel eerlijk bij zeggen dat ik niet gedacht had dat wij zo een goedkoop een hotel zouden vinden in NY).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer