bellen vanuit nederland naar Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
moppie
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2005, 14:09

bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door moppie »

Beste Inez,
Ik graag weten hoe ik vanuit nederland gewoon rechtstreeks naar Amerika kan bellen zonder tussen komst van b.v at&tals ik gebeld word daarvandaan gebeurt dat met een z.g prepaid kaart maar is een ander systeem als dat van nederland....Heb jij misschien tips voor mij???

Alvast hartsikke bedankt,
groetjes van moppie
Marceljesse
Amerikakenner
Berichten: 878
Lid geworden op: 07 sep 2004, 16:04

Bericht door Marceljesse »

volgens mij gewoon 00 1 en dan het amerikaanse nummer
rperre
Amerika-expert
Berichten: 2532
Lid geworden op: 17 mar 2004, 21:55
Locatie: Dothan, AL

Bericht door rperre »

yep, gewoon 001 en dan het nummer, jaren gedaan en het is niet duur meer tegenwoordig

je draait trouwens altijd 00 om buiten nederland te bellen!
de (1) staat voor amerika en nederland heeft bv (31)

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Marceljesse
Amerikakenner
Berichten: 878
Lid geworden op: 07 sep 2004, 16:04

Bericht door Marceljesse »

ALs je bij de KPN zit dan kun je zelfs een buitenlands nummer als voordeelnummer opgeven.
Jullie raden wel naar welk land dat is :lol:

Het kost dan echt niet veel
olavski
Amerikafan
Berichten: 282
Lid geworden op: 16 dec 2004, 22:32
Locatie: Cutlerville, MI
Contacteer:

Bericht door olavski »

Voor als je vaker wilt bellen: http://www.teledump.nl (vast & mobiel) zeer goedkoop, nog goedkoper dan lokaal bellen.

gebruik het al jaren, je belt eerst 0900-1919 en dan 001 etc.

1 tot 5 ct/pm, hangt van de tijd af, en geen abonnementskosten.

M'n vriendin en ik bellen zo'n 4 a 5 keer per dag :mrgreen:
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Informatie met betrekking tot goedkoop bellen naar Amerika is te vinden in dit onderwerp.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
deek
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 jan 2005, 11:15

Bericht door deek »

Ik woon vijf jaar in Nederland en maak altijd gebruik van bel1649 http://www.bel1649.nl . Niet alleen is het goedkoep naar Amerika (1cpm) maar gratis binnen zowel als buiten eigen regio in Nederland.
muffles
Amerikafan
Berichten: 220
Lid geworden op: 16 sep 2003, 16:57
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door muffles »

Ik had al een goedkope service doorgegeven in de hread aangegeven door Dennis. 1 cent per minuut en gewoon vian een 0900 nummer. Geen probleem. Laatst 3 uur gebeld naar Maine voor 5 euro. Dat was ook zowat mijn hele belrekening trouwens :)
Bekijk mijn persoonlijke
website op
http://www.muffles-online.com.
'Personal art, games & fun!'
Diedi
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2010, 16:41

Re: bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door Diedi »

Ik heb die bel 1649 geprobeerd maar kwam daar toch voor 5cent per minuut voor mobiel...ben toen ff verder gaan zoeken en heb utieindelijk 1 gevonden waar je voor 2cent van mobiel naar mobiel kan bellen! met 0900 9610 je moet alleen wel kijken met je mobiele aanbieder want zij kunnen soms nog extra rekeningen voor het bellen van een 0900 nr..met een huistelefoon is het zoiezo gratis. Ben echt blij dat ik deze gevonden heb vind het skypen toch wat minder moet je weer afspreken enzo daar is mijn vriendin niet zo goed in haha:P weet iemand BTW ergens waar ik een goedkoop ticket kan krijgen voor Cleveland Ohio of anders NYC ben al een tijd niet geweest maar kan geen tickets onder de 600 vinden en dat vind ik toch een beetje duur...alvast bedankt !!
Gebruikersavatar
Marcel87
Amerikakenner
Berichten: 1124
Lid geworden op: 07 dec 2007, 07:51
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Londen

Re: bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door Marcel87 »

Ik gebruik altijd 020-7017171 van http://www.callsdiscount.nl/nederland/index.htm , kost niks extra en de kwaliteit is perfect!
Gebruikersavatar
ned in MO
Amerika-expert
Berichten: 7097
Lid geworden op: 02 jan 2007, 18:16
Locatie: Bradenton, FL
Contacteer:

Re: bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door ned in MO »

Skype is ook heel eenvoudig hoor. Gewoon een account aan maken, 10 euro storten en je kan gewoon bellen.
Ik kan gewoon naar landlijnen in ned bellen via skype voor 2 cnt/min.
Ik heb op mijn I phone ook skype en dat maakt het helemaal makkelijk. In een wifi zone gebruik ik mijn mobieltje om naar ned te bellen. Gaat perfect.
Op die manier kan je ook als ned in amerika met je iphone naar ned bellen vor praktisch noppes (als je in een wifi zone zit)
Gebruikersavatar
Bramster
Amerika-expert
Berichten: 2440
Lid geworden op: 24 nov 2005, 14:14

Re: bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door Bramster »

Skype is super. Zo heb ik bv ook een lokaal Slype nummer in de USA. Als men dat lokaal belt in de USA (dat kost daar niks) dan rinkelt bij mij thuis in NL de telefoon.

Om naar de USA te bellen gebruik ik ook meestal Skype. Wellicht niet de goedkoopste manier die er bestaat. Maar een paar Euro meer of minder maakt me niet zoveel uit. Als het maar niet meer van die enorme bedragen worden die ik vroeger had.

Als je een mobiele telefoon programmeert kun je voor de Int Access code volgens mij beter de + gebruiken ipv 00. Dan heb je namelijk een grotere kans dat het ook werkt als je in het buitenland bent.
Jereplofje
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 sep 2010, 18:23

Re: bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door Jereplofje »

Wat ik me dan afvraag... Als je via zo'n 0900 nummer oid naar de VS belt... Wat betaalt de ontvanger dan aan kosten?

Heb wel even gegoogled, maar ik lees steeds tegenstrijdige dingen...



Mooie eerste post trouwens, hoi!
Gebruikersavatar
ned in MO
Amerika-expert
Berichten: 7097
Lid geworden op: 02 jan 2007, 18:16
Locatie: Bradenton, FL
Contacteer:

Re: bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door ned in MO »

ontvanger betaalt niks, tenzij je op zijn mobiel belt. kost de ontvanger de minuten die je belt en die gaan dan van de totaal minuten af die zijn pakket heeft.
Ik heb maandelijks 2000 minuten dus mij mag je raak bellen. Gaat toch nooit op

Wat ik wel asociaal vind is dat als ik naar een landlijn in ned bel betaal ik 2 cent maar als ik naar een ned mobieltje bel kost me dat 35 cent :twisted: en iedereen geeft zijn mobieltje op als nummer
Gebruikersavatar
Grandu
Amerika-expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: 06 aug 2008, 00:39
Locatie: Londen
Contacteer:

Re: bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door Grandu »

Ik gebruik altijd Hallo Buitenland door 0900-0580 te bellen. Geen lange bandjes of andere tijdrekkerij. Je betaalt 4,5 cent voor de eerste minuut en daarna 2 cent per minuut, niet meer.

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Jereplofje
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 sep 2010, 18:23

Re: bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door Jereplofje »

ned in MO schreef:ontvanger betaalt niks, tenzij je op zijn mobiel belt. kost de ontvanger de minuten die je belt en die gaan dan van de totaal minuten af die zijn pakket heeft.
Ik heb maandelijks 2000 minuten dus mij mag je raak bellen. Gaat toch nooit op
Ahh, dus bij PrePaid is het gewoon hetzelfde bedrag als wanneer hij/zij zelf lokaal belt?

Gaaf. Dank je wel!
Wat ik wel asociaal vind is dat als ik naar een landlijn in ned bel betaal ik 2 cent maar als ik naar een ned mobieltje bel kost me dat 35 cent :twisted: en iedereen geeft zijn mobieltje op als nummer
Inderdaad, dat zie ik veel met die Skype In en soortgelijke dingen ook...
lotje
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 sep 2010, 09:37

Re: bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door lotje »

Skype :D Gebruik ik ook! Mijn zus woont in Amerika en we Skypen regelmatig, erg handig en ook leuk dat je elkaar met video kan zien!
Zorker
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2011, 12:55

Re: bellen vanuit nederland naar Amerika

Bericht door Zorker »

Ik bel gewoon via de huistelefoon, tarieven vallen reuze mee vandaag de dag.
(copy: Noord-Amerika: Canada, Verenigde Staten (incl. Hawaï, Alaska) Starttarief: € 0,10 kosten p/m: € 0,05.)

Bron:http://www.upc.nl/bellen/tarieven/

En anders inderdaad via Skype.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer