Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hop on Hop off bus Los Angeles
Hop on Hop off bus Los Angeles
Sinds juni 2007 is het mogelijk om met een hop bus (zoals ook in Londen) de hoogtepunten van LA te bekijken. Wie heeft deze rit al gereden en is het een goed alternatief voor bijv. een rondtour in een touringcar?
Waar kan je het beste vlakbij het Chinese Theatre parkeren?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Hop on Hop off bus Los Angeles
Je kunt even voorbij het Chinese Theatre rechtsaf een zijstraatje in (als je uit oostelijke richting komt, dus naar het westen rijdt). Na enkele tientallen meters is aan de rechterkant de ingang van de parkeergarage die onder het Kodak Theatre zit. Hier heb ik mijn auto al enkele malen geparkeerd. Heel handig en niet duur.brendao schreef:Waar kan je het beste vlakbij het Chinese Theatre parkeren?
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Helemaal mee eens. In deze zelfde parkeergarage heb ik vorige maand mijn auto nog geparkeerd. Je kunt dan "binnendoor" naar de plaza met zijn winkeltjes en restaurantjes en met zicht op het Hollywoodsign. Uitstekende parkeerlokatie.Coyote schreef:Je kunt even voorbij het Chinese Theatre rechtsaf een zijstraatje in (als je uit oostelijke richting komt, dus naar het westen rijdt). Na enkele tientallen meters is aan de rechterkant de ingang van de parkeergarage die onder het Kodak Theatre zit. Hier heb ik mijn auto al enkele malen geparkeerd. Heel handig en niet duur.brendao schreef:Waar kan je het beste vlakbij het Chinese Theatre parkeren?
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Nee die wordt niet bedoeld. Ik had die nl ook eerst op mijn lijstje staan, maar toch voor de genoemde parkeergarage gekozen.brendao schreef:Bedankt voor jullie snelle reactie. Met deze parkeergarage bedoelen jullie niet die onder het Renaissance Hotel (Highland Avenue), 5 star Public Parking Hollywood & Highland?
Het is echt super eenvoudig. Je rijdt op de Hollywood Blvd richting westen. Aan je rechterhand heb je dan Chinese Theater. Je gaat er voorbij en gaat dan gelijk rechtsaf het 1e straatje in. Na een tiental meters draai je rechts de parkeergarage in.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Naast de eerder genoemde garage heb ik ook een paar keer in de H&H parkeergarage geparkeerd. Als je in het winkelcentrum iets koopt (een drankje is al genoeg) kan je een stempel laten zetten op je kaart en betaal je maar $2 voor de eerste vier uur, prima prijs dus ook.brendao schreef:Bedankt voor jullie snelle reactie. Met deze parkeergarage bedoelen jullie niet die onder het Renaissance Hotel (Highland Avenue), 5 star Public Parking Hollywood & Highland?
Heeft iemand enig idee waar ik info over deze bus kan vinden en waar hij o.a. stopt?brendao schreef:Sinds juni 2007 is het mogelijk om met een hop bus (zoals ook in Londen) de hoogtepunten van LA te bekijken. Wie heeft deze rit al gereden en is het een goed alternatief voor bijv. een rondtour in een touringcar?
-
- Amerika-expert
allo,
misschien bedoel je deze bus ?
http://www.starlinetours.com/los-angeles-tour-1HH.asp
en onderaan die pagina info over parking indien je deze bus neemt
jacques
misschien bedoel je deze bus ?
http://www.starlinetours.com/los-angeles-tour-1HH.asp
en onderaan die pagina info over parking indien je deze bus neemt
jacques
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Let hierbij op dat je niet de bovengrondse parkeerplaats opdraait, maar echt het straatje in (een klein stukje verder). Je zou niet de eerst zijn die die fout maakt.hekkie schreef:Nee die wordt niet bedoeld. Ik had die nl ook eerst op mijn lijstje staan, maar toch voor de genoemde parkeergarage gekozen.brendao schreef:Bedankt voor jullie snelle reactie. Met deze parkeergarage bedoelen jullie niet die onder het Renaissance Hotel (Highland Avenue), 5 star Public Parking Hollywood & Highland?
Het is echt super eenvoudig. Je rijdt op de Hollywood Blvd richting westen. Aan je rechterhand heb je dan Chinese Theater. Je gaat er voorbij en gaat dan gelijk rechtsaf het 1e straatje in. Na een tiental meters draai je rechts de parkeergarage in.
Marjan
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Njit had in een ander topic een foto geplaatst van dit gebied. Op deze foto is heel mooi het straatje en de ingang van de garage te zien. (Even onder de tekst: Kodak Theatre). Je ziet hierop ook de bovengrondse parkeerplaats die je dus niet op moet draaien.mirdj schreef:Let hierbij op dat je niet de bovengrondse parkeerplaats opdraait, maar echt het straatje in (een klein stukje verder). Je zou niet de eerst zijn die die fout maakt.

@ Njit: Hopelijk vind je het niet erg als ik de foto hier ook even laat zien.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht