Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stageplaats in New York gezocht
Stageplaats in New York gezocht
Beste Mensen,
Zoals jullie zien ben ik nieuw hier. Ik ben hard op zoek naar een stageplaats in de V.S. en ik hoop dat iemand mij daarbij kan helpen.
Hier wat informatie over mijn studie en wat voor een stage ik zoek:
Ik ben een derde jaars International Business and Management student op de HES, School of Economics and Business in Amsterdam.
Het is een brede economische opleiding met de nadruk op marketing.
Ik heb in het jaar 2006 een semester op de Universiteit van Miami gestudeerd en de vakken daar met goede cijfers afgesloten.
Op dit moment volg ik een minor Intenational Finance.
Ik zoek een stage ( het liefst in New York of in California) in de marketing/ financial afdeling van een commercieel bedrijf / bank.
De stage moet +- 5 maanden duren beginnende in september 2007.
Is er iemand die mij hierbij kan helpen, of ken je iemand die me hier misschien bij kan helpen? Stuur me a.u.b. een berichtje als je iets weet.
Ik hoor het graag!
Bij voorbaat dank
Met vriendelijke Groet,
David
p.s. Op aanvraag kan ik uiteraard mijn C.V. opsturen.
Zoals jullie zien ben ik nieuw hier. Ik ben hard op zoek naar een stageplaats in de V.S. en ik hoop dat iemand mij daarbij kan helpen.
Hier wat informatie over mijn studie en wat voor een stage ik zoek:
Ik ben een derde jaars International Business and Management student op de HES, School of Economics and Business in Amsterdam.
Het is een brede economische opleiding met de nadruk op marketing.
Ik heb in het jaar 2006 een semester op de Universiteit van Miami gestudeerd en de vakken daar met goede cijfers afgesloten.
Op dit moment volg ik een minor Intenational Finance.
Ik zoek een stage ( het liefst in New York of in California) in de marketing/ financial afdeling van een commercieel bedrijf / bank.
De stage moet +- 5 maanden duren beginnende in september 2007.
Is er iemand die mij hierbij kan helpen, of ken je iemand die me hier misschien bij kan helpen? Stuur me a.u.b. een berichtje als je iets weet.
Ik hoor het graag!
Bij voorbaat dank
Met vriendelijke Groet,
David
p.s. Op aanvraag kan ik uiteraard mijn C.V. opsturen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht