Keuze helikoptervlucht

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
rton
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2017, 01:18
Aantal x V.S. bezocht: 1

Keuze helikoptervlucht

Bericht door rton »

Hallo allemaal,

Ik ga in maart en april naar Amerika en ga het noordoosten en het zuidwesten bezoeken.
Ik wil graag één keer een helikoptervlucht maken. (als er budget overblijft misschien twee)
Ik kom in manhattan, bij de niagara falls en de grand canyon.

Als je één van deze locaties mocht kiezen, waar zou je dan een helikoptervlucht doen?

Ik kon hier nog niks over vinden op het forum en ben benieuwd wat iedereen zegt.
Als er ervaringen zijn met vluchten bij deze locaties hoor ik het uiteraard ook graag.

rton
M & M
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 jan 2015, 22:46
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Keuze helikoptervlucht

Bericht door M & M »

Wij hebben alleen ervaring met een helikoptertour bij de Grand Canyon. Die vonden we in elk geval fantastisch!
Gebruikersavatar
lyan
Amerikakenner
Berichten: 1238
Lid geworden op: 16 sep 2010, 20:51
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: groningen
Contacteer:

Re: Keuze helikoptervlucht

Bericht door lyan »

Hier net zo, alleen de Grand Canyon en dat was een geweldige ervaring!
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Keuze helikoptervlucht

Bericht door Tipsy_1 »

ik heb grand canyon en manhatten gedaan (en ook Mount St helens)
Hiervan vind ik Mount St Helens het indrukwekkendste.
Grand Canyon vond ik persoonlijk tegenvallen.
New York (manhatten, rondom vrijheidsbeeld) was heel cool om te doen maar dat was zo'n rammel helicopter dus toch wel beetje griezelig.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Keuze helikoptervlucht

Bericht door sanook »

Niagara heb je volgens mij geen helikoptervluchten, en als ze er zijn lijkt me dat niet bijzonder. Leuker om de maid of the mist boot tour te doen, dan zit je er echt middenin. En evt de Skylon tower voor het overzicht.
GC een helicopter tour gedaan maar vond dat niet zo spectaculair. Aankomst met het vliegtuig op LV was wel spectaculair, ging volledig over de GC en uitzicht was perfect.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Keuze helikoptervlucht

Bericht door PSVwally »

Ik ben met een vliegtuigje over de GC gevlogen en dat vond ik toch wel spectaculair. Maar ik zou alle helivluchten eens op YouTube zoeken en een aantal bekijken dan heb je misschien al een idee wat je het meest interessant vind.
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Keuze helikoptervlucht

Bericht door Christian »

Wij hebben ook alleen de Grand Canyon gedaan. De vlucht zelf heeft niets weg van Airwolf of Magnum PI, Maar het uitzicht is wel heel mooi.
De vluchten gaan aan de lopende band, al kabbelend door de lucht, en onze piloot heeft geen woord gezegd, maar wees op de terug weg wel op een klapper waar een $10 briefje op zat geklemd. Ofwel, hij gaf ons een tip voor zijn tip. Dan schiet bij mij de blokkade erop. Dus zeker geen fooi.
Gebruikersavatar
miccie
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 21 jan 2012, 22:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Keuze helikoptervlucht

Bericht door miccie »

Ik heb alleen een vlucht over New York gedaan, en vond het prachtig om mee te maken.

Een link van mijn vlucht:
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer