Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Openbaar vervoer in Washington

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
vinyltje
Amerikafan

Openbaar vervoer in Washington

Bericht door vinyltje »

Dag allemaal!

Net als vorig jaar reis ik dit jaar weer in mijn eentje naar de USA.
Dit keer een ander deel van Amerika (op een herhaling van NY na, want daar ben ik nog láng niet uitgekeken!)

In San Francisco, LA en Las Vegas heb ik me prima gered zonder auto. Maar hoe is het openbaar vervoer in Washington DC, is dat goed te doen?
Ik heb het Hyatt Regency hotel op 400 New Jersey Avenue Nw. Geen idee of ik vandaaruit goed naar de meeste bezienswaardigheden kan komen.
Maar wellicht zijn er hier mensen die goed bekend zijn daar?

Ik ben erg benieuwd, hoe dan ook: ik heb er zin in! :dance:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Openbaar vervoer in Washington

Bericht door Petra/VS »

Ja, hoor, openbaar vervoer is heel goed in Washington. Met de metro kun je bijna overal komen, er zijn bussen en de handige DC Circulatorbussen, die je van het ene toeristische gedeelte naar het andere brengen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
vinyltje
Amerikafan

Re: Openbaar vervoer in Washington

Bericht door vinyltje »

Ah, super, dankjewel!

Nou, dat is mooi, dan heb ik er nóg meer zin in!
:D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer