Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Priceline hotel New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
tosca
Amerika-expert

Re: Priceline hotel New York

Bericht door tosca »

Bertorelli schreef:Local Attractions
LaGuardia Airport (LGA), 4 miles
JFK Airport, 13 Milies
Subway Station (E,G,R,V, and 7 line), 2 blocks
Manhattan- 0.25 miles
City Tour Bus courtesy hotel pick up (contact hotel for info)
Silver City Studios- 0.2 mi
Times Square, 2 Miles
Madame Tassauds Wax Museum (Discount Tickets Available) - 2 miles
United Nations, 0.5 Miles
Colmbus Circle 2.5 Miles
Empire State Building, 4.0 Miles
Grappig ;)
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Die Empire State Building kan ik nog begrijpen.
De rest is laten we zeggen 'ruim' gerekend. :mrgreen:

We zijn zelf nog niet in NY geweest.
Staat hoog op ons lijstje voor de volgende keer.

Een hotel in de buurt van Times Square is qua ligging natuurlijk makkelijker.
Maar als je pak 'm beet $75 of meer per nacht kunt besparen is een hotel net buiten Manhattan toch ook een goed alternatief.
Zeker als de metro dichtbij is, want een auto huur je doorgaans toch niet daar.

Je zult sowieso veel met het openbaar vervoer moeten doen daar.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

ik lees even snel en zie: met de metro vanuit Long Island ben je er zo....
Dan bedoel je waarschijnlijk Long Island City....dat is wat anders, hoor!
LIC is prima te doen met de metro, al zou ik me per hotel wel goed verdiepen in de mogelijkheden van metrolijnen en haltes....zelf geef ik dan wel de voorkeur aan net over de East River en niet nog een een paar km landinwaarts.....

hotels zijn duur dit jaar...ik ben aan het PL -en voor december, maar voor de prijzen die ik bied word ik vooralsnog hard uitgelachen...

overigens hoef je je zeker niet te beperken tot TS....dat ligt dan wel in het midden, maar is ook veel drukker en onpersoonlijker dan andere wijken...net wat je voorkeur heeft...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

meyem schreef:overigens hoef je je zeker niet te beperken tot TS....dat ligt dan wel in het midden, maar is ook veel drukker en onpersoonlijker dan andere wijken...net wat je voorkeur heeft...
Inderdaad! De eerste keer zaten we in Chelsea in een appartement en moesten we toch wel 10 minuten lopen naar de metro, maar de buurt was zo leuk met allemaal eettentjes, restaurants en winkels, dat het helemaal niet erg was!

Overigens zaten we vorig jaar in de zomer in China Town en dat wil ik niemand aanraden, de stank was niet te harden ;).. In het hotel nergens last van, maar zodra je naar buiten stapte..........
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

wat hadden jullie eigenlijk betaald voor het Algonquin? Dat zou ik zo willen winnen! (ben dol op Bryant Park..... :lol: )
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
maroesj
Amerika-ontdekker

Bericht door maroesj »

Wij zitten eind juli en eind aug in Howard Johnson Inn op Long Islands City, redelijk dichtbij een metrohalte en na drie stops ben je in hartje Manhattan. Volgens een van de forum leden volgens mij BUURMAN een prima hotel. Ook de tripadvisor etc. geven een voldoende. misschien een optie..... succes
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

meyem schreef:wat hadden jullie eigenlijk betaald voor het Algonquin?
Wij hebben 130 dollar betaald, in die periode dat wij boekten hebben heel veel mensen het hotel gewonnen (voor verschillende periodes) voor die prijs :)
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

tosca schreef:
KW1984 schreef:Ik heb voor dezelfde periode (23/8 tot 27/8) via PL het hotel The Algonquin in Midtown West 4* (naast Time Square) 'gewonnen'.
Wij hadden ook dit hotel gewonnen, en het is super! Locatie is super en het is een heel leuk hotel en het is zelfs een Historic Landmark!

Tip voor je verblijf, ga een keer ontbijten bij de Red Flame Diner (die zit drie deuren verderop). Heel druk (vooral in het weekend), maar erg goed ontbijt!
Goed om te horen dat het is bevallen, dat geeft vertrouwen!
Bedankt voor de tip, gaan we zeker even een kijkje nemen!
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

meyem schreef:wat hadden jullie eigenlijk betaald voor het Algonquin? Dat zou ik zo willen winnen! (ben dol op Bryant Park..... :lol: )
:offtopic: Vanochtend op het NOS Journaal bij de zomercolumn kwam ineens Bryant Park voorbij (kort): grappig!
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Jostravels schreef:
meyem schreef:wat hadden jullie eigenlijk betaald voor het Algonquin? Dat zou ik zo willen winnen! (ben dol op Bryant Park..... :lol: )
:offtopic: Vanochtend op het NOS Journaal bij de zomercolumn kwam ineens Bryant Park voorbij (kort): grappig!
En het appartement van een botoxvrouwtje met zwembad en 'Paris Hilton keffertje' voor bijna $ 11 miljoen. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Bertorelli op 21 jul 2011, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

ooo, heb ik gemist, omdat ik juist vandaag vrij ben en dus geen zomercolumn heb gezien....
jammer, want ik vind ze altijd super leuk!
en wat apt betreft...dan is dit inene een koopje...als ik het geld had, zou ik er zo voor gaan:
http://online.wsj.com/article/SB1000142 ... 58626.html
:lol:

ik heb van de week ook maar eens wat meer geboden....maar helaas, geen Algonquin...nu ja, ik ga pas begin december, dus ik verwacht niet dat veel hotels al kamers in de aanbieding gooien...veels te mooi tijd voor hen..
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

http://nos.nl/video/257812-zomercolumn- ... -york.html

en eerlijk is eerlijk...de hond gedraagt zich keurig, toch?

en wat die boeken betreft: wel hopen dat de grasmat niet gaat lekken....! :mrgreen:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ik zit in hetzelfde schuitje.
check-in: 22-09
check-out: 25-09
Priceline levert niks op.
Momenteel heb ik wel Hotel 41 Times Square voor 223€ / nacht annuleerbaar. Lijkt met een goed hotel met top locatie.
's avonds laat met de metro zal mijn vrouw niet graag doen, dus willen we er midden in zitten.
maar ik zoek dus nog iets rond times square, rockefeller, empire state building voor een betere prijs.

Wij zullen met de huurwagen zijn, en mogen dus nog flinke parkeer kosten gaan verwachten ook.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

hotel 41 heeft mij altijd een heel leuk hotel geleken....maar wel duur, hoor...kleine kamers, toch...?

Maar voor de metro 's avonds hoef je echt niet bang te zijn....altijd druk genoeg, appeltje eitje...ik doe dat ook zonder aarzelen in mijn uppie en mijn nichtje had er ook geen problemen mee...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Dit kom ik net tegen op Tripadvisor, commentaar van de grootste hotel-wizzard in NYC:
Sept. is one of the busiest months and the UN General Assembly starts around the middle of the month and fills hotels. I doubt you'll win a PL bid now for any time in Sept.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Net even opgezocht en inderdaad:
The 66th regular session of the General Assembly will open at United Nations Headquarters in New York on 13 September 2011, at 3 p.m.

The General Debate will be held on 21-23 and 26-30 September.
Ik zal het dan maar bij hotel41 houden, kamer inderdaad klein, maar goede reviews op tripadvisor en gratis wifi. Maar natuurlijk toplocatie.
Liza
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Liza »

Hallo allemaal,

September is een dure maand in NYC, omdat er inderdaad zoveel te doen is en omdat het een geschikte maand is om de stad te bezoeken. Ik heb me suf geboden op Priceline voor die periode en niets kunnen krijgen, zelfs tot 190 gegaan. Ik maakte uiteindelijk de fout om Brooklyn (per ongeluk) aan te tikken en voor 175 dollar en het was meteen raak: the Sheraton Brooklyn. Wisselende reviews, dus maar even afwachten. Van Brooklyn naar Manhattan valt wel mee met het OV, maar als je in de stad wilt zitten, is Manhattan natuurlijk een betere locatie.Alshet je niet uimaakt om iets te reizen, is Brooklyn een goedkopere optie.

groet!

Liza
Matjas
Amerika-ontdekker

Bericht door Matjas »

Ik denk dat we gewoon nog wat geduld moeten hebben, er zullen wel nog koopjes te doen zijn maar waarschijnlijk pas enkele weken ervoor .
"Lucky Luke, quicker than his own shadow" !
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik ben al enkel maanden aan het proberen voor 24/8 tot 30/8 en het lukt mij niet. Ik begin aan 4 sterren voor de regios TS, Brooklyn, CPS, MTW, ESB en downtown. Ik selecteer dezelfde regios voor de 3.5 upscale. Mij nog niet gelukt.
Zucht. Het begint wel stilletjesaan te korten. Wij moeten twee kamers hebben. Ik weet niet of je dan minder kans maakt. Het zijn gelijk twee kamers voor een hele week.
Groetjes,
Carine
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik ben gisteren voor een vriend aan het pricelinen geweest in New York, voor de periode 15 t/m 20 september, en uiteindelijk alle gebieden ten zuiden van central park met 3 sterren gekozen voor de periode van 15 t/m 18 september(om de boel te splitsen en meer kans te maken), ook bij $ 220 nog helemaal niets.
Het is hun huwelijksreis dus ze willen graag in een mooi hotel zitten, nu hebben ze via Hotwire een 4 sterren hotel geboekt voor $ 228 per nacht in mid-town east, en het is deze http://www.thealexhotel.com/ geworden, locatie is perfect met Grand central station op loopafstand, het hotel ziet er prima uit.

Ik zou voor september niet te lang wachten met boeken en in ieder geval zorgen voor een annuleerbaar "back-up" hotel. De US-open duurt tot 12 september, de algemene vergadering van de VN begint op 20 september en de week daarvoor zijn er al veel besprekingen ter voorbereiding daarvan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer