Ik ben me voorzichtig aan het oriënteren op een reisroute in 2017 (ik weet het ik ben er vroeg bij ) en vroeg me af of route 66 tusen Kingman en Seligman, dus via Truxton en Peach Springs de moeite waard is.
Ik twijfel omdat er anders dan wat tekst over Ghosttowns weinig over te vinden is. Iemand dit stukje route 66 al eens gereden en is het aan te raden?
Persoonlijk vond ik dat stuk niet erg interessant. Seligman is leuk om even te eten in een route66 restaurant, maar verder vond ik er weinig te beleven. Misschien dat Hackberry nog interesssant gevonden kan worden. Nou rijd ik liever zo weinig mogelijk snelweg in de vakantie, dus zou ik de weg zo nog een keer kunnen rijden, maar niet vanwege de boeiende zaken
Wij hebben het in 2006 gereden en vonden het inderdaad op Seligman na niet echt bijzonder, maar ook wij zijn niet zo van de snelweg. Het kost je niet eens zoveel extra tijd, dus waarom niet? Seligman zou ik wel doen en dan kan je ook nog een stop maken in Hackberry.
Wij gaan het volgend jaar gewoon toch weer eens meenemen.
Tussen de plaatsjes is het gewoon een weg, die je moet rijden om van Kingman in Seligman te komen, maar dat is de snelweg ook. Via de snelweg doe je er net iets korter over.
Maar met in je achterhoofd het idee, dat je "The Main Street of America" of "The Mother Road" rijdt, zou ik kiezen voor deze legendarische route.
Dank voor de reacties. Ik zal het toch maar als optie meenemen in de route. Als het qua tijd niet veel scheelt met de snelweg dan liever een legendarische route
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.