Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route 66: Tussen Kingman en Seligman

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Dikkie
Amerikakenner

Route 66: Tussen Kingman en Seligman

Bericht door Dikkie »

Ik ben me voorzichtig aan het oriënteren op een reisroute in 2017 (ik weet het ik ben er vroeg bij :mrgreen: ) en vroeg me af of route 66 tusen Kingman en Seligman, dus via Truxton en Peach Springs de moeite waard is.
Ik twijfel omdat er anders dan wat tekst over Ghosttowns weinig over te vinden is. Iemand dit stukje route 66 al eens gereden en is het aan te raden?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Route 66: Tussen Kingman en Seligman

Bericht door PSVwally »

Persoonlijk vond ik dat stuk niet erg interessant. Seligman is leuk om even te eten in een route66 restaurant, maar verder vond ik er weinig te beleven. Misschien dat Hackberry nog interesssant gevonden kan worden. Nou rijd ik liever zo weinig mogelijk snelweg in de vakantie, dus zou ik de weg zo nog een keer kunnen rijden, maar niet vanwege de boeiende zaken
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

In juni een stukje vanaf Seligman geprobeerd. Inderdaad niet bijzonder, dus de snelweg weer op en door naar het volgende (hotel met) zwembad 8)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij hebben het in 2006 gereden en vonden het inderdaad op Seligman na niet echt bijzonder, maar ook wij zijn niet zo van de snelweg. Het kost je niet eens zoveel extra tijd, dus waarom niet? Seligman zou ik wel doen en dan kan je ook nog een stop maken in Hackberry.

Wij gaan het volgend jaar gewoon toch weer eens meenemen.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

In 2007 hebben wij op dag 15 van onze reis o.a. dat deel van de Route 66 gereden, je kan er over lezen in ons reisverslag,
zie: http://www.dutchmarco.com/reisverslag/u ... _index.htm

Tussen de plaatsjes is het gewoon een weg, die je moet rijden om van Kingman in Seligman te komen, maar dat is de snelweg ook. Via de snelweg doe je er net iets korter over.
Maar met in je achterhoofd het idee, dat je "The Main Street of America" of "The Mother Road" rijdt, zou ik kiezen voor deze legendarische route.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Dank voor de reacties. Ik zal het toch maar als optie meenemen in de route. Als het qua tijd niet veel scheelt met de snelweg dan liever een legendarische route :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer