Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Yosemite overnachting buiten het park?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Lot11
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Yosemite overnachting buiten het park?

Bericht door Lot11 »

Iemand die voor Yosemite buiten het park overnacht heeft?
En welke locatie/hotel was dit dan?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Yosemite overnachting buiten het park?

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt eens naar de beoordelingen op de AA-site kijken (zie de link Hotels & Campings hierboven). Bedoel je aan de westkant? Dan ligt El Portal het beste. Je hebt daar twee motels. Ik heb er geen ervaring mee.

Marianne
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Mariposa.
BEST WESTERN PLUS Yosemite Way Station Motel
monique57
Amerikafan

Bericht door monique57 »

Wil je niet in het park overnachten? Wij hebben getwijfeld, maar vonden de rij afstanden toch zonde vd tijd. En best prijzig alles rondom Yosemite.
Dus toch maar de heated tent geboekt in curry village.
Lot11
Amerikafan

Bericht door Lot11 »

ik zie de curry village op het eerste zicht niet echt zitten (vooral omdat je geen eigen toilet (en douche) hebt; ook geen idee hoe ver je daarvoor dan moet lopen en dan 's nachts onderweg een beer tegenkomen :)
Lot11
Amerikafan

Bericht door Lot11 »

Mariposa lijkt mij dan ook minder interessant dit jaar omdat de Mariposa Grove gesloten is..?
Lot11
Amerikafan

Bericht door Lot11 »

Het zijn ook drie overnachtingen dus als curry village dan tegenvalt zit je daar wel 3 nachten..
Dan misschien eerder 1 nacht daar en dan 2 nachten buiten het park maar ja dan wordt het misschien wat veel heen en weer rijden..?
Anton007
Amerikafan