Nederland, TX

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
LittlePhoenix
Amerika-expert
Berichten: 2515
Lid geworden op: 11 apr 2008, 07:27
Locatie: Texas

Nederland, TX

Bericht door LittlePhoenix »

Zat met m'n oudste zoon te kletsen over waar hij zou willen wonen, en we kwamen Nederland, TX tegen op de kaart. Is een klein stadje vlakbij Beaumont. Is iemand hier wel eens geweest?
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5769
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Nederland, TX

Bericht door bedeve »

Wel in Nederland CO en in Harlingen TX en in Holland MI.
Nederland TX nog niet eerder tegengekomen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
clp90
Amerikafan
Berichten: 353
Lid geworden op: 06 mar 2013, 21:41
Locatie: Atlanta, GA

Re: Nederland, TX

Bericht door clp90 »

Heb het inderdaad ook weleens op de kaart zien staan, maar volgens mij stelt het vrij weinig voor.
Ze hebben er wel een Dutch Windmill Museum!

http://www.tripadvisor.nl/Attraction_Re ... Texas.html

Afbeelding
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4979
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Nederland, TX

Bericht door hemmie »

Wij zijn er wel een keer door gereden, even uitgestapt bij de molen, maar op dat moment was alles dicht. Er was dus echt helemaal niets te beleven. Maar natuurlijk wel een leuke foto van het bord gemaakt!
Terug in Texas!
LittlePhoenix
Amerika-expert
Berichten: 2515
Lid geworden op: 11 apr 2008, 07:27
Locatie: Texas

Re: Nederland, TX

Bericht door LittlePhoenix »

Niets te doen dus? Misschien toch leuk om met kerst even om te rijden voor een paar foto's. 3 van de 4 kinderen hebben trouwens nooit een molen in het echt gezien dus dat zou wel leuk zijn om even te kijken. Als we van Florida naar Texas rijden komen we langs Beaumont dus het zou maar een klein stukje omrijden zijn.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4979
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Nederland, TX

Bericht door hemmie »

Wij hebben het gedaan tijdens een weekend in Beaumont, als je er langs komt kun je er net zo goed even heen rijden, kost je weinig tijd en toch grappig om even te zien. Maar ik zou er niet voor omrijden!
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Roosuithoorn
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 04 aug 2012, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 35

Re: Nederland, TX

Bericht door Roosuithoorn »

Ik ben er ook geweest, jaren geleden. Er was inderdaad niet veel te doen. Ik heb er wel mijn vest laten liggen, dus als er binnenkort iemand langs gaat..... :lol:
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Nikie
Amerika-ontdekker
Berichten: 79
Lid geworden op: 12 feb 2008, 23:00
Aantal x V.S. bezocht: 23
Contacteer:

Re: Nederland, TX

Bericht door Nikie »

Wij hebben vorig jaar ook Nederland, TX bezocht. Het lag op onze route vanuit Atlanta naar Las Vegas ;)
Het plaatsje was echt klein, (volgens het bebouwde kom-bord 17.547 inwoners). We hebben de hoofdstraat (met molen) op en neer gelopen, twee winkels bezocht, de molen bekeken, het postkantoor, en zijn bij de 'kamer van koophandel/vvv' binnen geweest. Heel vriendelijke mensen overal, die het leuk vonden om te praten met mensen uit Nederland (althans dat zeiden ze allemaal :) Alleen hoe goed we onze best ook deden, na een half uur hadden we toch echt wel alles bekeken, een souvenir gekocht van de plaatselijke footballclub Bulldog Nederland en een stuk of 10 foto's gemaakt. Deze kun je zien, om een beeld te krijgen van de sfeer in Nederland via:
http://www.reispagina.net/photo/#Albums ... 392e6a7067 Ik weet niet of de link goed werkt, anders moet je even kijken vanaf foto 249 t/m 260. (Rest van de pagina's zijn foto's van onze route toen: Atlanta, Cherokee, Nashville, Tunica, Canton, Orange, Del Rio, Lajitas, Alamogordo, Tucson, Las Vegas).
1994: NY naar LA(trein) 1997: NY
2001: TX/FL 2002: TX/LA/MS
08: CA/AZ/NM/UT/NV 09: NY/CA/AZ/UT/NV 10: CA/AZ/UT/CO/NV
11: CO/SD/WY/MO/UT/NM/AZ/NV 12: WA/Canada/MO/WY/ID/UT/AZ/NV
13: Atlanta-LV 14: LV/AZ/NM/CO/UT/CA/NV 15: CA/AZ/UT/CO/NV
16: WA/OR/CA/NV
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer