Ervaringen met Star RV?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Ivoamerika
Amerika-ontdekker
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 mei 2014, 13:37

Ervaringen met Star RV?

Bericht door Ivoamerika »

Hallo allemaal,

Ik ben een camper aan het uitzoeken voor een camperreis door zuid-west Amerika en kwam toen de Cygnus RV 27-30ft tegen van Star RV.
Hebben jullie ervaringen met Star Rv gehad? Ik wil graag weten wat ik kan verwachten van deze verhuurder en of het een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Re: Ervaringen met Star RV?

Bericht door Rob »

Zelf geen ervaring mee maar Star RV is een onderdeel van Apollo RV.
Zij verhuren de nieuwste campers van Apollo die na een jaar gebruik overgaan naar de Apollo fleet.
Je gaat dus met een max 1 jaar oude camper op stap maar ze zijn wel behoorlijk aan de prijs.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Ervaringen met Star RV?

Bericht door jojostravelusa »

Klopt. Daarom zijn wij uiteindelijk toch maar weer voor Cruise America gegaan. Ik geef toe, dat is ongeveer het tegenovergestelde qua kwaliteit :lol: Wat ons ook tegenviel bij Star is dat de prijzen voor het nieuwe seizoen zo laat vrijgegeven werden. Dat maakt vroeg boeken niet zo praktisch. Maar het ziet er inderdaad allemaal erg goed uit. Ander nadeel kan zijn dat ze maar 4 verhuurlocaties hebben en je dus wat beperkter zou kunnen zijn in je route (LA, SF, LV en Denver). Nou zijn dat wel de meest populaire plaatsen, maar je zult toch maar net een ander idee hebben.
Sander1975
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:12

Re: Ervaringen met Star RV?

Bericht door Sander1975 »

Ben benieuwd of er inmiddels forumleden zijn die ervaring hebben met Star RV. Wij hebben hier type Cygnus geboekt en gaan deze op 10 juli ophalen in San Francisco en op 27 juli inleveren in Los Angeles.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer