Bagage Mid Size SUV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Madphil
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 03 mei 2007, 08:10
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Arnhem

Re: Bagage Mid Size SUV

Bericht door Madphil »

Ik zou dat met zijn 2en niet eens willen. Dat ding zal wel zuipen als een malle. :lol:
Gebruikersavatar
Dr.Phlox
Amerikafan
Berichten: 171
Lid geworden op: 25 mar 2008, 19:25
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Bagage Mid Size SUV

Bericht door Dr.Phlox »

Hier heb je een foto van de indeling van een standaard SUV wat een Toyota highlander V6 was geworden.
We zaten er met 2 volwassenen en 3 kinderen in van 16, 14 en 6 in incl. 5 harde koffers en veel meer :wink:.
We hadden deze auto wel in Florida.
Grz
Ton

Afbeelding

Afbeelding
Reisverslagen en foto's van Florida 2004, 2008, 2011, Californie 2013, rondreis West-USA 2015. rondje Denver - Denver 2018 en een week New York 2019 zijn te zien op : http://www.don-damen.nl
Gebruikersavatar
Dr.Phlox
Amerikafan
Berichten: 171
Lid geworden op: 25 mar 2008, 19:25
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Bagage Mid Size SUV

Bericht door Dr.Phlox »

Hier heb je een foto van de indeling van een Premium SUV wat een Chevrolet Suburban was geworden.
We zaten er met 2 volwassenen en 3 kinderen in van 19, 17 en 9 in incl. 5 harde koffers en veel meer :wink:.
Ook deze was in Florida.
Grz
Ton

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Reisverslagen en foto's van Florida 2004, 2008, 2011, Californie 2013, rondreis West-USA 2015. rondje Denver - Denver 2018 en een week New York 2019 zijn te zien op : http://www.don-damen.nl
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Bagage Mid Size SUV

Bericht door PSVwally »

Madphil schreef:Ik zou dat met zijn 2en niet eens willen. Dat ding zal wel zuipen als een malle. :lol:
Om eerlijk te zijn. Itt de jeep compass van vorig jaar reed de dodge eigenlijk heel zuinig
Madphil
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 03 mei 2007, 08:10
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Arnhem

Re: Bagage Mid Size SUV

Bericht door Madphil »

Dan moet ik wel even oppassen, over twee dagen mag ik in Denver een midsize SUV ophalen, het wordt dus iig géén Jeep Compass.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer