Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoteltips San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
KHUSA
Amerika-ontdekker

Hoteltips San Francisco

Bericht door KHUSA »

Wie heeft er een goede tip voor een leuk hotel in San Fran.
26-07-2014 tot 30-07-2014
2 persoonskamer

Klopt het dat hotels in SF heel erg duur zijn? (mijn ervaringen tot nu toe met booking.com)

Alle tips welkom :!:
Tommie-J
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hotel tips SAN FRAN

Bericht door Tommie-J »

Hallo,

ik heb ook al flink zitten zoeken en idd de hotels zijn vrij duur.

voor mij kwam de royal pacific motor inn redelijk goedkoop uit (in verhouding).
- mijn wensen waren centrale ligging en parkeergelegenheid.
Wij moeten nog vertrekken dus ervaring kan ik helaas nog niet delen.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Hotels in San Francisco zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs.

Ik geef je wat soortgelijke topics waar je hopelijk wat aan hebt.

viewtopic.php?f=7&t=40363
viewtopic.php?f=7&t=45877
viewtopic.php?f=7&t=45506
viewtopic.php?f=7&t=48013
viewtopic.php?f=7&t=48155

Sommige kiezen ervoor om te overnachten in plaatsen rondom San Francisco om vervolgens de stad in te gaan met de auto of ov.
trudy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door trudy »

Wij hebben in november gelogeerd in The Metro Hotel op Divisaderostreet. Je zit dan in de wijk Haight (de vroegere hippiewijk), niet ver van Golden Gate Park (twee prachtige musea, de Japanese Tea Garden) en ook niet ver van Alamo Square (de painted ladies, die zeven kleurig, houten huizen, die op iedere ansichtkaart zijn terug te vinden). Parkeren is gratis maar het is wel even zoeken om in de omliggende straten een parkeerplaatsje te vinden. De straat en de wijk zit vol met leuke restaurantjes en winkeltjes, o.a. het hippe restaurant Nopa http://www.nopasf.com (niet goedkoop, wel bijzonder). Wij betaalden in The Metro Hotel ca. 100 dollar, incl. taxes voor een weliswaar kleine kamer met een queensbed en een badkamer met douche en toilet. Maar ja, je hoeft er alleen maar te slapen, toch. Het was er schoon en netjes en de receptie is zeer hulpvaardig om je van alles te wijzen. In de kleine lobby is een uitgebreide boekenkast vol met boeken over San Francisco. Achter het hotel ligt een tuin, waar je ook gebruik van mag maken.
Niet vlakbij toeristische attracties als Pier 39, wel in een authentieke woonwijk, vol met mooie huizen en jonge mensen. De bus naar de stad stopt vlakbij. http://www.metrohotelsf.com. Ruim van te voren reserveren is aanbevolen; het hotel is populair.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Wij sliepen in de Coventry Motor Inn (http://www.coventrymotorinn.com/) wat ons zeer goed beviel. Met name omdat het een goede ligging heeft en -niet onbelangrijk voor ons- gratis parkeergelegenheid. Op TripAdvisor wordt dit hotel als nr. 21 van SF gewaardeerd en ik vond de prijs/kwaliteitverhouding in orde (met de wetenschap dat SF enorm duur is). Ik weer niet precies hoe duur de kamers in juli zijn maar afgelopen september betaalden wij ongeveer 120 p.n. (€ welliswaar). Je zit dan wel aan Lombard Street en hebt een zeer ruime kamer. Met 15 mins lopen zit je bij Fishermans Wharf en Pier 39.
Groetjes,
Daniel
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Wij zaten in 2011 in het Best Western Tuscan Inn. Dat beviel erg goed. Voor SF begrippen redelijk geprijsd, maar mooi en schoon, en vlakbij de pier.
debke
Amerika-ontdekker

Bericht door debke »

Met goede hotels kan ik je niet helpen. Maar ga zeker NIET naar het Embassy hotel in San Francisco. Wij hadden onze reis geboekt via een reisbureau en dit was het hotel waar we in terecht kwamen. Het was echt een zeer vuil hotel en in een zeer slechte buurt net naast een daklozen centrum. Ik zeg niet dat die mensen je iets doen, maar wij voelden er ons niet veilig en we moesten telkens door deze straat om in het centrum te komen. Tevens moesten we ook nog eens 20 dollar parkeerkosten per nacht betalen. Ik denk dat je beter ergens in de buurt van Fisherman's Warf zit.
jdeinum
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jdeinum »

Kijk eens naar Motel Capri, ik ga daar in mei heen dus ik ben er nog niet geweest maar het is redelijk goed gelegen (vlakbij een opstapplaats voor de hop on hop off) en je kunt er gratis je auto parkeren. Ook valt de prijs mee (voor San Francisco). Ook wordt hij vrij goed beoordeelt bij booking.com.
2000 Orlando
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2014 Zuid West VS http://jeremydeinum.wordpress.com
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
ingridtwins
Amerika-ontdekker

Bericht door ingridtwins »

Wij hebben overnacht in Hotel Beresford, was ideale ligging, om de hoek zat Union Square.
Maart 2012 New York
Zomer 2013 New-York en westkust
Zomer 2014 Oostkust
December 2015 Miami en Key Largo
December 2016/januari 2017 Florida
Maart 2017 New York
JeKa
Amerika-ontdekker

Bericht door JeKa »

Wij zaten hier:
http://www.sftownhousemotel.com/echome.shtml

Geen bijzonder hotel. Wel gratis wifi, parkeren en op 5 minuten lopen van de B.A.R.T.
HansH
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hoteltips San Francisco

Bericht door HansH »

Je zou i.p.v. een hotel ook een appartement kunnen huren via: http://www.wimdu.nl of http://www.airbnb.nl.
Vaak goedkoper dan een (goed) hotel en veel privacy.
1979: NYC, Ohio
1980: NYC, Ohio, Kentucky
2013: NYC, rondreis New England
2014: Chicago naar San Francisco
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Wij hebben voor september een hostel geboekt daar. Er zijn er 3 in San Francisco. Wij hebben die aan Fisherman's Wharf genomen omdat het de enige van de drie was met parking. Als je geen auto hebt, kan je evengoed die in het centrum nemen.
http://www.sfhostels.org/rates/
Asta
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Asta »

Hoi, Ik ben dus ook volop bezig met het boeken van hotels/motels alleen is het voor San Fransico, allezins moeilijk genoeg om een te vinden voor 3 personen.
Nu lees ik ook altijd, Voor alle extra oudere kinderen of volwassenen geldt een toeslag van USD 10 per persoon per nacht wanneer er gebruik wordt gemaakt van de reeds aanwezige bedden. Dus heb ik nu een kamer geboekt in Buena Vista Motor Inn met 2 Queensize Bedden voor 3dagen 363€ van 6 juni tot 9 juni( dus zullen we 30 dollar bij de prijs moeten betalen iemand ervaring mee? Als iemand een beter motel/hotel weet laat maar weten dan :P

Wat een zoektocht al die hotels/motels boeken, pf :P
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zat in travelodge by the bay. Behalve dat het geschreven continental breakfast een kop koffie en een bagel bij de incheckbalie waren hadden wij een erg ruime kamer en grote bedden. Parkeren kon buiten, maar wij michten onze grand caravan in een kleine garage tussen wat hummers en limosines zetten. Zit overigens een prima ontbijttent op de hoek van lombard street en van ness avenue wat 50 meter lopen is. Het hotel gaat nu vanaf $94
Asta
Amerika-ontdekker

Bericht door Asta »

Juist nog een vraagje hier over : Nu lees ik ook altijd, Voor alle extra oudere kinderen of volwassenen geldt een toeslag van USD 10 per persoon per nacht wanneer er gebruik wordt gemaakt van de reeds aanwezige bedden. Dus heb ik nu een kamer geboekt in Buena Vista Motor Inn met 2 Queensize Bedden voor 3dagen 363€ van 6 juni tot 9 juni( dus zullen we 30 dollar bij de prijs moeten betalen aangezien we met 3 personen zijn in plaats van 2 iemand ervaring mee? Laat ik dit op voorhand weten aan het hotel ik heb geboekt via booking.com?
Ik kan het nog altijd annuleren maar het is toch moeilijk om een goed hotel te vinden :|

Mvg,
Asta.
Afbeelding
Frenkw
Amerika-newbie

Bericht door Frenkw »

Prima hotel in een top locatie en gratis parkeren voor je auto! Ik ben hier 4 dagen geweest en zeer goed naar ons zin gehad. Is een eenvoudig gerenoveerd hotel, maar zeer schoon, zeer vriendelijk en uitzonderlijke locatie: Royal Pacific Motor Inn, 661 Broadway, San Francisco, CA 94133
Kan het iedereen aanraden en zou er zo weer naar terug gaan. Aan de buitenkant zie je het er misschien aan af, maar echt een toppertje. We zijn de laatste dag in een duurder 4 sterren hotel geweest, maar verlangde al na 5 minuten terug naar de Royal Pacific Motor Inn. Ligging: China town, naast little Italy met de beroemde italiaanse restaurants om de hoek, tip voor San Fran: Huur een fiets en fiets de mooiste brug van de states over!
masterkev
Amerika-ontdekker

Bericht door masterkev »

Wij hebben voor onze reis in september het Stratford Hotel geboekt. Niet het meest luxe hotel, maar de reviews zijn goed en de ligging (naast Union Square) is natuurlijk perfect.
wezzzley
Amerika-ontdekker

Bericht door wezzzley »

ook wij sliepen in town house motel...
Als je niet de grote luxe verwacht is dit perfect!
ligging is best ok, kamers waren zeer proper, gratis parking, gratis wifi en bovendien een basic ontbijt... allemaal aan prijzen die in ons geval diep onder de prijzen van andere hotels lagen...
Afbeelding
Tommie-J
Amerika-ontdekker

Bericht door Tommie-J »

Frenkw schreef:Prima hotel in een top locatie en gratis parkeren voor je auto! Ik ben hier 4 dagen geweest en zeer goed naar ons zin gehad. Is een eenvoudig gerenoveerd hotel, maar zeer schoon, zeer vriendelijk en uitzonderlijke locatie: Royal Pacific Motor Inn, 661 Broadway, San Francisco, CA 94133
Kan het iedereen aanraden en zou er zo weer naar terug gaan. Aan de buitenkant zie je het er misschien aan af, maar echt een toppertje. We zijn de laatste dag in een duurder 4 sterren hotel geweest, maar verlangde al na 5 minuten terug naar de Royal Pacific Motor Inn. Ligging: China town, naast little Italy met de beroemde italiaanse restaurants om de hoek, tip voor San Fran: Huur een fiets en fiets de mooiste brug van de states over!
FrenkW dat klinkt top, ik ga hier in september 4 nachten verblijven... we gaan over een 2 weken de hotels boeken. nog enige tips?
Dat het dit hotel wordt stond al vast, maar is er bv een suggestie die ik bij boeken kan doen, beter voor of achterkant enz.
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Petticoat »

Wij hebben voor onze reis in september het Stratford Hotel geboekt. Niet het meest luxe hotel, maar de reviews zijn goed en de ligging (naast Union Square) is natuurlijk perfect.
Daar hebben wij ooit ook een nacht geslapen. Prima hotel, kamers een beetje klein maar de ligging is echt perfect!
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer