26-07-2014 tot 30-07-2014
2 persoonskamer
Klopt het dat hotels in SF heel erg duur zijn? (mijn ervaringen tot nu toe met booking.com)
Alle tips welkom

FrenkW dat klinkt top, ik ga hier in september 4 nachten verblijven... we gaan over een 2 weken de hotels boeken. nog enige tips?Frenkw schreef:Prima hotel in een top locatie en gratis parkeren voor je auto! Ik ben hier 4 dagen geweest en zeer goed naar ons zin gehad. Is een eenvoudig gerenoveerd hotel, maar zeer schoon, zeer vriendelijk en uitzonderlijke locatie: Royal Pacific Motor Inn, 661 Broadway, San Francisco, CA 94133
Kan het iedereen aanraden en zou er zo weer naar terug gaan. Aan de buitenkant zie je het er misschien aan af, maar echt een toppertje. We zijn de laatste dag in een duurder 4 sterren hotel geweest, maar verlangde al na 5 minuten terug naar de Royal Pacific Motor Inn. Ligging: China town, naast little Italy met de beroemde italiaanse restaurants om de hoek, tip voor San Fran: Huur een fiets en fiets de mooiste brug van de states over!
Daar hebben wij ooit ook een nacht geslapen. Prima hotel, kamers een beetje klein maar de ligging is echt perfect!Wij hebben voor onze reis in september het Stratford Hotel geboekt. Niet het meest luxe hotel, maar de reviews zijn goed en de ligging (naast Union Square) is natuurlijk perfect.