Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Photographing the Southwest...

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Photographing the Southwest...

Bericht door kalaman »

...krijgt er in april een extra dimensie bij met onze nieuwste aankoop :thumbup:
dji-phantom-with-gps-ready-to-fly-[3]-5596-p+1.jpg
Bqtje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Photographing the Southwest...

Bericht door Bqtje »

Ziet er leuk uit . Wat weegt dat ? Krijgt ge dat in uw valies ? Of is't maar een graptje ? :o
http://disneybelgskes.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuid-West Amerika september 2013 http://mtenbqtjeopstap.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

nee hoor, geen grap :wink: . Om mee te nemen kunnen de 2 steunen en uiteraard de 4 propellers er afgenomen worden. Het gewicht is minder dan 1 kg.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Ahhh.. VET! :clap: Had je al bepaalde scenes in gedachten?
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

The Coyote Buttes en uiteraard The Wave, Horseshoe Bend, Monument Valley, Canyonlands, Bisti Badlands...en als we heeeeel veel lef hebben vliegen we eens over The Strip :shock:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Op de Strip zou ik uitkijken.. daar doen ze al moeilijk als je op bepaalde plekken staat te fotograferen. Een 'drone' is net nog een stapje verder..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Leuk wannahaves dingetje. hoor
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Dat was dan ook een graptje :wink:
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Njit schreef:Op de Strip zou ik uitkijken.. daar doen ze al moeilijk als je op bepaalde plekken staat te fotograferen. Een 'drone' is net nog een stapje verder..
Wat redelijk bizar is natuurlijk, Las Vegas Boulevard is gewoon openbare weg. Vliegen met een drone is een ander verhaal natuurlijk. Geen idee wat de regelgeving daarvoor is.
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Wat een gaaf ding (ik bekeek onderstaande video)!!! Ik zie mezelf al op de Dam met de troonswisseling (kroning, vul ander moeilijk woord in), om mijn helicopter uit te laten voor zijn dagelijkse portie frisse lucht. Ik vrees alleen dat ik tot aan de zomer niet uit het huis van bewaring zal komen, want hoe openbaar het Damrak ook is, die ledlampjes dragen niet echt bij tot het onopgemerkt maken van een filmpje :lol:

(en de man des huizes is waarschijnlijk ook niet zo gecharmeerd van mijn 459 GBP kostende nieuwe hobby, maar ik kan niet wachten om jouw footage te zien, kalaman!)

[vimeo]58767547[/vimeo]
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

Dat is gaaf !!!!!!!!!!! Ik wil heel graag een gopro en nu heb ik direct de vervolgens te pakken ! LIKE !!!!!!
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

bello schreef:die ledlampjes dragen niet echt bij tot het onopgemerkt maken van een filmpje
Die zijn eigenlijk vooral functioneel, op die manier blijf je zien wat vóór- en achterkant is, en als er een camera onder hangt kan dat wel eens nuttig zijn :wink: .
Er is echter ook een vliegmodus waardoor de voorkant van de quadcopter ook altijd de voorkant blijft als je de hendel vooruit duwt. Oa daarvoor zit er een heel precieze gps in. Deze zorgt er ook voor dat het toestel bvb op een bepaalde plaats blijft stil hangen, door zichzelf voortdurend te corrigeren. Die zorgt ook voor de "return to home" ingeval van bvb batterij-problemen. Gisteren hebben we bij de verkoper een uitgebreide demo gezien achter zijn winkel en eigenlijk is het toch wel verbazend welke hoeveelheid technologie er allemaal in dat "bakske" zit...
Nu maar hopen dat er binnenkort geen verbod of taks (wij leven tenslotte in België :( ) op komt...hij verkoopt er gemiddeld 2 per dag! Binnenkort hangt gans Vlaanderen dus vol met die dingen en dan vindt men hier snel één of andere taks uit...
Peter & Ann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Peter & Ann »

Ferm dingske Kalaman, maar ik vraag me toch af wat ze bij "immigrations" gaan zeggen als er zo'n "machien" in je bagage zit?

Peter.
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Het is gelukkig niet krachtig genoeg om er één of andere bom onder te hangen :D . Ik zou echt niet weten welke opmerking ze hierover zouden kunnen maken :? . Eigenlijk zit er daar niet veel meer in dan een sturing, 4 motoren en een super-gps...Om alle "toestanden" te vermijden zijn we ook niet van plan om het in handbagage mee te nemen.
Jean-Paul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Jean-Paul »

kalaman schreef:Het is gelukkig niet krachtig genoeg om er één of andere bom onder te hangen :D . Ik zou echt niet weten welke opmerking ze hierover zouden kunnen maken :? . Eigenlijk zit er daar niet veel meer in dan een sturing, 4 motoren en een super-gps...Om alle "toestanden" te vermijden zijn we ook niet van plan om het in handbagage mee te nemen.
Wat kost nou zo'n ding? Heb je misschien wat meer gegevens?
Lijkt me inderdaad goed om het niet mee te nemen in de handbagage. Of wil je misschien nog spectaculaire opnames in het vliegtuig maken? :lol:
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

wij hebben, in België, 569€ betaald.
meer info : http://lmgtfy.com/?q=dji+innovations
Jean-Paul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Jean-Paul »

kalaman schreef:...krijgt er in april een extra dimensie bij met onze nieuwste aankoop :thumbup:
Ik dacht eerst dat je 1 april bedoelde... Heb even gekeken, dit is echt heel mooi spul!
En als je het echt mee gaat nemen naar de US, krijg je volgens mij echt hele mooie filmpjes.
Ik kijk uit naar je volgende verslagen!
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

en nu maar hopen dat het niet voor een groot stuk van de tijd opnieuw zo'n stormachtige wind is zoals vorig jaar in april, want dan zal hij niet veel uit de auto komen... :(
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Geweldig!
Lijkt me echt super leuke beelden opleveren!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Met de GPS mode zou die in flinke wind nog vrij goed moeten vliegen (volgens de makers).
Ik hoop alleen dat je niet te veel klachten gaat krijgen over geluidsoverlast en of je vragen gaat krijgen over 'professioneel' filmen... maar nogmaals, wat een leuke speledingetje zeg.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer