Las Vegas: vragen en discussietopic.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Cara
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2011, 20:06

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Cara »

Wij gaan tijdens onze rondreis in juli ook 5 dagen naar Las Vegas in het MGM Grand. Geboekt een Tower Spa suite voor een heel leuk prijsje met een daily resort credit van $ 25. Nu is ons niet helemaal duidelijk wat je daar mee kunt.Kan iemand ons daar een antwoord op geven? :D
Gebruikersavatar
martijn76
Amerika-expert
Berichten: 1750
Lid geworden op: 09 mei 2005, 22:29
Locatie: Rijswijk

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door martijn76 »

Het beste antwoord kan het hotel zelf geven. Meestal kan je resort credit gebruiken voor restaurants. Soms ook voor andere dingen zoals shows en spa bezoeken e.d. Maar wat precies en welke restaurants kan alleen het hotel zelf antwoord op geven. Let wel op dat je, om gebruik te kunnen maken van resort credit, de kosten eerst op je kamer moet laten boeken en dat de resort credit daarna van je rekening afgetrokken wordt.
Cara
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2011, 20:06

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Cara »

Dank je wel. daar had ik nog niet aan gedacht om het eerst op de kamer te laten zetten. :thumbup:
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door US-fanboy »

:?:

Wat bedoeld wordt: je gaat eten in een restaurant in het hotel, de rekening daarvan laat je op je kamer zetten. Als je bij uitchecken afrekent wordt het bedrag van je rekening afgetrokken (maar alleen als je iets van de dingen hebt gedaan die je kunt gebruiken voor je resort-credit).
Dat is geen kwestie van een keuze... dat is gewoon hoe ze daar werken :) (op die manier houden ze de omzet binnenshuis :wink: )
dhg2000
Amerikakenner
Berichten: 623
Lid geworden op: 18 nov 2010, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door dhg2000 »

Zp proberen ze je ook in het hotel te laten blijven, zodat je zo veel mogelijk geld uitgeeft.
Dit proberen ze ook te doen met de verschillende attracties in elke hotel, sommige van deze attracties zijn echter wel de moeite waard.
Zo ben ik laatst bij het Secret Garden en Dolphin Habitat in Mirage geweest http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... arden.html

Is iemand anders hier ook wel eens geweest?
Marisje
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 mei 2014, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Marisje »

Wij hebben voor onze reis in zowel la als las vegas een privé woning gehuurd net achter de strip. Lekker privezwembad en toch al het leuks in de buurt
Eva_A
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 mei 2014, 21:48

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Eva_A »

Ik schrok eerlijk gezegd nogal toen ik van die Secret Garden hoorde. Voor mijn werk heb ik me regelmatig verdiept in het welzijn van zeezoogdieren en ik snap niet hoe iemand erbij komt om in zo'n klimaat dolfijnen te gaan houden. Het verbaasde me dan ook niks toen ik op internet vond dat sinds de opening 12 van de 22 dolfijnen, die toch behoorlijk oud kunnen worden, zijn overleden (niet uit de duim gezogen, dit soort dingen moeten bijgehouden worden). Ze hebben ook wildvang. :( Ik zou er nog wel even over door kunnen gaan waarom het überhaupt een slecht idee is om zeer intelligente, emotioneel ver doorontwikkelde en actieve dieren (die niet eens fatsoenlijk vaart kunnen maken en communiceren in zo'n betonnen bak) als dolfijnen in gevangenschap te houden, maar midden in een stad in een woestijngebied, het vrolijke gelaat van dolfijnen is echt een vloek voor ze. :cry:

Sorry voor mijn rant en het is niks persoonlijks tegen de mensen die er geweest zijn maar hopelijk wel iets om de volgende keer rekening mee te houden, ben er echt van geschrokken, volgens mij genoeg leuks te doen zonder dieren daar :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Dude »

En we gaan hier verder met het Las Vegas topic : http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=54885
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer