Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Shows in Las Vegas
Shows in Las Vegas
Aan het eind van onze rondreis door West-Amerika zijn we 2 dagen (en avonden) in Las Vegas. We zijn momenteel aan het kijken naar een leuke show. Maar we zijn ook benieuwd naar jullie ervaringen: welke shows zijn aan te raden? Zo op het eerste oog lijkt ons bijvoorbeeld O van Cirque du Soleil heel mooi. En moet je die vantevoren boeken of kun je dat beter ter plekke doen? Zijn er dan nog kaarten? En scheelt het dan ook nog qua prijs?
Tips zijn welkom! Alvast bedankt!
Tips zijn welkom! Alvast bedankt!
Re: Shows in Las Vegas
Wij zijn 12 mei naar Love van Cirque du Soleil geweest; ontzettend mooie show!
Ik heb de kaartjes ongeveer een maand voor die tijd gereserveerd, omdat ik geen idee had hoe druk het in het weekend is bij die show. Via de site van Mirage had ik een kortingscode (20%) en door te bellen met het hotel, kon ik zelf plekken uitkiezen. De zaal zat wel aardig vol, maar er waren ook nog wel lege plekken.
In Las Vegas heb je een aantal plekken waar je tickets met veel korting kan kopen. Ik heb niet gekeken of de kaartjes voor Cirque du Soleil daar ook aangeboden werden, maar gezien de enorme rijen bij de balie was ik blij dat ik de kaartjes al gekocht had!
Ik heb de kaartjes ongeveer een maand voor die tijd gereserveerd, omdat ik geen idee had hoe druk het in het weekend is bij die show. Via de site van Mirage had ik een kortingscode (20%) en door te bellen met het hotel, kon ik zelf plekken uitkiezen. De zaal zat wel aardig vol, maar er waren ook nog wel lege plekken.
In Las Vegas heb je een aantal plekken waar je tickets met veel korting kan kopen. Ik heb niet gekeken of de kaartjes voor Cirque du Soleil daar ook aangeboden werden, maar gezien de enorme rijen bij de balie was ik blij dat ik de kaartjes al gekocht had!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2596 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties