Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Drive-in bioscoop op route Los Angeles - Las Vegas
Drive-in bioscoop op route Los Angeles - Las Vegas
Even een leuke tip voor degenen die hem nog niet kennen:
Op de route van Los Angeles naar Las Vegas, bij Barstow, ligt een echte drive-in bioscoop. Wij zijn daar afgelopen zomer geweest en dat was een geweldige ervaring. Voor 6 dollar p.p. kun je twee films achter elkaar zien. Er zit ook een klein restaurantje waar je hapjes en drankjes kunt halen. Zeker een aanrader voor het 'all american' gevoel!!
http://www.drive-ins.com/theater/catskyl
Op de route van Los Angeles naar Las Vegas, bij Barstow, ligt een echte drive-in bioscoop. Wij zijn daar afgelopen zomer geweest en dat was een geweldige ervaring. Voor 6 dollar p.p. kun je twee films achter elkaar zien. Er zit ook een klein restaurantje waar je hapjes en drankjes kunt halen. Zeker een aanrader voor het 'all american' gevoel!!
http://www.drive-ins.com/theater/catskyl
Re: Drive-in bioscoop op route Los Angeles - Las Vegas
Goeie tip! Kijken of ik dat ergens in kan passen
Thnx!

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY